Honda MTX 80/ instalacja eektryczna
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda MTX 80/ instalacja eektryczna
posiadam honde MTX 80 wszystko ładnie pięknie tylko mam problem z instalacją elektryczna :
poprostu jakby nie było pradu z akumulatora a akumulator jest nowy
gdy sprawdzane były kabeli kierunkowskazów itp nie było w nich pradu
przednie świato i stopuśiwecią ale bardzo słabo
więc juesli ktos ma może jakąś plansze z instalacja elektryczna czy może wie dokładnie co i jak popodłanczac gdzie znajduja sie takowe kostki by sprawdzić wszystko czy jes popodłanczane to bardzo bym prosił
poprostu jakby nie było pradu z akumulatora a akumulator jest nowy
gdy sprawdzane były kabeli kierunkowskazów itp nie było w nich pradu
przednie świato i stopuśiwecią ale bardzo słabo
więc juesli ktos ma może jakąś plansze z instalacja elektryczna czy może wie dokładnie co i jak popodłanczac gdzie znajduja sie takowe kostki by sprawdzić wszystko czy jes popodłanczane to bardzo bym prosił
- mx2
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:14
pewnie całkowicie akumulator rozładowałeś. jaki masz starter? kopka, czy elektryczny?
a schematu szukaj w internecie, do małych enduraków jest tego pełno
a schematu szukaj w internecie, do małych enduraków jest tego pełno

-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
- mx2
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:14
mx2 napisał(a):mozliwe że padł akumulator ale przeciez powinien ładowac sie podczas jazdy conie
No ładuje sie podczas jazdy, ale z tego co wnioskuje Twoje moto nie działa

Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
- Szafa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
zle mnie zrozumieliści albo ja zle sformuowałem pytanie
motor działa smiga ja zyleta jeżdzi wszytko OK , sprawdzaany był w terenie i było super
tylko światło jest słabe jakby z samej pradnicy czy jakoś tak , poprostu mam cos pogrzebane przy instalacji akumulator nie daje pradu do swiateł , kabelki sa pokopane i trzeba to na nowo posklejac, żeby wszystko działało tak jak powinno akumulator podlonczony jest tak wygląda jakby tylko do stopu bo stop wali mocno , a reszta wogule
motor działa smiga ja zyleta jeżdzi wszytko OK , sprawdzaany był w terenie i było super
tylko światło jest słabe jakby z samej pradnicy czy jakoś tak , poprostu mam cos pogrzebane przy instalacji akumulator nie daje pradu do swiateł , kabelki sa pokopane i trzeba to na nowo posklejac, żeby wszystko działało tak jak powinno akumulator podlonczony jest tak wygląda jakby tylko do stopu bo stop wali mocno , a reszta wogule
- mx2
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:14
może byc że są żle podłączone tylko nie ja je podłanczałem tylko poprzedni właściciel i własnie szukam teraz tej instalacji elektrycznej jak co ma być podłonczone ale nigdzie nie moge znaleśc tego
- mx2
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:14
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
właśnie tak planuje z tata cos przy tym pomodzić ale chciałbym dokładnie wiedzieć który kabel do czego bo sa one poprzecinane jeden jest jakiś osobny puszczony niewiadomo poco jaki podłonczyc do akumulatora itp
- mx2
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:14
- streetfighter-1
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 28/9/2006, 13:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Miałem podobnie w moim. Okazało się że żarówka w przedniej lampie była jakaś wadliwa, i swieciły światła mijania i długie NARAZ. Przez to akumulator wyczerpał się do zera po 10 minutach jazdy. Nie miałem wtedy kierunków i lampy stopu. Światła działały tylko przy wysokich obrotach (zasila je prąd z Magneta).
Naładuj akumulator. Jeśli przy naładowanym aku będzie wszystko dobrze to znaczy ze instalacja jest za bardzo obciążona. Jeśli naładowanie akumulatora nic nie da, to znaczy ze kable są walnięte.
Naładuj akumulator. Jeśli przy naładowanym aku będzie wszystko dobrze to znaczy ze instalacja jest za bardzo obciążona. Jeśli naładowanie akumulatora nic nie da, to znaczy ze kable są walnięte.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Zerknij również na regulator napięcia
Ta waszza kopka to Kick starter(Ang.) albo kopniak tak to sie fachowo nazywa!!!
Nie moge znieść tego jak dzieciaki pisza do mnie o czesci i kopka co chwile czy masz kopke? A co to kurwa jest?
Jednemu chcielismy gówno krowie wysłac pocztą zamiast kopniaka bo przecierz kopka to kopka a kopniak to kopniak
wogule nie trawie takich młokosów co to nie powiedzą czego chca dokładnie a potem awantura przez idiote Troche offtop ale porusza mnie to niesamowicie
Postawcie aukcje na allegro kopki do DT 50/80/125 to zobaczycie co będzie...
Ta waszza kopka to Kick starter(Ang.) albo kopniak tak to sie fachowo nazywa!!!
Nie moge znieść tego jak dzieciaki pisza do mnie o czesci i kopka co chwile czy masz kopke? A co to kurwa jest?
Jednemu chcielismy gówno krowie wysłac pocztą zamiast kopniaka bo przecierz kopka to kopka a kopniak to kopniak

Postawcie aukcje na allegro kopki do DT 50/80/125 to zobaczycie co będzie...

Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
VCO, jak "kopka" to nie to samo co "kopniak", to czy "auto" to nie to samo co "samochód"?? Obydwie nazwy są poprawne. Z byle czego robisz problem i zgrywasz mądralę przed innymi.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
- danielpolak
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 8/7/2007, 09:45
- Lokalizacja: trojmiasto
MBX 80
Witam
Jestem tutaj nowy, przylączylem się do wątku aby nie zaśmiecać wam forum = P
Mam problem, jakiś czas temu.. po rutynowej jeździe mylem moją śliczną Hondę MBX, zostawilem do wyschnięcia i poszedlem na obiad. Gdy wrócilem nie chciala zapalić, pozwolilem sobie ruszyć ją z pychu, efekt byl taki że coś zaczelo dymić przy glówce ramy, więc zgasilem zaplon. Spędzilem nad tym sporo czasu i doszedlem do kilku wniosków: nie ma iskry, gdy przekręce zaplon coś zaczyna dymić a przerywacz kierunkowskazów robi się gorący, mialem pęknięty ale dzialający bezpiecznik(ten przy akumulatorze) regulator napięcia wygląda na nadpalony i pęknięty, co ciekawe przy rozruchu napięcie dochodzi do modulu ale już nie dochodzi do cewki, akumulator o ile pamiętam jest ladowany.
Instalacja jest orginalna z przed 28 lat.
Moim zdaniem, gdzieś musiala dostać się woda, powstalo zwarcie... i na pewno muszę wymienić regulator i modul. Przejrzalem istalację, wygląda jak należy. Woda powinna już dawno odparować, obawiam się jednak powtórki
Przeglądalem schemat elektryczny, w zasadzie wszystko jest jasne... ale czy móglby ktoś wyjaśnić mi w kilku zdaniach która z cewek jest od czego, na pewno jedna jest od światel przednich tylnich które są na prąd przemienny, druga to także zmienny który przez CDI w skrócie zasila nam cewkę, kolejny kabel z alternatora pędzi do regulatora a następnie do akumulatora, światel, kontrolek i kierunkowskazów. Myślę, że te 3 uklady i powinny być od siebie niezależne, jest to skomplikowany schemat czy móglby ktoś pomóc to zrozumieć, albo polecić jakąś dobrą książkę?
poniżej umieszczam schemat znaleziony na innym forum
http://motodriver.eu/download/file.php?id=806&mode=view
Jestem tutaj nowy, przylączylem się do wątku aby nie zaśmiecać wam forum = P
Mam problem, jakiś czas temu.. po rutynowej jeździe mylem moją śliczną Hondę MBX, zostawilem do wyschnięcia i poszedlem na obiad. Gdy wrócilem nie chciala zapalić, pozwolilem sobie ruszyć ją z pychu, efekt byl taki że coś zaczelo dymić przy glówce ramy, więc zgasilem zaplon. Spędzilem nad tym sporo czasu i doszedlem do kilku wniosków: nie ma iskry, gdy przekręce zaplon coś zaczyna dymić a przerywacz kierunkowskazów robi się gorący, mialem pęknięty ale dzialający bezpiecznik(ten przy akumulatorze) regulator napięcia wygląda na nadpalony i pęknięty, co ciekawe przy rozruchu napięcie dochodzi do modulu ale już nie dochodzi do cewki, akumulator o ile pamiętam jest ladowany.
Instalacja jest orginalna z przed 28 lat.
Moim zdaniem, gdzieś musiala dostać się woda, powstalo zwarcie... i na pewno muszę wymienić regulator i modul. Przejrzalem istalację, wygląda jak należy. Woda powinna już dawno odparować, obawiam się jednak powtórki

Przeglądalem schemat elektryczny, w zasadzie wszystko jest jasne... ale czy móglby ktoś wyjaśnić mi w kilku zdaniach która z cewek jest od czego, na pewno jedna jest od światel przednich tylnich które są na prąd przemienny, druga to także zmienny który przez CDI w skrócie zasila nam cewkę, kolejny kabel z alternatora pędzi do regulatora a następnie do akumulatora, światel, kontrolek i kierunkowskazów. Myślę, że te 3 uklady i powinny być od siebie niezależne, jest to skomplikowany schemat czy móglby ktoś pomóc to zrozumieć, albo polecić jakąś dobrą książkę?

poniżej umieszczam schemat znaleziony na innym forum
http://motodriver.eu/download/file.php?id=806&mode=view
- hgw321
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/3/2011, 07:28
instalacja na "krótko" do hondy mtx
witam kupiłem honde mtx w częściach ale trzeba podłączyć instalacje ... mam moduł cewkę no i cały zapłon ale teraz jak to po podłączać ponieważ nie będę robił świateł i innych klaksonów chce tylko aby odpaliła i żeby jezdziła bym prosił o jakieś wskazówki jak podłączyć . z góry dzięki;]
- sawikgsm
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/7/2011, 21:18
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości