magneto nie chce zejsc r1
Posty: 19
• Strona 1 z 1
magneto nie chce zejsc r1
witam, zabrałem sie za sciaganie magneta , dorobił mi znajomy sciagacz i nic nie chce drgnac:( nie chce gwintu zerwac na sciagaczu albo magnecie, jest jakis sposob zeby to sciagnac czy pozostaje serwis...
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Tak jak napisał sonycbr musisz wkręcić ściągacz do oporu i pierdyknąć w niego młotkiem- koło powinno zejść. Nie używaj tylko do tego 10kg młota, i uważaj na ściągacz- jeżeli jest wykonany ze zwykłej stali- może pójść gwint. W magnecie raczej gwint nie strzeli- to naprawde twarda stal.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
no i oczywiscie wal w środek centralnie w oś sruby
puknij, jak nie zejdzie nieco dokręc i znów puknij. w koncu na pewno zejdzie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
czyli wkrecam sciagacz i ładuje w niego z młotka tak?? czy w magneto obok sciagacza. tylko jak mocno strzelic w niego zeby nie pokrzywic itp... dzieki za pomoc:)
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
młotkiem stukasz w srube od sciagacza :d jak pukniesz w magneto to pokrzywisz. jak pukniesz centralnei w wał to nic nie pokrzywisz. ja zawsze delikatnie ale stanowczo pukne i złazi. jak byłem w serwisie na sciaganiu koła to pukali mocniej niz ja nawet 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja w swoim ściągałem za pomocą klucza pneumatycznego, wszystko zeszło bez najmniejszych problemów.
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
sprubuje najpierw popsikac jakims cudownym płynem jak nie zejdzie to pukne pare razy:) moze sie uda:)
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Pomysł z kluczem pneumatycznym też jest dobry- lepsze "pier***nięcie" momentu obrotowego może pomóc z wykręceniem. Co do opierania się łożysk- dlatego właśnie nie należy przesadzić z siłą.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
ale jak kluczem pneumatycznym... magneto wyciagamy za pomoca sciagacza czy odkrecamy???w koncuuu:)
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Hmmm, to jaki Ty masz ściągacz? Ściągacz do magneta to tak naprawde dwie śruby: jedna wkręcana w drugą. Większą wkręca się w koło magnesowe, mniejszą wkręca się w środek większej tak by zaparła się o wał i wypchała magneto. Jeżeli masz zwyczajny ściągacz warsztatowy: taki z łapkami, to bedzie raczej ciężko.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
sciagacz jest taki jak pisałes ''sruba w srubie'' jutro potraktuje wd40 i moze pusci..
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
senekkorzenna napisał(a):balchan1 napisał(a):Pomysł z kluczem pneumatycznym też jest dobry- lepsze "pier***nięcie" momentu obrotowego może pomóc z wykręceniem. Co do opierania się łożysk- dlatego właśnie nie należy przesadzić z siłą.
Ten pomysł jest chorynie ma takiej regulacji obrotów a gwałtowny przyrost obrotów może jednak zniszczyć gwinty.
Tylko powolne dokręcanie śruby wyciskowej da efekt.
Nie mam pewności jak wygląda magneto w R1, ale jeżeli jest na tej samej zasadzie co u mnie czyli siedzi na stożku to Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Odkręcałeś chociaż w taki sposób, czy to efekt wieloletnich badań?
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
To efekt chwili namysłu. Sam zawsze przy ściąganiu magneta "wale młotem", ale użycie klucza pneumatycznego na zdrowy rozsądek wydaje się być ok.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
nie udało sie sciagnac...
moto jedzie na serwis. predzej bym silnik rozp.. niz to by zeszło:D

merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości