Kawasaki KMX- przegrzewa siÄ™.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX- przegrzewa siÄ™.
Cały czas mam problemy z Kawasaki KMX 125 B.
Jak już zaczął łapać odpowiednie obroty po wymianie uszczelek to nagle zaczął się przegrzewać. Poszedł oczywiście mojemu bratu tłok. Więc został wymieniony. Dodatkowo szlif cylindra.
Ale problem pozostaje- nadal się przegrzewa. Póki są delikatne obroty to jest ok. Ale gdy manetka więcej pracuje, temperatura gwałtownie idzie w górę i szybko trzeba zwalniać. Wystarczy minuta. Nawet przy szybkkiej jeździe na szosie, kiedy przepływ powietrza przez chłodnicę powinien być najlepszy.
Nie da się przez to normalnie użytkować takiego motocykla. Bo chyba nie służy do tego, żeby jechać 20 km/h do kościoła, tylko trochę się pobawić.
Smarowanie na pewno jest ok. Leje bardzo dobry olej w dobrych oczywiście proporcjach.
Pompa wodna sprawna.
Układ zalany płynem.
Czy to możebyć wina chłodnicy?
Z tyłu jest troszkę wgnieciona.
ProszÄ™ o jakÄ…Å› pomoc.
Pozdrawiam.
Jak już zaczął łapać odpowiednie obroty po wymianie uszczelek to nagle zaczął się przegrzewać. Poszedł oczywiście mojemu bratu tłok. Więc został wymieniony. Dodatkowo szlif cylindra.
Ale problem pozostaje- nadal się przegrzewa. Póki są delikatne obroty to jest ok. Ale gdy manetka więcej pracuje, temperatura gwałtownie idzie w górę i szybko trzeba zwalniać. Wystarczy minuta. Nawet przy szybkkiej jeździe na szosie, kiedy przepływ powietrza przez chłodnicę powinien być najlepszy.
Nie da się przez to normalnie użytkować takiego motocykla. Bo chyba nie służy do tego, żeby jechać 20 km/h do kościoła, tylko trochę się pobawić.
Smarowanie na pewno jest ok. Leje bardzo dobry olej w dobrych oczywiście proporcjach.
Pompa wodna sprawna.
Układ zalany płynem.
Czy to możebyć wina chłodnicy?
Z tyłu jest troszkę wgnieciona.
ProszÄ™ o jakÄ…Å› pomoc.
Pozdrawiam.
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
a ile oleju lejesz ? jaki kolor ma swieca ?
wykręc chłodnice i pobaw sie troche i jakims nozykiem czy srubokrętem poodginaj listki zeby była jak nowa. lekkie wgiecie raczej nie spowoduje wielkiego spadku chłodzenia. no i przede wszystkim umyj ją dokładnie. znam przypadek że gosc kupił nowego quada grizzli nie mył go a smigał w błocie, zawaliło mu tak chłodnice że sie silnik zatarł! kolejna sprawa na próbe wywal termostat. byc moze on jest problemem bo sie nie otwiera. a w lecie mozna bez niego ganiac
wykręc chłodnice i pobaw sie troche i jakims nozykiem czy srubokrętem poodginaj listki zeby była jak nowa. lekkie wgiecie raczej nie spowoduje wielkiego spadku chłodzenia. no i przede wszystkim umyj ją dokładnie. znam przypadek że gosc kupił nowego quada grizzli nie mył go a smigał w błocie, zawaliło mu tak chłodnice że sie silnik zatarł! kolejna sprawa na próbe wywal termostat. byc moze on jest problemem bo sie nie otwiera. a w lecie mozna bez niego ganiac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Åšwieca jest ok, spokojnie.
Założyłem tylko trójelektrodową. Ale to nie jest akurat różnicy. Na normalnej jest to samo. Myślę, że to nie ma wpływu przecież...
Jaki stosunek oleju do benzyny? Raczej normalne, że 1:50. Na dotarciu nawet troszkę więcej, ok 1:33.
Olej Stihla do dwusówów. Dość drogi, ale i pewnie nie gorszy od Castrol Racing.
Termostat wyciągnięty. Spokojnie. Jeszcze tyle to sie orientuję.
Chociaż to nie jego wina raczej, bo woda równocześnie robiła się ciepła w silniku i w chłodnicy.
Dorzucam foto chłodnicy. Poprostuje ją dzisiaj i zobaczymy.
Założyłem tylko trójelektrodową. Ale to nie jest akurat różnicy. Na normalnej jest to samo. Myślę, że to nie ma wpływu przecież...
Jaki stosunek oleju do benzyny? Raczej normalne, że 1:50. Na dotarciu nawet troszkę więcej, ok 1:33.
Olej Stihla do dwusówów. Dość drogi, ale i pewnie nie gorszy od Castrol Racing.
Termostat wyciągnięty. Spokojnie. Jeszcze tyle to sie orientuję.
Chociaż to nie jego wina raczej, bo woda równocześnie robiła się ciepła w silniku i w chłodnicy.
Dorzucam foto chłodnicy. Poprostuje ją dzisiaj i zobaczymy.
- Załączniki
-
- IMG00203.jpg (125.44 KiB) PrzeglÄ…dane 2342 razy
-
- IMG00200.jpg (137.25 KiB) PrzeglÄ…dane 2342 razy
-
- IMG00199.jpg (131.81 KiB) PrzeglÄ…dane 2342 razy
-
- IMG00198.jpg (130.64 KiB) PrzeglÄ…dane 2342 razy
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
po 1 swiece 3 elektrodowe nie zakłada sie do silnika motocyklowego. kup zwykła swiece i nie kombinuj. bo nic to nie poprawi. mówie o kolorze wiec odpowiedź jak chcesz dostac pomoc. jak moze byc za biała lub wypalona to moze byc to kwestia regulacji gaźnika. 2 sprawa olej który lejesz najlepszy nie jest. jak wydajesz tyle kasy lepiej było by kupic olej do motocykli nie powietrzakowych pił. raczej kazdy narzeka na ten olej niz poleca. 3 sprawa to chłodnice za ciekawie nie wyglada czyszczenie plus poprostowanie jej na pewno sporo doda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 10 gości