Uciazliwy wiatr przy predkosciach od 130 kmh
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Uciazliwy wiatr przy predkosciach od 130 kmh
Hej
Chcialem sie dowiedziec czy macie jakis zloty patent na to by lepiej poradzic sobie z wiatrem ?
Przy predkosciach od 130 km do gory mam problem z wiatrem mowiac w skrocie strasznie wieje wiem ze to pewnie kwestia przyzwyczajenia sie itd ale chcial bym sie dowiedziec jak sobie z tym radzicie i defakto jaka powinna byc dobra postawa na moto ? ogolnie nie jestem w stanie tak sie zlozyc by lerzec klatka piersiowa na baku bo udezyl bym kaskiem w przednia szybe przez to ze jestem troche wysoki 193 cm
Wiec moje pytanie m jesli ktos jest niski to wiadomo kladzie sie klatka na baku i pewnie nie ma tego problemu ale jak maja poradzic sobie z tym osoby ktore sa troche wyzsze ktos ma jakis pomysl ? lub mogl by opisac jak sam sobie z tym radzi ?
Posiadam wyzsza szybe w motocyklu od tej standardowej , jesli chodzi o kask to jest to shoei raid 2 (Wiec chyba jest on w miare ok jesli chodzi o areodynamike) zazwyczaj jezdze w stroju firmy spyke z spoilerem z tylu czyli zolwiem (Co ogolnie tez chyba powinno wplynac jakos pozytywnie na areodynamike)
Chcialem sie dowiedziec czy macie jakis zloty patent na to by lepiej poradzic sobie z wiatrem ?
Przy predkosciach od 130 km do gory mam problem z wiatrem mowiac w skrocie strasznie wieje wiem ze to pewnie kwestia przyzwyczajenia sie itd ale chcial bym sie dowiedziec jak sobie z tym radzicie i defakto jaka powinna byc dobra postawa na moto ? ogolnie nie jestem w stanie tak sie zlozyc by lerzec klatka piersiowa na baku bo udezyl bym kaskiem w przednia szybe przez to ze jestem troche wysoki 193 cm
Wiec moje pytanie m jesli ktos jest niski to wiadomo kladzie sie klatka na baku i pewnie nie ma tego problemu ale jak maja poradzic sobie z tym osoby ktore sa troche wyzsze ktos ma jakis pomysl ? lub mogl by opisac jak sam sobie z tym radzi ?
Posiadam wyzsza szybe w motocyklu od tej standardowej , jesli chodzi o kask to jest to shoei raid 2 (Wiec chyba jest on w miare ok jesli chodzi o areodynamike) zazwyczaj jezdze w stroju firmy spyke z spoilerem z tylu czyli zolwiem (Co ogolnie tez chyba powinno wplynac jakos pozytywnie na areodynamike)
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Zacznij jeździć nakedem, mi przy tej prędkości nic nie przeszkadza
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Ogolnie to wiem ze jest to kwestia przyzwyczajenia sie ale czy ktos mi mogl by wyjasnic jak osoby ktore sa wysokie powinny miec pozycie na motocyklu przy predkosciach od 130 (Oczyywiscie nie chodzi mi o zakrety tylko ogolnie jazda na autostradzie, drodze szybkiego ruchu )
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
1. Szyba z garbem - naprawdę duża różnica
2. dobry kask w aerodynamicznym kształcie.
2. dobry kask w aerodynamicznym kształcie.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
ja mam fabri z garbem i szczerze moge polecic,w okolicach 2 paczek za szyba cisza i spokój.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Re: Uciazliwy wiatr przy predkosciach od 130 kmh
DajmosX napisał(a):Hej
Chcialem sie dowiedziec czy macie jakis zloty patent na to by lepiej poradzic sobie z wiatrem ? (...)
Nie jeździć rowerem jakim jest Twoja CBR 600 jak się ma 190cm wzrostu. Kup jakiegoś XXa z wyższą szybą albo FJR 1300.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
chlop 193 i go cisnie przy 130,jezusie!!!!!
latam moim golasem nonstop i przy 1,5 paki nic sie nie dzieje.dopiero ponad 1,7 zaczyna hustac.
jak mialem cbr-ke to do 2 paczek byl spokoj.
zwyczajnie zegnij sie troche a nie siedz jak jaruzelski na stolku.
latam moim golasem nonstop i przy 1,5 paki nic sie nie dzieje.dopiero ponad 1,7 zaczyna hustac.
jak mialem cbr-ke to do 2 paczek byl spokoj.
zwyczajnie zegnij sie troche a nie siedz jak jaruzelski na stolku.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
- WalentinoR
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/5/2011, 21:15
fz6 napisał(a):chlop 193 i go cisnie przy 130,jezusie!!!!!
latam moim golasem nonstop i przy 1,5 paki nic sie nie dzieje.dopiero ponad 1,7 zaczyna hustac.
jak mialem cbr-ke to do 2 paczek byl spokoj.
zwyczajnie zegnij sie troche a nie siedz jak jaruzelski na stolku.
Ogolnie to czytaj ze zrozumieniem nie napisalem ze jezdze 130 tylko ze od 130 przeszkadza mi wiatr i nie mialem na mysli tego ze przeszkadza mi na tyle ze nie moge jechac tylko poprostu chcial bym zmiejszyc opor powietrza no ale ok dzieki za wszystkie odpowiedzi i temat uwazam za zamkniety
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Widać że pierwszy sezon i od razu ss
Żadnych paskudnych szyb z garbami nie kupuj tylko częściej zapierd*laj
Jak przywykniesz to będziesz te 150km/h utrzymywał bez stresu i to bez jakiegoś nadmiernego składania się.
Chować się za szybę i przylegać do moto to trzeba od 200km/h w górę.
Żadnych paskudnych szyb z garbami nie kupuj tylko częściej zapierd*laj
Jak przywykniesz to będziesz te 150km/h utrzymywał bez stresu i to bez jakiegoś nadmiernego składania się.
Chować się za szybę i przylegać do moto to trzeba od 200km/h w górę.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invinciblee napisał(a):Widać że pierwszy sezon i od razu ss
Żadnych paskudnych szyb z garbami nie kupuj tylko częściej zapierd*laj
Jak przywykniesz to będziesz te 150km/h utrzymywał bez stresu i to bez jakiegoś nadmiernego składania się.
Chować się za szybę i przylegać do moto to trzeba od 200km/h w górę.
Nie 1 tylko 2
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
a gdzie ja napisalem,ze latasz 130?napisalem,ze przy 130 cie cisnie,czyli,ze ci przeszkadza.sam czytaj ze zrozumieniem.
zegnij sie troche i d.psko do tylu to bedzie lepiej.
ogolnie to jestes kawal chlopa i musisz sie przyzwyczaic do niewygody i utrudnien.
najprostsze rozwiazanie to zamienic f4 na big-bike.
zegnij sie troche i d.psko do tylu to bedzie lepiej.
ogolnie to jestes kawal chlopa i musisz sie przyzwyczaic do niewygody i utrudnien.
najprostsze rozwiazanie to zamienic f4 na big-bike.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Mnie huśtało trochę od 160 km/h w górę, ale zmieniłem szybkę na nieco wyższą i jest git do dwóch paczek. Natomiast głównym problemem może być kask. W moim łeb urywa.. Na szczęście zamówiłem już nowy.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
na mojej FZ 600 z owiewką oryginał itp. mam problemy dopiero przy 150-160 ale to w sumie wina kasku, ponieważ jest trochę luźny i muszę zmienić go jak najszybciej.
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości