Co mam wybrac? Prosze o pomoc...
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Co mam wybrac? Prosze o pomoc...
Witam. Mam 16 Lat ,186cm i 74kg wagi. Zwracam się do was ponieważ mam ogromny dylemat , Chce kupić sobie na koniec wakacji Crossa 125, interesuja mnie modele Honda Cr 125,Yamaha Yz 125,Husqvarna Cr,Wr 125,Kawasaki kx 125, Rok produkcji 1995-2001,Interesoje mnie co by dawało rady w trudnych warunkach , nie psuło się szybko, i wytrwało jak najwiecej moto godzin. Chciał bym poprosić Osoby które stykneły sie z każdym z tych Crossów o opinie jaki jest, Interesuje mnie tak ze Prawdziwa ilość koni , Bardzo często zostaje się przez to wprowadzonym w błąd. Kase jaka Ogarnoł bym na motor to około 2500zl-3500zl .Dzięki za odp i pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 16/7/2011, 17:13 przez KamilKML, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- KamilKML
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/7/2011, 16:49
- Lokalizacja: Boże
Bany93 napisał(a):A ogólnie to wydaje mi się, że jesteś trochę za duży na 125, ale być może tylko mi się wydaje.
Dlaczego tak Ci siÄ™ wydaje ?
KamilKML dlaczego nie bierzesz pod uwagÄ™ ktm-a sx 125 ?
-
adrianos_08 - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 9/8/2009, 19:13
- Lokalizacja: Dęblin
wszystkie moto wyczyny z klasy 125 ccm są podobne, na wielkosc, w spalaniu. wytrzymałosci itp. ale za 300-3500 mozesz sobie pomarzyć o dobrym sprzęcie. minimum 4000 trzeba dac oczywiscie kupic mozna. tylko kupno wyczynówki to dopiero szczyt góry lodowej... 2X tyle co kosztuje moto moze kosztowac jego roczne utrzymanie. stare to zwykle znaczy dorżnięte. a niektóre rzeczy nawet po wymiane na nowe i oryginalnie długo nie pociągną. jak masz tyle kasy kup sobie yamahe DT 125 wywal lampy, moto bedzie lekki, i w miare mocny, a przy tym bedzie mało palił i nie bedzie sie psuł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
w twoim wieku. z twoim doswiadczeniem i kasa nie pchał bym sie w 250 ccm. 125 spokojnie ci starczy. z najstarszych najlepsze były CRki YZtki i RMki, o kx chodziły rózne opinie jedni mówia ze aż tak złe nie były, z kolei inni wyzbywali sie tego za mała cene żeby tylko sprzedac bo sie sypała. ja bym wolał sie w to nie pchac :d na SX cie nie stać. huske stara tez bym sobie odpuscił. wiec zostaje honda suza i yamaha
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
powiem ci tak ona sie nie psuje:)
to ty ja mozesz zepsuc jak nie robisz i nie dbasz
ogolnie jesli wymienisz wszystkie czesci na czas bedziesz kontrolowal lancuch klocki te zeczy nie ma prawa sie zepsuc
w terenie wg mnie daje rade dobrze sie jezdzi choc wiadomo to nie motor na las tylko tor
co do filmow nie mam ale na youtube znajdziesz napewno
to ty ja mozesz zepsuc jak nie robisz i nie dbasz
ogolnie jesli wymienisz wszystkie czesci na czas bedziesz kontrolowal lancuch klocki te zeczy nie ma prawa sie zepsuc
w terenie wg mnie daje rade dobrze sie jezdzi choc wiadomo to nie motor na las tylko tor
co do filmow nie mam ale na youtube znajdziesz napewno
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
bylo duzo tematow co ile co i co sprawdzac przy kupnie...
tlok 40mth jako amator wiecej nawet 50 zrobisz czyli ponad sezon na tloku tez zalezy ile bd latal ale sezon spoko
korbowod co 2-3 tloki wymieniasz i razem z korbowodem lozyska na wale
w cylindrze mozesz miec nicasil lub tuleje nicasil jak sie zetrze to nowy cylek lub nowa powloka lub wstawienie tulei
jesli masz tuleje to ona tez na pare tlokow jest przy zmianie tloka musisz zrobic szlif
co so sprawdzanie przy kupnie silnik czy nie puka podejzanie czy silnik nie ma wyciekow poukrecanych srubek czy rama nie spawana mozesz spr stan lancucha czy sie konczy czy nie lozyska na glowce w kolach amor tyl lagi z przodu czy nie puszczaja oleju
tlok 40mth jako amator wiecej nawet 50 zrobisz czyli ponad sezon na tloku tez zalezy ile bd latal ale sezon spoko
korbowod co 2-3 tloki wymieniasz i razem z korbowodem lozyska na wale
w cylindrze mozesz miec nicasil lub tuleje nicasil jak sie zetrze to nowy cylek lub nowa powloka lub wstawienie tulei
jesli masz tuleje to ona tez na pare tlokow jest przy zmianie tloka musisz zrobic szlif
co so sprawdzanie przy kupnie silnik czy nie puka podejzanie czy silnik nie ma wyciekow poukrecanych srubek czy rama nie spawana mozesz spr stan lancucha czy sie konczy czy nie lozyska na glowce w kolach amor tyl lagi z przodu czy nie puszczaja oleju
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
kazdy full psuje sie tak samo. jak ktos trafił trupa CR po 15 letnim dzieciaku co myslał że to jest soft enduraczek i go zarznał po prostych to nie dziwne że moto miał taka opinie ;P sam miałem rózne moto, w róznych stanach technicznych. i po prostu ten bardziej zadbany mniej sie psuł. własciwie mi ktm sie sam nigdy nie zepsuł ( sory padła swieca ) ale ja wymieniam wszystko na czas i nie ma prawa mi sie rozkraczyć w terenie. co do czasu od tego istnieją serwisówki. sciagnij sobie manuala do danego modelu i czytaj go uwaznie tam wszyyystko jest opisane, i nie raz sie ździwisz jakas informacją o której bys nie wiedział. a jest wazna podczas uzytkowania. np dla przykładu dam mojego KTMa. on ma 2 mikrofiltry i 2 filtry siateczkowe. mało kto wie że drugi znajduje sie pod silnikiem. i czesto jest czyszczony tylko ten jeden bardziej widoczny. i potem sie silnik zaciera po rozkręceniu w tym filterku moze byc pełno syfu i ludzie oczy robią że tam filterek jest...
przy kupnie crossówek zawsze zwraca sie uwage na wszystko. poczytaj forum bo juz nie raz było o tym pisane to pierwsza sprawa. a po 2 zawsze sie bierze kogos kto oceni moto za ciebie
przy kupnie crossówek zawsze zwraca sie uwage na wszystko. poczytaj forum bo juz nie raz było o tym pisane to pierwsza sprawa. a po 2 zawsze sie bierze kogos kto oceni moto za ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
najlepiej specjalista jak jeszcze zna model to kazdą śrubke zna i wie co i jak. ale nawet druga osoba która jako takie pojęcie ma. bo sam nawet jak sie super znasz to sobie nie ocenisz bo sie najarasz i nim odpalisz chętnie byś kase dał i moto do domu brał sam tak miałem mimo że podchodziłem do kupna ze spokojem. ale jak zobaczyłem moto to tylko jedna wizja - aby juz kupic i jeździc. akurat ze mną był kolega i za mnie posprawdzał te rzeczy o których ja zapomniałem,.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Aha no mechanik to moj Ojciec a sam poszedłem do tech.Mechanicznego . No to albo ojciec albo kumpla. Dzieki wielkie za pomoc . Pozdrawiam odezwe się na forum po zakupie nagram co nie co abyscie ocenili . Dzieki jeszcze raz i Pozdrawiam ; )
- KamilKML
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/7/2011, 16:49
- Lokalizacja: Boże
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości