jak kupić żeby dobrze kupić (4t)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
jak kupić żeby dobrze kupić (4t)
witam mam zamiar wybrać się po crossa w 4t motor upatrzyłem lecz jest nie na chodzi a mianowicie zdjęta jest głowica tłok i korba do wymiany na co zwrócić uwagę?? aby nie trafić na minę?? (jest to nie pierwszy motor który chcem kupić lecz zawsze kupowałem 2t więc luzy, zawieszenie, stan tarcz czy klocki hamulcowe potrafie sprawdzić. co jeszcze przydało by się sprawdzić??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Jak bym był wczorajszy to bym się nie wypowiadał na żaden temat.
Możesz oczaić napęd, zawieszenie i ogólnie wizualnie czy nie był często glebiony i nie jest jakoś ostro porysowany. Czy zalany płynami nie cieknie, koła nie są mocno pocętrowane no i jakieś inne detale. Ja jestem szczególażem i zwracam uwagę też jak moto wygląda wizualnie.
Możesz oczaić napęd, zawieszenie i ogólnie wizualnie czy nie był często glebiony i nie jest jakoś ostro porysowany. Czy zalany płynami nie cieknie, koła nie są mocno pocętrowane no i jakieś inne detale. Ja jestem szczególażem i zwracam uwagę też jak moto wygląda wizualnie.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
ja pier**** gościu mówi że 2005 a po nr ramy to 2001/2002 czyli po motor nie warto jechać 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
mentor kolega napisał że rame itp umie ocenic. gorzej z silnikiem 4T. jezeli jest rozebrany, to mozna troch wyczytac. wysuwasz sobie zawór i widzisz czy nie jest juz zbyt cienki. wsadzasz pierscienie do cylka - i widzisz szczeline, nie moze byc zbyt duza - serwis wszystko opisuje jaka jest dozwolona.
niestety silniki 4T ciezko jest oceniac. takie na wykonczeniu mogą włąsciwie nie wskazywac na jaką kolwiek wymiane. dlatego też sporo ludzi narzeka na wybuchające silniki 4T - ale mało kto wie jak to sie serwisuje, i że w ogóle sie cos tam robi xd
sam jestem przykładem - 2 zawory były ostro przytarte, własciwie to juz były zyletki. jeszcze sezon i mogło by cos zaczać pekac. tłok - luz na pierscieniach powiekszony 2X niz przewiduje serwis
skutkiem tego było przeskoczenie 2 wossnerowskich selekcji tłoczka ;/ niby oszczędnosc bo 5 lat nic nie robione. ale teraz wydatek bo kolejny remont wiąże sie z koniecznoscią wymiany cylindra.
przy zakupie mój motocykl pracował idealnie - miał stuki zgodne z pracą silnika KTM który pracuje jak sieczkarnia ;D ale pozatym nie dymił nigdy, pracował idealnie, kompresja idealna a mimo to remont wymagany był
wiec jak nie widzisz mozesz kupować mine.. i nikt ci nie sprawdzi konkretnie motocykla żeby dac 100% pewnosci, o ile sie go nie rozbierze
niestety silniki 4T ciezko jest oceniac. takie na wykonczeniu mogą włąsciwie nie wskazywac na jaką kolwiek wymiane. dlatego też sporo ludzi narzeka na wybuchające silniki 4T - ale mało kto wie jak to sie serwisuje, i że w ogóle sie cos tam robi xd
sam jestem przykładem - 2 zawory były ostro przytarte, własciwie to juz były zyletki. jeszcze sezon i mogło by cos zaczać pekac. tłok - luz na pierscieniach powiekszony 2X niz przewiduje serwis

przy zakupie mój motocykl pracował idealnie - miał stuki zgodne z pracą silnika KTM który pracuje jak sieczkarnia ;D ale pozatym nie dymił nigdy, pracował idealnie, kompresja idealna a mimo to remont wymagany był

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości