Pierwszy motocykl do 8 tys zł. Głównie do miasta
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pierwszy motocykl do 8 tys zł. Głównie do miasta
Witam Wszystkich pozytywnie zakręconych na punkcie dwóch kółek Forowiczy
W związku z tym, iż jest to mój pierwszy post na niniejszym forum kilka słów wstępu wypadało by rzec
Mam na imię Adam, lat 23 i mieszkam obecnie w Krakowie. Aktualnie kontynuuję kurs prawa jazdy na moto kat. A w wyniku czego w przeciągu miesiąca, półtora będę mógł legalnie śmigać razem z Wami. Pora zatem na merytoryczną część niniejszego posta.
StosujÄ…c siÄ™ do Waszego FAQ`a odpowiadam:
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Nie mam żadnego doświadczenia w jeździe motocyklami oprócz tego, które nabrałem podczas kursu. Co prawda uczyłem się w najlepszej moim zdaniem szkole w woj. małopolskim to jednak jestem świadomy, że jeszcze wiele pracy przede mną. Posiadam natomiast doświadczenie w poruszaniu się w ruchu motorowym innymi pojazdami ( auta osobowe, dostawcze, ciężarowe ) zarówno na drogach krajowych jak i międzynarodowych. Cały kilometraż pokonanych tras to na pewno ponad 150 tys km. zrobionych w 4 lata. Także zachowania polskich kierowców jak i również innych nacji mnie już nie zaskoczą. Myślę, że może to mieć wpływ na moje opanowanie, które przecież na motocyklu jest kluczowe.
- Wiek, waga, wzrost,
Mam 23 lata, ważę ok. 80-84 kg, wzrostu mam 182 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla?
Obecnie poszukuję nowej pracy. Po jej znalezieniu chciałbym do niej dojeżdżać w sezonie letnim oraz weekendowe wyjazdy nad wodę ze znajomymi, których mam nadzieję że poznam też tutaj, gdyż w realnym świecie każdy się boi i mi motocykle odradza. W trasę nie zamierzam się wybierać. Bóg dał, że mam jeszcze samochód cabrio więc przyjemność trochę mniejsza ale na pewno wygodniej.
Proporcje miejsca użytkowania motocykla rozkładam więc tak:
miasto - 90 %
wyjazdy weekendowe - 10 %
Może od czasu do czasu pojadę na tor jak będą niektórzy chcieli wziąć takiego świeżaka jak ja
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
- nie mam pojęcia. Samochodem pokonuję dystans średnio 20 tys/rok. Z czego większość w okresie letnim bo po to jest cabrio w końcu. Myślę, że połowa tego dystansu od chwili zakupu motocykla przypadnie właśnie na niego czyli jakieś 5 tys km/rok.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na motocykl przewidziałem kwotę maksymalnie 8 tys zł. Ciuchów jeszcze nie mam natomiast na nie z kolei odkładam ok. 2 tys zł. Rozważam używki ponieważ i tak mnie czeka szlif więc szkoda zniszczyć nowe.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Trudno jest mi się tutaj określić. Auto naprawiam jak jest potrzeba. Z motocyklem będzie tak samo. Jeśli od czegoś zależy moje życie to nie ma się prawa na tym oszczędzać bo za 5 stówek to nawet mi napisu nie wygrawerują na płycie marmurowej na cmentarzu. Lepiej zatem tą kwotę wydać za swojego życia.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Podobają mi się tylko i wyłącznie motocykle sportowe ale jest jeden wyjątek. Moją uwagę zwróciła też np. Suzi SV650S ale w modelu po 2003 r. Po prostu nie mogę zdzierżyć "szpary" jaka jest charakterystyczna dla modeli turystycznych nad przednim kołem a pod lampami i owiewką. Te motory mi się kojarzą z KTM`ami i mnie odrzuca. Suzuki SV650S po 2003 pomimo, że turystyk to tą szparę ma jakąś małą więc mogę to przełknąć. Nie podobają mi się też naked`y w postaci Bandita, GS500F itp.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Honda CBR, Kawa ZX... i inne podobnego stylu oraz Suzuki SV650S, która wiem po lekturze m.in. niniejszego forum nie bardzo jest polecana na pierwszą maszynę.
Zwracam się zatem do Was z prośbą o jakieś sugestie w temacie sportowych motocykli do kwoty 8 tys zł. Zapewne większość z Was podniesie argument, iż na takiej maszynie moja rodzina będzie tylko odliczała kiedy wystartować do kamieniarza i proboszcza wykupując miejscówkę ale może są jakieś maszyny, które łagodnie rozwijają moc - dysponując np. potężną "górą" - a ich wygląd jest zgodny z moimi oczekiwaniami ? Wtedy poruszając się po mieście używałbym dolnej partii obrotów nie wykorzystując pełnego ognia a jeździłbym maszyną, która mi się najzwyczajniej podoba. Osobiście rzecz ujmując to do motocykli skłonił mnie ich wygląd a nie osiągi. Nie zamierzam zasuwać 100 km/h pomiędzy samochodami w korku ulicznym. Jednakże zdaję sobie sprawę, że ten text mówił każdy z Was i możecie mnie nie potraktować poważnie
Pozdro 600 z Kraka,
Adam


StosujÄ…c siÄ™ do Waszego FAQ`a odpowiadam:
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Nie mam żadnego doświadczenia w jeździe motocyklami oprócz tego, które nabrałem podczas kursu. Co prawda uczyłem się w najlepszej moim zdaniem szkole w woj. małopolskim to jednak jestem świadomy, że jeszcze wiele pracy przede mną. Posiadam natomiast doświadczenie w poruszaniu się w ruchu motorowym innymi pojazdami ( auta osobowe, dostawcze, ciężarowe ) zarówno na drogach krajowych jak i międzynarodowych. Cały kilometraż pokonanych tras to na pewno ponad 150 tys km. zrobionych w 4 lata. Także zachowania polskich kierowców jak i również innych nacji mnie już nie zaskoczą. Myślę, że może to mieć wpływ na moje opanowanie, które przecież na motocyklu jest kluczowe.
- Wiek, waga, wzrost,
Mam 23 lata, ważę ok. 80-84 kg, wzrostu mam 182 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla?
Obecnie poszukuję nowej pracy. Po jej znalezieniu chciałbym do niej dojeżdżać w sezonie letnim oraz weekendowe wyjazdy nad wodę ze znajomymi, których mam nadzieję że poznam też tutaj, gdyż w realnym świecie każdy się boi i mi motocykle odradza. W trasę nie zamierzam się wybierać. Bóg dał, że mam jeszcze samochód cabrio więc przyjemność trochę mniejsza ale na pewno wygodniej.
Proporcje miejsca użytkowania motocykla rozkładam więc tak:
miasto - 90 %
wyjazdy weekendowe - 10 %
Może od czasu do czasu pojadę na tor jak będą niektórzy chcieli wziąć takiego świeżaka jak ja

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
- nie mam pojęcia. Samochodem pokonuję dystans średnio 20 tys/rok. Z czego większość w okresie letnim bo po to jest cabrio w końcu. Myślę, że połowa tego dystansu od chwili zakupu motocykla przypadnie właśnie na niego czyli jakieś 5 tys km/rok.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na motocykl przewidziałem kwotę maksymalnie 8 tys zł. Ciuchów jeszcze nie mam natomiast na nie z kolei odkładam ok. 2 tys zł. Rozważam używki ponieważ i tak mnie czeka szlif więc szkoda zniszczyć nowe.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Trudno jest mi się tutaj określić. Auto naprawiam jak jest potrzeba. Z motocyklem będzie tak samo. Jeśli od czegoś zależy moje życie to nie ma się prawa na tym oszczędzać bo za 5 stówek to nawet mi napisu nie wygrawerują na płycie marmurowej na cmentarzu. Lepiej zatem tą kwotę wydać za swojego życia.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Podobają mi się tylko i wyłącznie motocykle sportowe ale jest jeden wyjątek. Moją uwagę zwróciła też np. Suzi SV650S ale w modelu po 2003 r. Po prostu nie mogę zdzierżyć "szpary" jaka jest charakterystyczna dla modeli turystycznych nad przednim kołem a pod lampami i owiewką. Te motory mi się kojarzą z KTM`ami i mnie odrzuca. Suzuki SV650S po 2003 pomimo, że turystyk to tą szparę ma jakąś małą więc mogę to przełknąć. Nie podobają mi się też naked`y w postaci Bandita, GS500F itp.

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Honda CBR, Kawa ZX... i inne podobnego stylu oraz Suzuki SV650S, która wiem po lekturze m.in. niniejszego forum nie bardzo jest polecana na pierwszą maszynę.
Zwracam się zatem do Was z prośbą o jakieś sugestie w temacie sportowych motocykli do kwoty 8 tys zł. Zapewne większość z Was podniesie argument, iż na takiej maszynie moja rodzina będzie tylko odliczała kiedy wystartować do kamieniarza i proboszcza wykupując miejscówkę ale może są jakieś maszyny, które łagodnie rozwijają moc - dysponując np. potężną "górą" - a ich wygląd jest zgodny z moimi oczekiwaniami ? Wtedy poruszając się po mieście używałbym dolnej partii obrotów nie wykorzystując pełnego ognia a jeździłbym maszyną, która mi się najzwyczajniej podoba. Osobiście rzecz ujmując to do motocykli skłonił mnie ich wygląd a nie osiągi. Nie zamierzam zasuwać 100 km/h pomiędzy samochodami w korku ulicznym. Jednakże zdaję sobie sprawę, że ten text mówił każdy z Was i możecie mnie nie potraktować poważnie

Pozdro 600 z Kraka,
Adam
- adam09
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/6/2011, 15:10
- Lokalizacja: Kraków
Jest jeszcze jedna opcja - 'mała' 500-tka z owiewkami, np GS-500. Wiadomo, nie jest to masywny i zabójczo szybki ścigacz, ale...
1) Jest tani w utrzymaniu i zakupie
2) Jest wÄ…ziutki (korki, korki, korki...)
Typowo użytkowy, miejski sprzęcik.
Jeżeli nie, to polecam coś z klasy turystycznej, z lekkim zacięciem sportowym. Rasowe 600-tki mają do siebie to, że są ostre i mało wybaczają. Większość turystyków ma opcjonalne owiewki, wystarczy troszkę poszukać i pokombinować
.
Jeżeli jesteś rozsądny to nie zrażaj się tekstami typu 'na pierwszy motocykl tylko MZ'. Można normalnie użytkować moto na niskim zakresie, mając w zapasie moc na awaryjne sytuacje.
Na sam koniec chciałbym Cię trochę wyprowadzić z pozornego poczucia 'doświadczenia'. Jadąc autem a motocyklem jesteś innym użytkownikiem ruchu (dla innych). Motocykliści są często niezauważani. Na to trzeba wyjątkowo uważać, przesiadając się z auta na moto.
Pozdrawiam.
1) Jest tani w utrzymaniu i zakupie
2) Jest wÄ…ziutki (korki, korki, korki...)
Typowo użytkowy, miejski sprzęcik.
Jeżeli nie, to polecam coś z klasy turystycznej, z lekkim zacięciem sportowym. Rasowe 600-tki mają do siebie to, że są ostre i mało wybaczają. Większość turystyków ma opcjonalne owiewki, wystarczy troszkę poszukać i pokombinować

Jeżeli jesteś rozsądny to nie zrażaj się tekstami typu 'na pierwszy motocykl tylko MZ'. Można normalnie użytkować moto na niskim zakresie, mając w zapasie moc na awaryjne sytuacje.
Na sam koniec chciałbym Cię trochę wyprowadzić z pozornego poczucia 'doświadczenia'. Jadąc autem a motocyklem jesteś innym użytkownikiem ruchu (dla innych). Motocykliści są często niezauważani. Na to trzeba wyjątkowo uważać, przesiadając się z auta na moto.
Pozdrawiam.
- Endrju.
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 27/6/2010, 08:08
za tą kasę dostaniesz ładną honde cb500. ogólnie motor jest polecany dla początkujących. motocykle sportowe ogólnie są odradzane do miasta. poza tym przy ewentualnym szlifie koszty naprawy nakeda powinny być mniejsze niż naprawa jakiegoś plastika.
- danielekoo7
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 29/10/2009, 15:01
- Lokalizacja: tg
Hmmm... Ninja 250? Sportowy, przyjazny, w miarę świeży, mocy dość na początek (i tak 50% więcej niż na kursowych maszynach).
Problem z większymi moto na 1 polega nie na osiągach a na ich masie i zachowaniu. Możesz jechać najspokojniej i najbardziej przepisowo, ale ogarnięcie jak przychodzi co do czego klocka ważącego 220 kg może być kłopotliwe w porównaniu do lżejszych moto.
Problem z większymi moto na 1 polega nie na osiągach a na ich masie i zachowaniu. Możesz jechać najspokojniej i najbardziej przepisowo, ale ogarnięcie jak przychodzi co do czego klocka ważącego 220 kg może być kłopotliwe w porównaniu do lżejszych moto.
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
Sport na pierwszy motocykl i do do miasta to zły pomysł. Jeżeli nie podobają ci się nakedy to może sm?
Możesz oczywiście kupić sportową 600 ale ciężko się nią jeździ w mieście.
co do Ninjy 250 to ciężko ją kupić za 8 tysi;/ Jednak gdybyś trochę dołożył to bardzo fajne moto.
Może jakiś sport 400? Np. zxr 400 jednak nie znam się na tych sprzętach i nie wiem jaką mają opinie. Musiałbyś popytać co inni o nich myślą
Możesz oczywiście kupić sportową 600 ale ciężko się nią jeździ w mieście.
co do Ninjy 250 to ciężko ją kupić za 8 tysi;/ Jednak gdybyś trochę dołożył to bardzo fajne moto.
Może jakiś sport 400? Np. zxr 400 jednak nie znam się na tych sprzętach i nie wiem jaką mają opinie. Musiałbyś popytać co inni o nich myślą
- kyrtap
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi!
No niestety proponowane przez Was modele szczerze mówiąc mi się nie podobają - po prostu. Aż tyle i tylko tyle
Suzi GS500 - w jakiekolwiek owiewki by jej nie ubrać to wg mnie wygląda źle. I w dodatku istnieje ta głupia szpara między kołem a reflektorem.
Honda CB500 - j.w.
Ninja 250 - raz, że za droga a dwa to ten motocykl mi przypomina trochę wiejski tuning. Wygląda jak dobra 600 a jedzie jak hulajnoga. Tak jak z niektórymi tuningowanymi "po polsku" samochodami. Wydechów i spojlerów jakby miało odlecieć a pod maską 1.6.
Chyba pozostanie mi ta SV650S. Dzisiaj oglądałem taką na giełdzie u siebie w Krakowie. Stan ideał, 2003 rok, ale cena 11400 zł.
Jeszcze mam takie pytanie. Czy motocykle rzeczywiście tanieją w okresie jesienno/zimowo/wiosennym ? Czy może to jest tak jak z kabrioletami, że każdy mówi, że są tańsze a tak na prawdę to za wiele się nie różnią.
A, które ze sportowych motocyklów według Was są najłatwiejsze do opanowania i prowadzenia ? Przyznam się szczerze, że podnoszony przez Was argument o wadze takiej maszyny słabo do mnie przemawia bo przecież Bandit 600S też waży w granicach 220 kg. Podobnie jak Fazer czy Hornet.
Pzdr.
Edit: co to są za motocykle "sm" ? Czy to są sportowo-turystyczne ? Jeśli tak, to zaznaczałem iż nie bardzo mi się one widzą. Podobnie jak naked`y. Naked`y kojarzą mi się z takim stylem retro trochę. A ja jestem zwolennikiem nowych brył. Takie motocykle mi się podobają z prostego względu. Nie znam się kompletnie na nich więc wyboru dokonuję oczami.
No niestety proponowane przez Was modele szczerze mówiąc mi się nie podobają - po prostu. Aż tyle i tylko tyle

Suzi GS500 - w jakiekolwiek owiewki by jej nie ubrać to wg mnie wygląda źle. I w dodatku istnieje ta głupia szpara między kołem a reflektorem.
Honda CB500 - j.w.
Ninja 250 - raz, że za droga a dwa to ten motocykl mi przypomina trochę wiejski tuning. Wygląda jak dobra 600 a jedzie jak hulajnoga. Tak jak z niektórymi tuningowanymi "po polsku" samochodami. Wydechów i spojlerów jakby miało odlecieć a pod maską 1.6.
Chyba pozostanie mi ta SV650S. Dzisiaj oglądałem taką na giełdzie u siebie w Krakowie. Stan ideał, 2003 rok, ale cena 11400 zł.

Jeszcze mam takie pytanie. Czy motocykle rzeczywiście tanieją w okresie jesienno/zimowo/wiosennym ? Czy może to jest tak jak z kabrioletami, że każdy mówi, że są tańsze a tak na prawdę to za wiele się nie różnią.
A, które ze sportowych motocyklów według Was są najłatwiejsze do opanowania i prowadzenia ? Przyznam się szczerze, że podnoszony przez Was argument o wadze takiej maszyny słabo do mnie przemawia bo przecież Bandit 600S też waży w granicach 220 kg. Podobnie jak Fazer czy Hornet.
Pzdr.
Edit: co to są za motocykle "sm" ? Czy to są sportowo-turystyczne ? Jeśli tak, to zaznaczałem iż nie bardzo mi się one widzą. Podobnie jak naked`y. Naked`y kojarzą mi się z takim stylem retro trochę. A ja jestem zwolennikiem nowych brył. Takie motocykle mi się podobają z prostego względu. Nie znam się kompletnie na nich więc wyboru dokonuję oczami.
- adam09
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/6/2011, 15:10
- Lokalizacja: Kraków
Kolego popatrz za zx6r 98r 2000r załóż crasch-pady na ewentualnego szlifa i tyle. do 6-8 tyś obrotów jest potulny jak baranek fajnie wchodzi w zakręty (pamiętaj o przesuwaniu tyłka i przeciwskręcie) i będziesz zadowolony... ewentualnie poszukaj jakiejś r6 za 8,5 9 tyś coś ciekawego znajdziesz. Nie jestem jakimś znawcą ale dziele sie doświadczeniami.
Ps. Od razu zainwestuj w zabezpieczenia anty kradzieżowe bo niestety sprzęty giną...
Ps. Od razu zainwestuj w zabezpieczenia anty kradzieżowe bo niestety sprzęty giną...
- PabloDiablo5
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 26/6/2010, 12:45
- Lokalizacja: WWL
SM- supermoto- cross z gumami 17". Do miasta jest idealny na poczÄ…tek.
Ale kurde, "istnieje ta głupia szpara między kołem a reflektorem" - WTF?
Gościu, kupujesz moto po to żeby nim jeździć, czy żeby stać obok i kontemplować jaki to masz piękny motorek co to nie ma szpary i będą słit focie na fejsbuka?
Na pierwszy motocykl kup coś, co Cię nie rozsmaruje po asfalcie, co przy glebie nie straci dużo na wartości, co będzie tanio serwisować.
Masz zestawik wyżej podany - GS,CB,GPZ, może ninja się znajdzie, albo jakieś SM- do miasta więcej na początek nie potrzeba. SVka jeszcze przejdzie, ale swoje potrafi.
Przeznacz kasę na porządne ciuchy, to dojdziesz do 3tysi. Odłóż kasę na doszkalanie- kolejne 500-1000 zł. No i za 6 tysi znajdź jakąś CB500.
Poza tym przestań oglądać moto, tylko się nimi przejedź! Żebyś miał pojęcie o pojęciu chociaż.
Ale kurde, "istnieje ta głupia szpara między kołem a reflektorem" - WTF?
Gościu, kupujesz moto po to żeby nim jeździć, czy żeby stać obok i kontemplować jaki to masz piękny motorek co to nie ma szpary i będą słit focie na fejsbuka?
Na pierwszy motocykl kup coś, co Cię nie rozsmaruje po asfalcie, co przy glebie nie straci dużo na wartości, co będzie tanio serwisować.
Masz zestawik wyżej podany - GS,CB,GPZ, może ninja się znajdzie, albo jakieś SM- do miasta więcej na początek nie potrzeba. SVka jeszcze przejdzie, ale swoje potrafi.
Przeznacz kasę na porządne ciuchy, to dojdziesz do 3tysi. Odłóż kasę na doszkalanie- kolejne 500-1000 zł. No i za 6 tysi znajdź jakąś CB500.
Poza tym przestań oglądać moto, tylko się nimi przejedź! Żebyś miał pojęcie o pojęciu chociaż.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
SM - super moto. czyli enduro z kołami od scigacza :d
co do pablodiablo5 - r6 na 1 moto perfekcyjne nie jest. no i do tej kasy srednio idealne moto mozna kupic. lepiej na początek jak chłopak jest zielony niech kupic cos słabszego i z czasem zmienia na mocniejsze. nie odwrotnie..
co do pablodiablo5 - r6 na 1 moto perfekcyjne nie jest. no i do tej kasy srednio idealne moto mozna kupic. lepiej na początek jak chłopak jest zielony niech kupic cos słabszego i z czasem zmienia na mocniejsze. nie odwrotnie..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mówiąc o szparze mam na myśli to :
(otwórz link) Po prostu mi się to nie bardzo podoba. Nowy model SV`ki już bardziej leży na glebie i tworzy zwartą całość więc dlatego mi się podoba. Nic na to nie poradzę niestety. No ale jeśli mam się zabić przez kupno motocykla, który mi się podoba to chyba rzeczywiście kupie jakiegoś mniej urodziwego.
Edit: a jak z tymi cenami w końcu ? Bo może dozbieram jeszcze trochę kasy a w międzyczasie ta SV`ka stanieje i będzie wilk syty i owca cała.

Edit: a jak z tymi cenami w końcu ? Bo może dozbieram jeszcze trochę kasy a w międzyczasie ta SV`ka stanieje i będzie wilk syty i owca cała.
- adam09
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/6/2011, 15:10
- Lokalizacja: Kraków
Mi osobiście starsza sv bardzo się nie podoba wizualnie i nie kupił bym jej ale ma fajny dzwięk i zgodze sie że jak się coś nie podoba to się go nie kupi. Podaje moje doświadczenie i co mi sie podoba... Moim 1 moto była kawa zx6r z 97r, latałem po mieście i od czasu do czasu na trasę i dawała mi czego chciałem. Nigdy mnie nie zawiodła i podobała mi sie w stylistyce mocy jak i malowaniu (Czarno Złota) Zrobiłem na niej ok 10 tyś A potem była r6 którą też ogarniałem 100% do momentu kradzieży...
- PabloDiablo5
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 26/6/2010, 12:45
- Lokalizacja: WWL
PabloDiablo5 napisał(a):A potem była r6 którą też ogarniałem 100%
W ruchu miejskim? W mieście? Szacun.
Co do tematu tak jak niektórzy koledzy napisali, sport to nie motocykl na miasto... a wyglądem się nie jeździ.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Skoro interesują Cie plastiki, a Twoje doświadczenie jest równe 0 to myślę, że powinieneś się rozejrzeć za Kawasaki GPZ 500. Za kwotę, którą chcesz wydać na motocykl, kupisz stosunkowo młody egzemplarz.
Polecam artykuł o tym moto:
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki, ... 12661.html
Polecam artykuł o tym moto:
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki, ... 12661.html
- Bany93
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 20/5/2011, 19:58
- Lokalizacja: Żory
Dzięki raz jeszcze za nowe sugestie i spojrzenie na sprawę.
Odwiedziłem dzisiaj swojego zaprzyjaźnionego mechanika żeby pogadać o motocyklach. Po małej dyspucie i przymiarkach do jego Hondy F4i 600`tki postanowiłem, że to są jednak za wysokie progi dla mnie i postanowienie "nie będę odkręcał" mogę sobie wsadzić w du..ę. Polecił mi natomiast to czym wcześniej śmigał i powiedział, że na pierwsze moto i tak mi wystarczy mocy a wygląd, który obczaiłem po powrocie do domu też mi odpowiada. Chodzi o Kawę ZR-7S 750 cm3. Pojemność jeszcze większa niż SV`ka za którą wcześniej optowałem. Jak według Was się widzi ten model na pierwsze moto ? Ma ktoś porównanie do SV`ki ?
Odwiedziłem dzisiaj swojego zaprzyjaźnionego mechanika żeby pogadać o motocyklach. Po małej dyspucie i przymiarkach do jego Hondy F4i 600`tki postanowiłem, że to są jednak za wysokie progi dla mnie i postanowienie "nie będę odkręcał" mogę sobie wsadzić w du..ę. Polecił mi natomiast to czym wcześniej śmigał i powiedział, że na pierwsze moto i tak mi wystarczy mocy a wygląd, który obczaiłem po powrocie do domu też mi odpowiada. Chodzi o Kawę ZR-7S 750 cm3. Pojemność jeszcze większa niż SV`ka za którą wcześniej optowałem. Jak według Was się widzi ten model na pierwsze moto ? Ma ktoś porównanie do SV`ki ?
- adam09
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/6/2011, 15:10
- Lokalizacja: Kraków
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
WITAM MOŻE TEN CI SIĘ SPODOBA BARDZO ZADBANY CENE DOGADAMY
http://mn-motocykle.otomoto.pl/suzuki-s ... 96222.html
http://mn-motocykle.otomoto.pl/suzuki-s ... 96222.html
motocykle używane | www.mn-polska.pl
- mn-motocykle
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/2/2010, 00:17
- Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości