Uwaga na R1 z Strumienia i Kawaski ZX9R z Gliwic
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Uwaga na R1 z Strumienia i Kawaski ZX9R z Gliwic
Witam. chce przestrzec przed takimi ludzmi jak kolega co sprzedaje Yamahe R1 ze Strumienia. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M400975 . Dzownilem do typa 5 razy i mowilem zeby mi powiedzial co jest do zrobienia w moto bo mam kawal drogi to mi powiedzial ze tylko naklejek brakuje i to wszystko, pytalem sie czy nie wyskakuje 2 bieg to mi mowil ze wszystko chodzi jak igla. wiec pojechalem prawie 300km. musialem wynajac sobie busa a to sie wiaze z kosztami. na miejscu sie okazalo ze byl spawany tylni stelaz czasza jest zalozona z jakiejs zywicy no i wyskakuje drugi bieg, gosc mi mowil ze to sprzeglo ciagnie itp.
, nastepna moja wycieczka byla po Kawasaki Zx9r z 2000r w Gliwicach. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M397202 przez telefon koles mi mowil ze jest w bdb stanie i pytalem sie czy rama nie jest popekana bo to standard w tym modelu to mi mowil ze nie. na miejscu okazalo ze rama jest peknieta. to juz na to przymknolem oko bo cena byla ok. wiec chcialem sie przejechac to sie okazalo ze wyskakuja biegi to juz naprawde opadly mi rece. przestrzegam wszystkich przed takimi ludzmi bo nie chce zeby ktos sobie zrobil takie wycieczki jak ja;. pozdrawiam. 


- basza11
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2007, 15:00
wiesz najczestrza przyczyna jest wlasnie wbijanie dwojki na kole tak jak to napisal "kravec" i to jest mankament R1. zreszta jak bedziesz kupowal taki motor to musisz zwrocic uwage na dwojke najlepiej jest jechac na 2 biegu i szarnpnac gazem albo dokrecic do spodu czy nie wybije lub czy nie przeskoczy. ja juz to wczoraj przerabialem u goscia co niby jest specem i obiecywal ze skrzynia jest dobra a chcial mnie w konia zrobic bo myslal ze przyjedzie jakis laik co nie ma pojecia i kupi ale podejrzewam ze za ta cene znajdzie glupiego co sie nie zna i kupi.
pozdrawiam

pozdrawiam

- basza11
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2007, 15:00
Na zdjęciu tej R1 wyraźnie widać że stelarz jest krzywy i spawany. 

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
To ja powiem co widzialem na wlasne oczy apropo tych wyskakujacych biegow i R1.
Otoz ostatnio odbieralem od mechanika moja Suze a ze garaz duzy i staly inne motocykle wiec sobie poogladalem conieco.
Mechanik mial tam wlasnie rozebrana R1. W sumie to nie musialem pytac mechanika o nic bo koles bardzo fajny i sam poopowiadl mi nieco o roznych przygodach jakie mu sie przytrafily podczas naprawiania roznych motocykli... no i to co powiedzial na temat wlasnie tej R1:
Wiec mowi ze koles przyjechal do niego i mowi zeby obadac co sie dzieje bo dwojka wyskakuje, albo trojka, ze sam nie wie dokaldnie. To sie pyta go jak to nie wie jaki bieg dokladnie? Przeca to sie czuje ze 2 albo 3.. a koles ze on nie wie, ze sie ma przejechac i obadac samemu. No to sie przejechal i... sie wystraszyl... powiedzial ze tym sie w ogole jechac nie dalo. Rozebral moto i co w srodku... (ja bylem wlasnie w momencie jak byl wstepnie rozebrany).
otoz lancuch tak luzny ze wlasciwie moznaby go recznie zdjac z zebatki, dwa... byla zdjeta pokrywa przedniej zebatki... zebatka zamiast zebow miala tylko lekkie gorki/wzniosy (nie wiem jak to nazwac). Poprostu zestaw napedowy byl tak zuzyty, zeby zeszlifowane przez luzny lancuch ktory nie mial jak sie trzymac na takiej zebatce wiec przeskakiwal po tych zeszlifowanych zebach... masakra. Nie wiem jak wygladala skrzynia biegow bo to nie bylo jeszcze rozebrane ale juz to co widzialem wolalo o pomste do nieba. Tak wiec wnioskuje, ze wyskakujace biegi maja tez wiele wspolnego z ekstremalnie zuzytym zestawem napedowym.
Otoz ostatnio odbieralem od mechanika moja Suze a ze garaz duzy i staly inne motocykle wiec sobie poogladalem conieco.
Mechanik mial tam wlasnie rozebrana R1. W sumie to nie musialem pytac mechanika o nic bo koles bardzo fajny i sam poopowiadl mi nieco o roznych przygodach jakie mu sie przytrafily podczas naprawiania roznych motocykli... no i to co powiedzial na temat wlasnie tej R1:
Wiec mowi ze koles przyjechal do niego i mowi zeby obadac co sie dzieje bo dwojka wyskakuje, albo trojka, ze sam nie wie dokaldnie. To sie pyta go jak to nie wie jaki bieg dokladnie? Przeca to sie czuje ze 2 albo 3.. a koles ze on nie wie, ze sie ma przejechac i obadac samemu. No to sie przejechal i... sie wystraszyl... powiedzial ze tym sie w ogole jechac nie dalo. Rozebral moto i co w srodku... (ja bylem wlasnie w momencie jak byl wstepnie rozebrany).
otoz lancuch tak luzny ze wlasciwie moznaby go recznie zdjac z zebatki, dwa... byla zdjeta pokrywa przedniej zebatki... zebatka zamiast zebow miala tylko lekkie gorki/wzniosy (nie wiem jak to nazwac). Poprostu zestaw napedowy byl tak zuzyty, zeby zeszlifowane przez luzny lancuch ktory nie mial jak sie trzymac na takiej zebatce wiec przeskakiwal po tych zeszlifowanych zebach... masakra. Nie wiem jak wygladala skrzynia biegow bo to nie bylo jeszcze rozebrane ale juz to co widzialem wolalo o pomste do nieba. Tak wiec wnioskuje, ze wyskakujace biegi maja tez wiele wspolnego z ekstremalnie zuzytym zestawem napedowym.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości