prosze o pomoc. Honda Dominator
Posty: 5
• Strona 1 z 1
prosze o pomoc. Honda Dominator
PO zakupie trzech motorów( Honda nx650 ) mod. 97 - 1600 euro mod. 93 - 600 euro i ostatni mod.91 - 250 euro ( uszczelka pod głowica do wymiany ) zakup Francja . W najbliższym czasie muszę wymienić uszczelki w teleskopach problem jest taki ze nigdy tego jeszcze nie robiłem . Moze ktoś w skrócie by mi przedstawił sprawę?
Odnośnie wymiany filtrów oleju , powietrza oraz oleju tez prosił bym o małe informacje . dzięki z góry . Adam
Odnośnie wymiany filtrów oleju , powietrza oraz oleju tez prosił bym o małe informacje . dzięki z góry . Adam
- adamoo5000
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/4/2007, 12:09
Witam.
Co do Twojego pytania nie stety nie pomogę, ale mam pytanie:
Posiadam Hondę FMX650 , moc katalogowa to 37 KM. Ma ona silnik od Dominatora, który ma kucyków 48. Wiem, że FMX jest zblokowany fabrycznie, ale nie wiem jak.
Może Ty wiesz?
Pozdro
Co do Twojego pytania nie stety nie pomogę, ale mam pytanie:
Posiadam Hondę FMX650 , moc katalogowa to 37 KM. Ma ona silnik od Dominatora, który ma kucyków 48. Wiem, że FMX jest zblokowany fabrycznie, ale nie wiem jak.
Może Ty wiesz?
Pozdro
-
gilera - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 15/4/2007, 21:08
- Lokalizacja: Warszawa/Cieszyn
- adamoo5000
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/4/2007, 12:09
Tak najrozsądniej to bym ci poradził zassać sobie manual. Tam znajdziesz rysunki. Ale ogólnie teleskopiki sie wiele nie różnią budową więc:
1, musisz spuścić olej. W Dominatorze masz małą śrubkę na dole do tego celu.
2, Od góry musisz wyjąc sprężynę
3, oddzielić goleń od rury. Jak przewrócisz go do góry nogami to w zagłębieniu jest bodajże mała śrubka (lub nakrętka) jak ją odkręcisz to masz w zasadzie rozebrane.
Jeśli mnie pamięć nie myli to tak to jakoś idzie. (Chyba że mi sie myli z GS-em
)
1, musisz spuścić olej. W Dominatorze masz małą śrubkę na dole do tego celu.
2, Od góry musisz wyjąc sprężynę
3, oddzielić goleń od rury. Jak przewrócisz go do góry nogami to w zagłębieniu jest bodajże mała śrubka (lub nakrętka) jak ją odkręcisz to masz w zasadzie rozebrane.
Jeśli mnie pamięć nie myli to tak to jakoś idzie. (Chyba że mi sie myli z GS-em

- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
manual dominator pdf:mrgreen:
http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/manual.htm (otwórz link)
miłego ściągania.powyższy adres jest ze stronyhttp://communities.zeelandnet.nl/data/xbr/ (otwórz link)
Odnośnie zblokowania mocy, xbr500 ma podobny silnik do dominatora ale tylko 500ccm. Była ona wypuszczana w dwóch mocach 27KM i 44KM. Pełne odblokowanie 27KM wiąże się ze zmianą wałka rozrządu - koszt ok 1tys zł. Ale to było robione w modelach chyba do 1986, później wystarczyło zmienić króciec ssący na większy. Może u ciebie w FMX650 wystarczy tak zrobić.
http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/manual.htm (otwórz link)
miłego ściągania.powyższy adres jest ze stronyhttp://communities.zeelandnet.nl/data/xbr/ (otwórz link)

gilera napisał(a):Witam.
...................... mam pytanie:
Posiadam Hondę FMX650 , moc katalogowa to 37 KM. Ma ona silnik od Dominatora, który ma kucyków 48. Wiem, że FMX jest zblokowany fabrycznie, ale nie wiem jak................
Pozdro
Odnośnie zblokowania mocy, xbr500 ma podobny silnik do dominatora ale tylko 500ccm. Była ona wypuszczana w dwóch mocach 27KM i 44KM. Pełne odblokowanie 27KM wiąże się ze zmianą wałka rozrządu - koszt ok 1tys zł. Ale to było robione w modelach chyba do 1986, później wystarczyło zmienić króciec ssący na większy. Może u ciebie w FMX650 wystarczy tak zrobić.
-
matata176 - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 22/2/2007, 11:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz XBR 500
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości