Zobacz wątek - jak kupić żeby dobrze kupić (4t)
NAS Analytics TAG

jak kupić żeby dobrze kupić (4t)

Enduro, Cross
_________

jak kupić żeby dobrze kupić (4t)

Postprzez kris514 » 4/8/2011, 09:39

witam mam zamiar wybrać się po crossa w 4t motor upatrzyłem lecz jest nie na chodzi a mianowicie zdjęta jest głowica tłok i korba do wymiany na co zwrócić uwagę?? aby nie trafić na minę?? (jest to nie pierwszy motor który chcem kupić lecz zawsze kupowałem 2t więc luzy, zawieszenie, stan tarcz czy klocki hamulcowe potrafie sprawdzić. co jeszcze przydało by się sprawdzić??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez zbyho222 » 4/8/2011, 12:40

Czy nie dymi nadmiernie jakos na dziwny kolor czy wkreca sie dobrze na obroty... Odpalic i posłuchac czy zawory nie stukają..... I jeszcze pewnie cos, koledzy pewnie mnie poprawią :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez mentorsct » 4/8/2011, 13:01

zbyho222 - a czytać umiesz ze zrozumieniem? Pisze moto nie na chodzi to jak odpali?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez zbyho222 » 4/8/2011, 13:54

Oh sorry... Teraz dopiero po przeczytaniu jeszcze raz to sobie uswiadomiłem :) Jak byś był wczorajszy i chodził do tyłu tez bys zapomniał jak się czyta :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mentorsct » 4/8/2011, 14:52

Jak bym był wczorajszy to bym się nie wypowiadał na żaden temat.
Możesz oczaić napęd, zawieszenie i ogólnie wizualnie czy nie był często glebiony i nie jest jakoś ostro porysowany. Czy zalany płynami nie cieknie, koła nie są mocno pocętrowane no i jakieś inne detale. Ja jestem szczególażem i zwracam uwagę też jak moto wygląda wizualnie.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez kris514 » 4/8/2011, 18:27

ja pier**** gościu mówi że 2005 a po nr ramy to 2001/2002 czyli po motor nie warto jechać :(
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 4/8/2011, 21:10

mentor kolega napisał że rame itp umie ocenic. gorzej z silnikiem 4T. jezeli jest rozebrany, to mozna troch wyczytac. wysuwasz sobie zawór i widzisz czy nie jest juz zbyt cienki. wsadzasz pierscienie do cylka - i widzisz szczeline, nie moze byc zbyt duza - serwis wszystko opisuje jaka jest dozwolona.

niestety silniki 4T ciezko jest oceniac. takie na wykonczeniu mogą włąsciwie nie wskazywac na jaką kolwiek wymiane. dlatego też sporo ludzi narzeka na wybuchające silniki 4T - ale mało kto wie jak to sie serwisuje, i że w ogóle sie cos tam robi xd

sam jestem przykładem - 2 zawory były ostro przytarte, własciwie to juz były zyletki. jeszcze sezon i mogło by cos zaczać pekac. tłok - luz na pierscieniach powiekszony 2X niz przewiduje serwis :P skutkiem tego było przeskoczenie 2 wossnerowskich selekcji tłoczka ;/ niby oszczędnosc bo 5 lat nic nie robione. ale teraz wydatek bo kolejny remont wiąże sie z koniecznoscią wymiany cylindra.

przy zakupie mój motocykl pracował idealnie - miał stuki zgodne z pracą silnika KTM który pracuje jak sieczkarnia ;D ale pozatym nie dymił nigdy, pracował idealnie, kompresja idealna a mimo to remont wymagany był :D wiec jak nie widzisz mozesz kupować mine.. i nikt ci nie sprawdzi konkretnie motocykla żeby dac 100% pewnosci, o ile sie go nie rozbierze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê