[BMW R1200RT] BMW R1200RT - megatuRTystyk
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[BMW R1200RT] BMW R1200RT - megatuRTystyk
Dyskusja na temat: BMW R1200RT - megatuRTystyk
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200RT - megatuRTystyk
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200RT - megatuRTystyk
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Droga redakcjo, chciałem przypomnieć, że jest jeszcze K1600 i to raczej on jest konkurencją dla Goldwinga a nie RT...
pozdrawiam
poza tym dobry tekst<br><hr>Szynku
pozdrawiam
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Goldwing to tylko moje luźne, niekoniecznie mądre zestawienie. A test K1600 przeczytasz już wkrótce:)<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo, chciałem przypomnieć, że jest jeszcze K1600 i to raczej on jest konkurencją dla Goldwinga a nie RT...
pozdrawiampoza tym dobry tekst<br><hr>Szynku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jestem dosyc leniwy i nie chce mi sie zagladac na strony producenta, wiec zawsze zaluje kiedy nie ma ceny opisywanego cacka na koncu artykulu<br><hr>budge
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda, że już nie ma wersji RS. Mam egzemplarz z 95 roku, wspaniały i niezawodny motocykl. Gdyby była RSka z silnikiem R1200 nie zastanawiał bym się nad zmianą, a tak pozostaje RT.<br><hr>Tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W długi weekend przejechałem 1400km na FJR w towarzystwie RT. Zamieniliśmy się na jeden odcinek. I nie przesadzałbym z tymi zachwytami. Nie żeby było źle, ale też nie aż taka rewelacja.
Porównując do FJR:
+ Absolutnie genialna ochrona przed wiatrem. Zero back-pressure po podniesieniu szyby.
+/- Spalanie na RT wyszło tylko minimalnie niższe niż na FJR (średnio 5.9l/100km na dystansie 1400km).
+/- Na niskich obrotach skacze jak V2, ale w sumie to nie przeszkadza
FJR potrafi za to nieprzyjemnie wibrować przy wyższych obrotach.
- Mało elastyczny silnik, trzeba wachlować biegami (jest ich 6, w FJR 5).
- Mało miejsca dla pasażera i mniej wygodna pozycja.
- Mniej wygodne siedzenie.
- Zużywa sporo oleju, 0.35l/1000km jeśli dobrze pamiętam. W dłuższe trasy trzeba brać zapas na dolewki.
- Hamulce nie są rewelacyjne, tylko mają wspomaganie, które na początku trochę przeszkadza i trudno delikatnie zahamować.
- Motocykl od czasu do czasu ma jakieś fochy, na LCD pojawia się wykrzyknik i nie wiadomo o co chodzi. Serwis też nie wie.
- Duży i wysoki, mam 182cm a postawienie stóp na ziemi wymaga przemyślanych działań
- Gorzej wchodzi w zakręty.
- Należy lać do niego 98, co akurat pochłania zysk z niższego spalania.
Pozdrawiam
Michał<br><hr>mkochano
Porównując do FJR:
+ Absolutnie genialna ochrona przed wiatrem. Zero back-pressure po podniesieniu szyby.
+/- Spalanie na RT wyszło tylko minimalnie niższe niż na FJR (średnio 5.9l/100km na dystansie 1400km).
+/- Na niskich obrotach skacze jak V2, ale w sumie to nie przeszkadza
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Mało elastyczny silnik, trzeba wachlować biegami (jest ich 6, w FJR 5).
- Mało miejsca dla pasażera i mniej wygodna pozycja.
- Mniej wygodne siedzenie.
- Zużywa sporo oleju, 0.35l/1000km jeśli dobrze pamiętam. W dłuższe trasy trzeba brać zapas na dolewki.
- Hamulce nie są rewelacyjne, tylko mają wspomaganie, które na początku trochę przeszkadza i trudno delikatnie zahamować.
- Motocykl od czasu do czasu ma jakieś fochy, na LCD pojawia się wykrzyknik i nie wiadomo o co chodzi. Serwis też nie wie.
- Duży i wysoki, mam 182cm a postawienie stóp na ziemi wymaga przemyślanych działań
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Gorzej wchodzi w zakręty.
- Należy lać do niego 98, co akurat pochłania zysk z niższego spalania.
Pozdrawiam
Michał<br><hr>mkochano
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękny motocykl. Zawsze bardzo mi się podobał. No i policja tym jeździ
---(przynajmniej w Opolu)--- A swoją drogą bardzo lubię czytać teksty Bocza. Dzięki! Czekamy na K1600GT.<br><hr>Gnypek
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to nie prowokacja, mógłby mi ktoś wytłumaczyć czemu w ofercie BMW są R1200RT, K1300S i K1600GT/L? Tzn. czy one trafiają do różnych typów klientów, czy może biją się o tych samych?<br><hr>emka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet nie wiesz jak się cieszę z tej informacji. K1600 moto moich marzeńKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo, chciałem przypomnieć, że jest jeszcze K1600 i to raczej on jest konkurencją dla Goldwinga a nie RT...
pozdrawiampoza tym dobry tekst<br><hr>Szynku<br>
Komentatorzy napisał(a):Goldwing to tylko moje luźne, niekoniecznie mądre zestawienie. A test K1600 przeczytasz już wkrótce:)<br><hr>Boczo<br>
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do żadnego boxera BMW nie trzeba lać 98. Co więcej, spokojnie jeżdzą na 92 i 87, sprawdzone na Ukrainie.<br><hr>SnickKomentatorzy napisał(a):W długi weekend przejechałem 1400km na FJR w towarzystwie RT. Zamieniliśmy się na jeden odcinek. I nie przesadzałbym z tymi zachwytami. Nie żeby było źle, ale też nie aż taka rewelacja.
Porównując do FJR:
+ Absolutnie genialna ochrona przed wiatrem. Zero back-pressure po podniesieniu szyby.
+/- Spalanie na RT wyszło tylko minimalnie niższe niż na FJR (średnio 5.9l/100km na dystansie 1400km).
+/- Na niskich obrotach skacze jak V2, ale w sumie to nie przeszkadzaFJR potrafi za to nieprzyjemnie wibrować przy wyższych obrotach.
- Mało elastyczny silnik, trzeba wachlować biegami (jest ich 6, w FJR 5).
- Mało miejsca dla pasażera i mniej wygodna pozycja.
- Mniej wygodne siedzenie.
- Zużywa sporo oleju, 0.35l/1000km jeśli dobrze pamiętam. W dłuższe trasy trzeba brać zapas na dolewki.
- Hamulce nie są rewelacyjne, tylko mają wspomaganie, które na początku trochę przeszkadza i trudno delikatnie zahamować.
- Motocykl od czasu do czasu ma jakieś fochy, na LCD pojawia się wykrzyknik i nie wiadomo o co chodzi. Serwis też nie wie.
- Duży i wysoki, mam 182cm a postawienie stóp na ziemi wymaga przemyślanych działań
- Gorzej wchodzi w zakręty.
- Należy lać do niego 98, co akurat pochłania zysk z niższego spalania.
Pozdrawiam
Michał<br><hr>mkochano<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości