Moto się grzeje i co chwila włącza sie wiatrak
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Moto się grzeje i co chwila włącza sie wiatrak
Dziś jeździłem po mieście moją kawą zxr 400 było bardzo ciepło i co chwile właczał sie wiatrak na chłodnicy.
Chodził ze 3 - 5 min i się wyłaczał ale po przejechaniu od świateł do świateł znowu się włączał
Chyba nie jest to normalne.
Dziś właczył mi się na swiatłach i moto zgasł i nie chciał zapalić.
Po odczekaniu na chodniku 5 min, aż wyłaczy sie wiatrak moto odpalił.
Co to może się dziać?
Chodził ze 3 - 5 min i się wyłaczał ale po przejechaniu od świateł do świateł znowu się włączał
Chyba nie jest to normalne.
Dziś właczył mi się na swiatłach i moto zgasł i nie chciał zapalić.
Po odczekaniu na chodniku 5 min, aż wyłaczy sie wiatrak moto odpalił.
Co to może się dziać?
-
ryś - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 20/1/2007, 09:22
Sprawdz w pierwszej kolejnosci poziom plynu chlodzacego.Zobacz czy w plynie chlodzacym nie ma zadnych tlustych plam co by sugerowalo przegrzanie uszczelki pod glowica i dostawanie sie oleju do plynu chlodzacego i odwrotnie wyjmij bagnet od oleju i dokladnie mu sie przyjrzyj czy ciecz jest jednolita itd.Oblukaj chlodnice czy nie ma tam nadmiaru np owadow i czy zapewnia wystarczjace chlodznie motocykla.A na koniec Ci powiem ze sportowe moto tak maja ze sie lubia grzac jak sie wolno jeździ zwlaszcza po miescie :d
Kawasaki Zx 10R 2004r
-
Lumiere - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 115
- Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
- Lokalizacja: skontowni
Poziom płynu na pewno jest ok ale co do tłustych plan to sprawdze jutro.
Koles mówił mi że może to termostat sie popsuł.
Ale ja tam na mechanice sie nie znam.
No wniosek z tego taki że po miescie trzeba zapie...lać zeby sie nie grzał
Koles mówił mi że może to termostat sie popsuł.
Ale ja tam na mechanice sie nie znam.
No wniosek z tego taki że po miescie trzeba zapie...lać zeby sie nie grzał

-
ryś - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 20/1/2007, 09:22
dokladnie zgadzam sie z tym moze dzialac ale wadliwie tak jak to opisal wyzej lowlo.
ja wlasnie zaczol bym od termostatu.
jesli motor stoi przer dlozszy czas termostst sie jakby zastoi i po odpaleniu dziala wadliwie.zacznij od tego
a widziales date tego tematu? Nie wiem skad ale mam jakies dziwne przeczucie ze autor watku w ciagu ponad roku zdolal uporac sie z tym "goracym" problemem.
siekson
ja wlasnie zaczol bym od termostatu.
jesli motor stoi przer dlozszy czas termostst sie jakby zastoi i po odpaleniu dziala wadliwie.zacznij od tego
a widziales date tego tematu? Nie wiem skad ale mam jakies dziwne przeczucie ze autor watku w ciagu ponad roku zdolal uporac sie z tym "goracym" problemem.
siekson
- grooby
- Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 23/10/2006, 07:09
- Lokalizacja: MALMÖ
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości