Głowica, rozrząd i inne sprawy.
			Posty: 3
			 • Strona 1 z 1
		
	
Głowica, rozrząd i inne sprawy.
Witam, w motocyklu padła mi elektryka i żeby to sprawdzić w sumie musiałem rozkręcić pół motocykla. I tak pomyślałem że jak już to robię może bym zajrzał do rozrządu.
Moje pytanie jest takie czy odkręcając głowicę zejdzie ona od razu kompletnie z zaworami?
Czy łańcuszek rozrządu powinien mieć jakiś delikatny luz czy w miarę mocno naciągnięty?
Oraz ostatnie pytanie czy założenie magneta ma jakieś znaczenie? Czy po prostu ma wejść na ten sworzeń i już.
Dzięki za odpowiedź bo nigdy nie ściągałem głowicy ani nie robiłem rozrządu.
				Moje pytanie jest takie czy odkręcając głowicę zejdzie ona od razu kompletnie z zaworami?
Czy łańcuszek rozrządu powinien mieć jakiś delikatny luz czy w miarę mocno naciągnięty?
Oraz ostatnie pytanie czy założenie magneta ma jakieś znaczenie? Czy po prostu ma wejść na ten sworzeń i już.
Dzięki za odpowiedź bo nigdy nie ściągałem głowicy ani nie robiłem rozrządu.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
			Suzuki GSR 600 K7
- 
				 
 mentorsct
- Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Glowica zejdzie Ci z zaworami, ale najpierw musisz odkrecic napinacz lancuszka, sciagnac lancuszek i zabezpieczyc, zeby nie wpadl do srodka, sciagnac walki i dopiero mozesz odkrecac glowice  
Lancuszek musi byc napiety, zeby nie przeskoczyl.
				 
Lancuszek musi byc napiety, zeby nie przeskoczyl.
Honda CR 500
			- 
				 
 WojciechW
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
sciagnąc wałek  tam siedzi jeden
 tam siedzi jeden  co do reszty to tak jak kolega napisał. sciagasz łancucszek, wałek i głowica z zaworkami schodzi. oczywiscie najpierw trzeba zdemontowac pokrywe głowicy. co do magneta to nie da sie załozyc źle. bo na krzywce jest 1 szczelina wzdłuż magneta na klina. jak nie trafisz szczeliną na klin to ci nie wejdzie w ogóle
 co do reszty to tak jak kolega napisał. sciagasz łancucszek, wałek i głowica z zaworkami schodzi. oczywiscie najpierw trzeba zdemontowac pokrywe głowicy. co do magneta to nie da sie załozyc źle. bo na krzywce jest 1 szczelina wzdłuż magneta na klina. jak nie trafisz szczeliną na klin to ci nie wejdzie w ogóle 
				 tam siedzi jeden
 tam siedzi jeden  co do reszty to tak jak kolega napisał. sciagasz łancucszek, wałek i głowica z zaworkami schodzi. oczywiscie najpierw trzeba zdemontowac pokrywe głowicy. co do magneta to nie da sie załozyc źle. bo na krzywce jest 1 szczelina wzdłuż magneta na klina. jak nie trafisz szczeliną na klin to ci nie wejdzie w ogóle
 co do reszty to tak jak kolega napisał. sciagasz łancucszek, wałek i głowica z zaworkami schodzi. oczywiscie najpierw trzeba zdemontowac pokrywe głowicy. co do magneta to nie da sie załozyc źle. bo na krzywce jest 1 szczelina wzdłuż magneta na klina. jak nie trafisz szczeliną na klin to ci nie wejdzie w ogóle 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 3
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości
