Budowa street'a .....
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Budowa street'a .....
Witam! Jestem nowy na forum wiec na początku chciałem się przywitać.
Od jakiegoś czasu zastanawiam sie czym zając sie w czasie wakacji, a do UK jakoś nie chce mi sie jechać
. W związku z tym że interesuje sie modyfikacjami pojazdów mechanicznych (potocznie zwana tuningiem, ale mam wrazenie ze to slowo ostatnimi czasy zaczyna się kojarzyć z "tjunigowanym" w szopie na działce spojlerem na kolach) przyszedł mi do głowy pomysł budowy wlaśnie takich motocykli. Polegało by to na kupowaniu sprzeta (nie wiem moze po jakims nie groznym slizgu), modyfikacji i sprzedazy. Troche pomyslow juz mam, warsztat tez sie znajdzie, problem polega na tym czy ktos bedzie chciał kupowac takie sprzety, napewno byly by one drozsze od serii (wklad zamiennikow i pracy własnej). Nasówa sie pytanie czy nasza scena tuningowa "dojrzała" juz do tego aby inwestowac w takie zabawki ?
Co sądzicie o tym pomyśle ? Mysle ze moglby byc to taki maly poczatek do powstania profi warsztatu.
Pozdrawiam.
Od jakiegoś czasu zastanawiam sie czym zając sie w czasie wakacji, a do UK jakoś nie chce mi sie jechać

Co sądzicie o tym pomyśle ? Mysle ze moglby byc to taki maly poczatek do powstania profi warsztatu.
Pozdrawiam.
- W0ojtas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/4/2007, 00:10
- Lokalizacja: Gdańsk
ogulnie to sądze ze powinieniś skataktować się z lekarzem lub farmaceutom...
ale zagadaj,zobaczysz jakie to proste...
http://kolectuning.com.pl/
ale zagadaj,zobaczysz jakie to proste...
http://kolectuning.com.pl/
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
za farmaceute dziekuje nie przyda sie, jesli chciales mnie obrazic to Ci sie nie udalo.
Jesli wg. Ciebie przykrecenie owiewek jest takie trudne to gratuluje, nie mowie o malowaniu bo to faktycznie trzeba umieć porządnie zrobic. Na tej stronce nie znalazlem nic ciekawego, a tym bardziej zadnego projektu.
Spazz pisze sie "pomóc" - zapraszam nie do farmaceuty ale to szkoly.
BTW. jesli na waszym forum kazdy temat zaczyna sie od "dowalania" i obserwacji kto zrobi to lepiej to DZIEKUJE I DOWIDZENIA !
Jesli wg. Ciebie przykrecenie owiewek jest takie trudne to gratuluje, nie mowie o malowaniu bo to faktycznie trzeba umieć porządnie zrobic. Na tej stronce nie znalazlem nic ciekawego, a tym bardziej zadnego projektu.
Spazz pisze sie "pomóc" - zapraszam nie do farmaceuty ale to szkoly.
BTW. jesli na waszym forum kazdy temat zaczyna sie od "dowalania" i obserwacji kto zrobi to lepiej to DZIEKUJE I DOWIDZENIA !
- W0ojtas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/4/2007, 00:10
- Lokalizacja: Gdańsk
ogUlnie Kwazi to tobie podstawówka się kuania. Spazz także kółka wyrównawcze z polskiego mogą pomUc.
Potem zabierajcie się za dobre rady.
Pomysł wydaje mi się w dechę. Jednak aby zaczynać podobne inwestycje, potrzebny jest kapitał- szeroka gama wyboru sprzętu, firmowe akcesoria a nie spawanie i klepanie tylko, także wizerunek firmy i reklama, chociażby tylko wirtualnie w necie.
U nas, jak popatrzyłem po allegro jest na rynku sporo starocia typu CBRki F1, F2 które kiedyś były może i top ale dziś wyglądają jak łabędzie na kołach.
Niewykluczone że sporo ma dobry stan techn. ale jedynym ratunkiem dla nich byłaby pomysłowa przeróbka na streeta.
Potem zabierajcie się za dobre rady.
Pomysł wydaje mi się w dechę. Jednak aby zaczynać podobne inwestycje, potrzebny jest kapitał- szeroka gama wyboru sprzętu, firmowe akcesoria a nie spawanie i klepanie tylko, także wizerunek firmy i reklama, chociażby tylko wirtualnie w necie.
U nas, jak popatrzyłem po allegro jest na rynku sporo starocia typu CBRki F1, F2 które kiedyś były może i top ale dziś wyglądają jak łabędzie na kołach.
Niewykluczone że sporo ma dobry stan techn. ale jedynym ratunkiem dla nich byłaby pomysłowa przeróbka na streeta.
-
SpeedyG - Świeżak
- Posty: 341
- Dołączył(a): 13/1/2007, 20:46
Dokladnie, chodzi mi o profi mody, a nie "tjunink" przecinakiem.
Mysle ze taka CBR lub GSXR z ok. 90 roku mozna bylo by dostac za jakies 5 tys nawet po slizgu, bo w tym przypadku wlasnie bardziej liczy sie stan techniczny niz wizualny. Szkoda tylko ze wybor osprzetu jest nie wielki, ale zawsze da znalesc sie cos ciekawego.
Mysle ze taka CBR lub GSXR z ok. 90 roku mozna bylo by dostac za jakies 5 tys nawet po slizgu, bo w tym przypadku wlasnie bardziej liczy sie stan techniczny niz wizualny. Szkoda tylko ze wybor osprzetu jest nie wielki, ale zawsze da znalesc sie cos ciekawego.
- W0ojtas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/4/2007, 00:10
- Lokalizacja: Gdańsk
SpeedyG napisał(a):ogUlnie Kwazi to tobie podstawówka się kuania
widze ze nietylko mi sie KŁANIA...
jasne pomysł w deche...


problem polega na tym ze zeby zbudowac profesionalnego streeta trzeba miec o tym szerokie pojecie...
profesionalne streety budowane som na zamówienia,przez firmy tuningowe które sie tym zajmuja,maja o tym duuuuze pojecie i zaplecze pozwalajace zrobic to naprawde profesionalnie i dobrze!
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
A wg. Ciebie jak powstaly te firmy tuningowe ? Moge się załozyc ze kazdy z tych ludzi najpierw bawil sie przy wlasnym motocyklu, a pozniej wpadł na pomysl ze moze na tym zarabiac jakies profity, bo z powietrza nie wziely sie te warsztaty.
Podaj mi jakis link to takiej profesjonalnej firmy, bo jakos na google nic nie ma.
Podaj mi jakis link to takiej profesjonalnej firmy, bo jakos na google nic nie ma.
- W0ojtas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/4/2007, 00:10
- Lokalizacja: Gdańsk
Proponuję powzorować się na dokonaniach zachodnich firm. Moto musi specjalnie byc przeznaczone do stuntu- cel dla wielu streetów.
Sklepany bak, amorek, odchodzone owiewki, wzmocnione boki, tylny zderzak, design.
Nie musisz od rzu patroszyć całej techniki lub zakładać mega zawieszeń ohlinsa.
Sam będe szukał w wakacje takiego taniego sprzętu z owiewkami na tor- w granicach 5-7tys zł.
Sklepany bak, amorek, odchodzone owiewki, wzmocnione boki, tylny zderzak, design.
Nie musisz od rzu patroszyć całej techniki lub zakładać mega zawieszeń ohlinsa.
Sam będe szukał w wakacje takiego taniego sprzętu z owiewkami na tor- w granicach 5-7tys zł.
-
SpeedyG - Świeżak
- Posty: 341
- Dołączył(a): 13/1/2007, 20:46
W0ojtas napisał(a):Podaj mi jakis link to takiej profesjonalnej firmy, bo jakos na google nic nie ma.
www.pjpmotocykle.com.pl
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Budowa street'a .....
W0ojtas napisał(a):Nasówa sie pytanie czy nasza scena tuningowa "dojrzała" juz do tego aby inwestowac w takie zabawki ?

W0ojtas napisał(a):A wg. Ciebie jak powstaly te firmy tuningowe ??
napisz do kolectuning i przedstaw,swój pomysł...

napewno uzyskasz odpowiec
niebede sie juz tutaj z Toba wykłucał,otwieraj firme,tjuninguj profesionalnie maszyny i sprzedawaj je milionerom za kokosowe pienidze
pozdawiam i zycze samych sukcesów...
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
WOojtas osobiscie uwazam, ze to bardzo dobry pomysl. Zawsze trzeba od czegos zaczac. Jestem pewna, ze liczysz sie z tym, ze to wielki wklad pracy i pieniedzy, ktory nie zawsze musi sie juz za pierwszym razem skonczyc sukcesem. Fakt faktem, ze musisz miec na ten temat spora wiedze. Lepiej popracowac dluzej, ale nie spieprzyc sprawy. I o tym rowniez na pewno wiesz. Mam nadzieje, ze uda Ci sie wlozyc w to serce i naprawde odwalic kawal dobrej roboty
Czlowiek nie rodzi sie geniuszem i nie kazdy milionerem - niektorzy musza dochodzic do wielkich rzeczy ciezka praca. Klaniam sie nisko za pomysl na "siebie" jesli wiesz, o czym mowie. Zycze samych udanych projektow 


Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
no tylko zeby nie bylo tak ze teraz masz zapal ale okaze sie, ze niewiele osob chce kupowac od razu te twoje motorki bo cie nie znaja, nie ufaja ci, itp i stracisz zapal...to wtedy kasa i czas pojda na marne wiec to tez przemysl...pewnie bedziesz troche musial popracowac na renome, itp...nie ma tak ze od razu zaczna walic drzwiami i oknami...ale zycze jak najlepiej 

SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Większość wychodzi z założenia że street to drugie życie ściga po dzwonie. Dlatego dobrze mieć dokumentację każdego etapu przeróbek.
Mnie w poprzednim moto kupiec podejrzewał o dzwona bo pomalowałem felgi i musiałem rozbierać owiewki aby się uspokoił.
Mnie w poprzednim moto kupiec podejrzewał o dzwona bo pomalowałem felgi i musiałem rozbierać owiewki aby się uspokoił.
-
SpeedyG - Świeżak
- Posty: 341
- Dołączył(a): 13/1/2007, 20:46
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości