[Skutery Piaggio] Piaggio Fly 50/125
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ja mam ten skuter i czuje się bezpiecznie a lusterko można dokupić (nowe 60 zł)<br><hr>posiadacz piaggio fly 50cc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam ten skuterek i jestem z niego bardzo zadowolony ponad to jest świetna baza do tuningu pomalowałem go w kolor kości słoniowej(perła) cały silnik to stage6 wydech racing cylinder midrace gaźnik 17.5 moc około 14 koni<br><hr>Piaggio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Mam skuter piaggio 50 fly i nie mogę znaleść 2 blokady mocy. Jedną znalazłem w wariatorze i nigdzie nie widzę drugiej.Jeśli można prosić to proszę o odpisanie tutaj.<br><hr>a
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam ... posiadam Piaggio fly 50 4t i
powiem że mając 180 cm wzrostu spokojnie można na nim jeździć, jest to skuter dla spokojnych ludzi nie szukających wrażeń z jakiejś super dynamicznej jazdy ale raczej tych którzy szukają kompromisu między rowerem a samochodem ,małe spalanie (ok 2.5l /100 km), wygląd klasyczny i niezbyt nadający się do kolorowego obklejania (moim zdaniem
. Ja go traktuję jak urządzenie do taniej jazdy zakorkowaną ulicą. Przejechałem nim (od nowości) 1400 km i na razie nic złego się z nim nie dzieje..<br><hr>Sławek
powiem że mając 180 cm wzrostu spokojnie można na nim jeździć, jest to skuter dla spokojnych ludzi nie szukających wrażeń z jakiejś super dynamicznej jazdy ale raczej tych którzy szukają kompromisu między rowerem a samochodem ,małe spalanie (ok 2.5l /100 km), wygląd klasyczny i niezbyt nadający się do kolorowego obklejania (moim zdaniem

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KURDE!!!! gdzie są te blokady, na wariatorze jest pierścień , na tłumiku nie ma i gdzie jeszcze są!<br><hr>Cudak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego, gdzie miałeś blokady przy nim?<br><hr>CudakKomentatorzy napisał(a):Mam ten skuterek i jestem z niego bardzo zadowolony ponad to jest świetna baza do tuningu pomalowałem go w kolor kości słoniowej(perła) cały silnik to stage6 wydech racing cylinder midrace gaźnik 17.5 moc około 14 koni<br><hr>Piaggio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam.Posiadam Piaggio Fly 50 4T.Mam go od nowości i co ciekawe miał dwa lusterka a nie jedno.Po za tym po przejechaniu 3 tyś kilometrów postanowiłem zdjąć blokady.Po wielu bez owocnych poszukiwań w końcu znalazłem stronkę z instrukcją.Okazuje się,że główna blokada jest na module CDI.Na tej stronce jest opis,dokładny schemat i zdjęcie i należy naciąć moduł w określonym miejscu obudowy.Ja wziąłem małą piłkę ręczną i ostrożnie piłowałem aż poczułem i usłyszałem,że jakiś drucik się przeciął.Następnie powstałą szczelinę należy wypełnić silikonem by zabezpieczyć przed wilgocią.Po tym prostym zabiegu skuter jedzie nie 50 km/h a 70 km/h
Link ---> <a href="http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf</a>
Nawet jest napisane,że informacja tylko dla autoryzowanych serwisów Piaggio
Widocznie jakiś pracownik wrzucił do neta tą instrukcję ... Pozdrawiam<br><hr>Piaggio_Fan

Link ---> <a href="http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf</a>
Nawet jest napisane,że informacja tylko dla autoryzowanych serwisów Piaggio

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Blokady: pierścień na wariatorze, moduł zapłonowy (trzeba lekko przepiłować aby przerwać drucik; szukajcie schematów na forach, sa dostępne min. na jednym ze znanych polskich forów o skuterach; koszt nowego modułu to ponad 300zł, więc polecam znaleźć schemat) i jeszcze trzecia blokada jest na lince - manetka może okręcać się mocniej.<br><hr>malinaKomentatorzy napisał(a):Witam. Mam skuter piaggio 50 fly i nie mogę znaleść 2 blokady mocy. Jedną znalazłem w wariatorze i nigdzie nie widzę drugiej.Jeśli można prosić to proszę o odpisanie tutaj.<br><hr>a<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mi wyciąga spokojnie 70,a przy dobrych warunkach nawet 75.Więc jest to całkiem dobry wynik jak na 4T.Biorę wszystkie chińskie bubleKomentatorzy napisał(a):Ile wyciągnie jak się zdejie all blokady ??<br><hr>Dodo :0<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. pierscien na wariatorzeKomentatorzy napisał(a):Mam ten skuterek i jestem z niego bardzo zadowolony ponad to jest świetna baza do tuningu pomalowałem go w kolor kości słoniowej(perła) cały silnik to stage6 wydech racing cylinder midrace gaźnik 17.5 moc około 14 koni<br><hr>Piaggio<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego, gdzie miałeś blokady przy nim?<br><hr>Cudak<br>
2. modul zaplonowy
3. linka gazu / manetka<br><hr>dfge
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.PozdrawiamKomentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
super dzieki za szybka odpowiedz!Komentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan<br>
w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie...
Po za tym tu szanowna kolezanka


Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do ręki


aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie??
no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/<br><hr>Karo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to witam szanowną koleżankę.Akurat ja swojego kupiłem dokładnie rok temu jakoś w lipcu rocznik 2009 nóweczka ,0 km na liczniku,piękny czarny lakier.Za 4400 zł (w salonie 7600),to była wielka okazja,ale nie będę opowiadać bo długa historia.Hmm tego skuterka kupujesz od jakiejś prywatnej osoby czy z komisu ? 12 tysięcy przebiegu to wcale nie dużo.Dokładnie nie wiem jaka jest żywotność tego silnika,ale do 30 tysięcy powinien bez problemu dobić.Później mały remoncik się robi szlif cylindra za małe pieniądze i jedziesz dalejKomentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan<br>Komentatorzy napisał(a):super dzieki za szybka odpowiedz!
w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie...
Po za tym tu szanowna kolezankaKaro - Karolina
jestem swiezakiem. to bedzie moj pierwszy moped. Mieszkam w Eire wiec tu leje non stop, dlatego pytam czy mała "mucha" nie bedzie wariowac jak sie zaleje. Kupuje mopeda by ograniczyc wydatki do minimum - wydaje rocznie 1300e na bilety autobusowe - przy mopedzie koszy sie zmniejsza o polowe i nadrobie kupe czasu!
Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do rękimam se sama samontowac :] heh Karolina Majster Zlota Rączka da rade
Po za tym jest w idealnym stanie - przynajmniej tak wyglada..
aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie??
no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/<br><hr>Karo<br>



Jeśli chodzi o napis.Tak jest tam naklejka made in china.Ale trzeba się pogodzić z tym,że teraz wszystko jest u chinczyków robione.Ale nie martw się kitajce tylko składają skuterki z części.Fabryka jest podobno pod ścisłym nadzorem,pracownicy składają bardzo dobrze skuterki,materiały są wysokiej jakości,tak samo z spasowanie części wszystko jest dobrze przykręcone,nic nie trzeszczy nic nie skrzypi.Po prostu przenieśli fabrykę do chin,bo tam jest taniej

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siema siema. Moped jest od prywatnego wlasciciela. widzialam foty, nie widac ani jednej ryski.przypuszczam ze urwany wydech to tylko kwestia "glupoty" pwenie go wciskal tam gdzie nie trzeba i gdzies zahaczyl. moze dzisiaj sie czegos dowiem, na razie wnioskuje ze jest idealny. Jade go dzisiaj zobaczyc na 19Komentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan<br>Komentatorzy napisał(a):super dzieki za szybka odpowiedz!
w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie...
Po za tym tu szanowna kolezankaKaro - Karolina
jestem swiezakiem. to bedzie moj pierwszy moped. Mieszkam w Eire wiec tu leje non stop, dlatego pytam czy mała "mucha" nie bedzie wariowac jak sie zaleje. Kupuje mopeda by ograniczyc wydatki do minimum - wydaje rocznie 1300e na bilety autobusowe - przy mopedzie koszy sie zmniejsza o polowe i nadrobie kupe czasu!
Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do rękimam se sama samontowac :] heh Karolina Majster Zlota Rączka da rade
Po za tym jest w idealnym stanie - przynajmniej tak wyglada..
aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie??
no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):No to witam szanowną koleżankę.Akurat ja swojego kupiłem dokładnie rok temu jakoś w lipcu rocznik 2009 nóweczka ,0 km na liczniku,piękny czarny lakier.Za 4400 zł (w salonie 7600),to była wielka okazja,ale nie będę opowiadać bo długa historia.Hmm tego skuterka kupujesz od jakiejś prywatnej osoby czy z komisu ? 12 tysięcy przebiegu to wcale nie dużo.Dokładnie nie wiem jaka jest żywotność tego silnika,ale do 30 tysięcy powinien bez problemu dobić.Później mały remoncik się robi szlif cylindra za małe pieniądze i jedziesz dalejTylko ja nie wiem jak pod względem technicznym dokładnie jest ten skuterek,bo nieźle ktoś musiał nim wariować że wydech urwany.Jeszcze przed kupnem go dokładnie oglądnij pod względem wizualnym i mechanicznym,przejedź się kawałek i zobacz czy nie ma luzów w kierownicy,czy nie ściąga na pobocze.Możesz w internecie poczytać artykuły na co zwracać uwagę przy kupnie używki.Chyba,że chcą za ten sprzęt śmieszne pieniądze to nie wiem może okazja
No zamontować tłumik to nic trudnego ledwo 4 śruby
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest troszkę słabsze niż w silnikach 2stroke,ale ja ważę około 100 kg i rozpędzam się bez problemu na skrzyżowaniach i zostawiam samochody w tyle :]
Jeśli chodzi o napis.Tak jest tam naklejka made in china.Ale trzeba się pogodzić z tym,że teraz wszystko jest u chinczyków robione.Ale nie martw się kitajce tylko składają skuterki z części.Fabryka jest podobno pod ścisłym nadzorem,pracownicy składają bardzo dobrze skuterki,materiały są wysokiej jakości,tak samo z spasowanie części wszystko jest dobrze przykręcone,nic nie trzeszczy nic nie skrzypi.Po prostu przenieśli fabrykę do chin,bo tam jest taniejChyba od 2006 zaczęli w chinach robić motorki.Bo wcześniej to jeszcze we włoszech było.Sam miałem Piaggio Zip z 99 roku :> Pozdrawiam<br><hr>Piaggio_Fan<br>


Cena okazyjna, widzialam innego z 2005 roku z 25tys na zregarze, porysowany, bez lusterka, brudas taki za 850euro wiec mimo tego ze trzeba w tym moim troszke pogrzebac to i tak sie oplaca

rozne buble dopiero wychodza po czasie - takie ryzyko<br><hr>Karo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam goKomentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan<br>Komentatorzy napisał(a):super dzieki za szybka odpowiedz!
w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie...
Po za tym tu szanowna kolezankaKaro - Karolina
jestem swiezakiem. to bedzie moj pierwszy moped. Mieszkam w Eire wiec tu leje non stop, dlatego pytam czy mała "mucha" nie bedzie wariowac jak sie zaleje. Kupuje mopeda by ograniczyc wydatki do minimum - wydaje rocznie 1300e na bilety autobusowe - przy mopedzie koszy sie zmniejsza o polowe i nadrobie kupe czasu!
Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do rękimam se sama samontowac :] heh Karolina Majster Zlota Rączka da rade
Po za tym jest w idealnym stanie - przynajmniej tak wyglada..
aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie??
no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):No to witam szanowną koleżankę.Akurat ja swojego kupiłem dokładnie rok temu jakoś w lipcu rocznik 2009 nóweczka ,0 km na liczniku,piękny czarny lakier.Za 4400 zł (w salonie 7600),to była wielka okazja,ale nie będę opowiadać bo długa historia.Hmm tego skuterka kupujesz od jakiejś prywatnej osoby czy z komisu ? 12 tysięcy przebiegu to wcale nie dużo.Dokładnie nie wiem jaka jest żywotność tego silnika,ale do 30 tysięcy powinien bez problemu dobić.Później mały remoncik się robi szlif cylindra za małe pieniądze i jedziesz dalejTylko ja nie wiem jak pod względem technicznym dokładnie jest ten skuterek,bo nieźle ktoś musiał nim wariować że wydech urwany.Jeszcze przed kupnem go dokładnie oglądnij pod względem wizualnym i mechanicznym,przejedź się kawałek i zobacz czy nie ma luzów w kierownicy,czy nie ściąga na pobocze.Możesz w internecie poczytać artykuły na co zwracać uwagę przy kupnie używki.Chyba,że chcą za ten sprzęt śmieszne pieniądze to nie wiem może okazja
No zamontować tłumik to nic trudnego ledwo 4 śruby
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest troszkę słabsze niż w silnikach 2stroke,ale ja ważę około 100 kg i rozpędzam się bez problemu na skrzyżowaniach i zostawiam samochody w tyle :]
Jeśli chodzi o napis.Tak jest tam naklejka made in china.Ale trzeba się pogodzić z tym,że teraz wszystko jest u chinczyków robione.Ale nie martw się kitajce tylko składają skuterki z części.Fabryka jest podobno pod ścisłym nadzorem,pracownicy składają bardzo dobrze skuterki,materiały są wysokiej jakości,tak samo z spasowanie części wszystko jest dobrze przykręcone,nic nie trzeszczy nic nie skrzypi.Po prostu przenieśli fabrykę do chin,bo tam jest taniejChyba od 2006 zaczęli w chinach robić motorki.Bo wcześniej to jeszcze we włoszech było.Sam miałem Piaggio Zip z 99 roku :> Pozdrawiam<br><hr>Piaggio_Fan<br>
Komentatorzy napisał(a):siema siema. Moped jest od prywatnego wlasciciela. widzialam foty, nie widac ani jednej ryski.przypuszczam ze urwany wydech to tylko kwestia "glupoty" pwenie go wciskal tam gdzie nie trzeba i gdzies zahaczyl. moze dzisiaj sie czegos dowiem, na razie wnioskuje ze jest idealny. Jade go dzisiaj zobaczyc na 19juz nie moge sie doczekac!
Cena okazyjna, widzialam innego z 2005 roku z 25tys na zregarze, porysowany, bez lusterka, brudas taki za 850euro wiec mimo tego ze trzeba w tym moim troszke pogrzebac to i tak sie oplacatak mysle...
rozne buble dopiero wychodza po czasie - takie ryzyko<br><hr>Karo<br>


troche roboty mnie przy nim czeka, po pierwsze serwis bo stal nie ruszany od zimy (od wtedy kiedy urwał wydech)
z wydechem bedzie troche dlubaniny bo połamał śruby i zostały w obudowie, nie da sie tych resztek wykręcić.. :/ po za tym jest troche ciężki, boje sie ze nie dam rady go utrzymać (ważę tylko 50kg :]
po za tym jestem zadowolona


dzieki za dobre rady

Pozdro 600

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gratuluję zakupu oby dobrze działał po takich przejściachKomentatorzy napisał(a):ktos mi mowil ze nie da sie nim jezdzic w deszczu??...prawda?? bo ja mam zamiargo kupic i jezdzic do roboty caly rok...<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego szanowny jeżdżę w wielkie ulewy,w gradobicie też raz jechałem kawałek,jeżdżę cały rok bo też do roboty trzeba dojechać no i wszystko bez problemu.W deszczu normalnie działa,a w chińczykach elektryka od razu wariuje i wszyscy się na to skarżą.We Fly nie ma takiego problemu.W zimę też elegancko ,jednego dnia było -20 jak o 7 wyjeżdżałem,silnik odpala na dotyk tylko trzeba przeznaczyć 5-10 minut na rozgrzanie silnika lekko dodając gazu pulsacyjnie i zaraz elegancko jedzie.Silnik po odblokowaniu własnoręcznie modułu jedzie 70 km/h inni piszą jeszcze o podkładce na wariatorze w przekładni.Ale widocznie u mnie nie ma.Jak się jeszcze zastanawiasz nad kupnem to bierz w ciemno w pełni polecam.Ja mam z silnikiem czterosuwowym.Nie wiem jak ty,ale 2T ma lepsze przyśpieszenie i prędkość maksymalną tak gdzieś 80 km/h ale za to więcej pali co jest w polskich realiach bardzo ważne.Pozdrawiam
PS: Jeśli masz więcej pytań to zapraszam na stronę <a href="http://www.skuterowo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.skuterowo.com</a><br><hr>Piaggio_Fan<br>Komentatorzy napisał(a):super dzieki za szybka odpowiedz!
w sumie to jutro mam zamiar go kupic i tak sie rozgladam - jakie sa opinie...
Po za tym tu szanowna kolezankaKaro - Karolina
jestem swiezakiem. to bedzie moj pierwszy moped. Mieszkam w Eire wiec tu leje non stop, dlatego pytam czy mała "mucha" nie bedzie wariowac jak sie zaleje. Kupuje mopeda by ograniczyc wydatki do minimum - wydaje rocznie 1300e na bilety autobusowe - przy mopedzie koszy sie zmniejsza o polowe i nadrobie kupe czasu!
Mam na oku Piekny idealny srebrny model 50cc 4stroke z 2007 roku ma przejechane 12 tys km- to chyba nie duzo?? po za tym ma jeczcze urwany wydech ;/ placisz za mopeda 500e a nowiutki wydech dostajesz w reklamowce do rękimam se sama samontowac :] heh Karolina Majster Zlota Rączka da rade
Po za tym jest w idealnym stanie - przynajmniej tak wyglada..
aha po za tym czytalam kilka negatywnych opinii ze "mucha" sie gramoli na skrzyzowaniach i ciezko jej sie rozkulac ;/ jakies doswiadczenia w tym temacie??
no i jeszcze ze jakis kolezka przeczytal gdzies na blaszce ze Piaggio Fly jest made in china...?? bez obrazy, lubie chinczykow, ale chce kupic wloskie piaggio a nie jakis chinski szajs ;/<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):No to witam szanowną koleżankę.Akurat ja swojego kupiłem dokładnie rok temu jakoś w lipcu rocznik 2009 nóweczka ,0 km na liczniku,piękny czarny lakier.Za 4400 zł (w salonie 7600),to była wielka okazja,ale nie będę opowiadać bo długa historia.Hmm tego skuterka kupujesz od jakiejś prywatnej osoby czy z komisu ? 12 tysięcy przebiegu to wcale nie dużo.Dokładnie nie wiem jaka jest żywotność tego silnika,ale do 30 tysięcy powinien bez problemu dobić.Później mały remoncik się robi szlif cylindra za małe pieniądze i jedziesz dalejTylko ja nie wiem jak pod względem technicznym dokładnie jest ten skuterek,bo nieźle ktoś musiał nim wariować że wydech urwany.Jeszcze przed kupnem go dokładnie oglądnij pod względem wizualnym i mechanicznym,przejedź się kawałek i zobacz czy nie ma luzów w kierownicy,czy nie ściąga na pobocze.Możesz w internecie poczytać artykuły na co zwracać uwagę przy kupnie używki.Chyba,że chcą za ten sprzęt śmieszne pieniądze to nie wiem może okazja
No zamontować tłumik to nic trudnego ledwo 4 śruby
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest troszkę słabsze niż w silnikach 2stroke,ale ja ważę około 100 kg i rozpędzam się bez problemu na skrzyżowaniach i zostawiam samochody w tyle :]
Jeśli chodzi o napis.Tak jest tam naklejka made in china.Ale trzeba się pogodzić z tym,że teraz wszystko jest u chinczyków robione.Ale nie martw się kitajce tylko składają skuterki z części.Fabryka jest podobno pod ścisłym nadzorem,pracownicy składają bardzo dobrze skuterki,materiały są wysokiej jakości,tak samo z spasowanie części wszystko jest dobrze przykręcone,nic nie trzeszczy nic nie skrzypi.Po prostu przenieśli fabrykę do chin,bo tam jest taniejChyba od 2006 zaczęli w chinach robić motorki.Bo wcześniej to jeszcze we włoszech było.Sam miałem Piaggio Zip z 99 roku :> Pozdrawiam<br><hr>Piaggio_Fan<br>
Komentatorzy napisał(a):siema siema. Moped jest od prywatnego wlasciciela. widzialam foty, nie widac ani jednej ryski.przypuszczam ze urwany wydech to tylko kwestia "glupoty" pwenie go wciskal tam gdzie nie trzeba i gdzies zahaczyl. moze dzisiaj sie czegos dowiem, na razie wnioskuje ze jest idealny. Jade go dzisiaj zobaczyc na 19juz nie moge sie doczekac!
Cena okazyjna, widzialam innego z 2005 roku z 25tys na zregarze, porysowany, bez lusterka, brudas taki za 850euro wiec mimo tego ze trzeba w tym moim troszke pogrzebac to i tak sie oplacatak mysle...
rozne buble dopiero wychodza po czasie - takie ryzyko<br><hr>Karo<br>Komentatorzy napisał(a):mam gojest piekny
troche roboty mnie przy nim czeka, po pierwsze serwis bo stal nie ruszany od zimy (od wtedy kiedy urwał wydech)
z wydechem bedzie troche dlubaniny bo połamał śruby i zostały w obudowie, nie da sie tych resztek wykręcić.. :/ po za tym jest troche ciężki, boje sie ze nie dam rady go utrzymać (ważę tylko 50kg :]
po za tym jestem zadowolonajuz nie moge sie doczekać "pierwszego razu"
)
dzieki za dobre rady
Pozdro 600<br><hr>Karo<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przydatna informacja!! Dzięki.Komentatorzy napisał(a):Witam.Posiadam Piaggio Fly 50 4T.Mam go od nowości i co ciekawe miał dwa lusterka a nie jedno.Po za tym po przejechaniu 3 tyś kilometrów postanowiłem zdjąć blokady.Po wielu bez owocnych poszukiwań w końcu znalazłem stronkę z instrukcją.Okazuje się,że główna blokada jest na module CDI.Na tej stronce jest opis,dokładny schemat i zdjęcie i należy naciąć moduł w określonym miejscu obudowy.Ja wziąłem małą piłkę ręczną i ostrożnie piłowałem aż poczułem i usłyszałem,że jakiś drucik się przeciął.Następnie powstałą szczelinę należy wypełnić silikonem by zabezpieczyć przed wilgocią.Po tym prostym zabiegu skuter jedzie nie 50 km/h a 70 km/h![]()
Link ---> <a href="http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf</a>
Nawet jest napisane,że informacja tylko dla autoryzowanych serwisów PiaggioWidocznie jakiś pracownik wrzucił do neta tą instrukcję ... Pozdrawiam<br><hr>Piaggio_Fan<br>
Wystarczy zrobić nacięcie i wypełnić go silikonem??<br><hr>szymbor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości