Offtop dla vipów
To dobra rekomendacja Podskoczę do typa i się ugadam , może w tym tyg.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Chyba cię coś ssie
Nie oddam moto w takie ręce, ty zboczuchu. Ja już widzę co byś robił z tym wydechem na wysokości pasa
Nie oddam moto w takie ręce, ty zboczuchu. Ja już widzę co byś robił z tym wydechem na wysokości pasa
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
W honda plaza ozekli ze honda jest cacy poza obsmarkanymi owiewkami . Na koniec sezonu CBR1000 idzie do malowania nalepy juz ida z Bulgarii. Tylko jeszcze crashpady.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Mi już parę razy amor uratował życie. Ja mam seryjny u siebie i jakoś daje radę. Po co komu 2tys ustawień amortyzatora kierownicy ??
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
ja mam 7st. LSLa i przy tej gęstości oleju jaką jest zalany powinien mieć jeszcze z 4st. w stronę większej siły tłumienia...
jak to napisał ktoś na SP amor powinien mieć 3 ustawienia :
1. gumowanie
2. zapi erdalanie
3. luz
scotts daje możliwość na prawdę dokładnego dobrania siły tłumienia, a jest w nim nawet za dużo tych ustawień ale za to jaka precyzja dla wymagających...
jak to napisał ktoś na SP amor powinien mieć 3 ustawienia :
1. gumowanie
2. zapi erdalanie
3. luz
scotts daje możliwość na prawdę dokładnego dobrania siły tłumienia, a jest w nim nawet za dużo tych ustawień ale za to jaka precyzja dla wymagających...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tez mam LSL u ojca w moto i powiem ze nie tlumi tak jak SCotts nawet w polowie :p. Zawsze mozna olej zmieniac.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Leg1oN napisał(a):jaki jest rok tej twojej rrki kamilu? 03 czy 04?
04 prosze Pana
A co do amorka - w SCOTTSie jest fajne to, że można ustawić kąty przy których będzie aktywny. To jest moim zdaniem bardzo przydatne. Pozostałem 2 regulacje ruchów też są moim zdaniem pomocne.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
1000 to jednak lata . Az plecak mi sie otworzyl na expresowce.
Zajechalem do Kawasaki Cafe racer i dowiedzialem sie ze moje zgloszenie na jazdy probne zostalo wykasowane. Uslyszlaem ze to nei wypozyczalnia i jak ktos chce testowac 2 motocykle to wcale nie chce go kupic. Ciekawe podejscie do klietna!?
Tak wiec ch...i w dUpS* nawet jak juz bedzie mnie stac na nowe moto nic u tych panstawa nie kupie.
P.S. pomimo jazdy w Free4fun tez poczulem sie dotkniety podejsciem ich do mojej skromnej osoby i mam ich w d*pie.
Zajechalem do Kawasaki Cafe racer i dowiedzialem sie ze moje zgloszenie na jazdy probne zostalo wykasowane. Uslyszlaem ze to nei wypozyczalnia i jak ktos chce testowac 2 motocykle to wcale nie chce go kupic. Ciekawe podejscie do klietna!?
Tak wiec ch...i w dUpS* nawet jak juz bedzie mnie stac na nowe moto nic u tych panstawa nie kupie.
P.S. pomimo jazdy w Free4fun tez poczulem sie dotkniety podejsciem ich do mojej skromnej osoby i mam ich w d*pie.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):1000 to jednak lata ...
Już się zaczyna syndrom posiadacza duże pojemności
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
nie wiem :p chyba dalej będę jeździlm na 636. Fajnie ze nie trzeba go kręcić ;p. W tej chwili szukam kitu obniżającego do sc57 i znalazłem tylko 1 używany z UK w dobrej cenie o dziwo innych nie ma. 45GBP.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):nie wiem :p chyba dalej będę jeździlm na 636.
jak ty dasz radę? przecież teraz już 636 to motorynka
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
nom ..... ;/ ale zwrotniejsza . *** musze dorwac dobry plac i zamknac opone w 1000 ale qrde bez kombi i slizgow tak troche lipa...
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
duże pojemności maja jedną bardzo dużą zaletę.. są bardziej elastyczne oraz mniej podatne na obciążenie.. bo trzeba przyznać nawet 600cc z pełnym bagażem i sporym pasażerem jedzie znacznie gorzej..
(oczywiście elastyka = V-twin lub spora pojemność)
(oczywiście elastyka = V-twin lub spora pojemność)
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
melvin napisał(a):Leg1oN napisał(a): i sporym pasażerem
jak to mówią "kochanego ciała nigdy za wiele" Gratulujemy partnera
co prawda to prawda.. ja nie lubię wychudzonych kobiet.. hehe
natomiast zamiast tego i powinno być w moim przypadku lub.. bo ja mam takie szczęście/nieszczęście że moja kobieta nie przepada za pozycją pasażera nawet na takim motocyklu jakim jest F3 (twierdzi że dopóki nie zakupie jakiegoś cruisera lub pochodnych, to ze mną podróżować nie będzie i jak dotąd nawinęła ze mną może 150km).. rzadko mi się zdarza jeździć z pasażerem, a jak już to za zwyczaj są to kumple(którzy raczej nie ważą 50kg).. notabene czasem pasażer ważący 50kg może bardziej utrudniać prowadzenie motocykla niż ktoś ważący więcej..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość