silnik do R6
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ja teraz napisałem o moi silniku złapie ale chodzi jak by na 3 cylindrach jak się ustawia zapłon w R6 2002 bo ustawiłem rozrząd tak jak w książce a gdzieś na forum czytałem ze idzie ustawić kont zapłonu to było forum za wielką wodą
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
nie naprawisz tego z takim niedbalstwem i ignorancją. Po wymianie zaworów na nowe jeżeli prowadnice były proste (czego nie wierzę, że sprawdziłeś jak należy) trzeba dotrzeć gniazda zaworowe i WYREGULOWAĆ luz na szklankach zaworowych bo każdy zawór jest inny.
To nie jest wartburg (bo fiata 125P już byś nie ogarnął z takim podejściem...) tylko bardzo wyżyłowana, wręcz do granic możliwości na tamte lata konstrukcja gdzie wszystko musi grać na 100% bo inaczej coś gdzieś siada, pęka lub się zaciera...Wałki masz do wywalenia jak je choć raz "złapało" To samo głowicę i podpory wałków.
To są łożyska ślizgowe i jeżeli je "łapie" to coś jest krzywe albo bardzo mocno napiera na wałki.
Nie rób tego motocykla sam bo po Twoich robotach nie życzyłbym nikomu dostać motocykla bo silnik prawdopodobnie nadawał się będzie do kapitalki lub swapa...mam nadzieję, że jak uszczelniacze w lagach cieknął to nie napychasz tam sylikonu itd...
Gaźniki także są bardzo precyzyjne w ustawianiu i tam nawet 1mm regulacji robi różnicę. Wiem, bo poprawiałem gaźniki w R6 po 3 mechanikach co nie potrafili ich ustawić jak należy...
To nie jest wartburg (bo fiata 125P już byś nie ogarnął z takim podejściem...) tylko bardzo wyżyłowana, wręcz do granic możliwości na tamte lata konstrukcja gdzie wszystko musi grać na 100% bo inaczej coś gdzieś siada, pęka lub się zaciera...Wałki masz do wywalenia jak je choć raz "złapało" To samo głowicę i podpory wałków.
To są łożyska ślizgowe i jeżeli je "łapie" to coś jest krzywe albo bardzo mocno napiera na wałki.
Nie rób tego motocykla sam bo po Twoich robotach nie życzyłbym nikomu dostać motocykla bo silnik prawdopodobnie nadawał się będzie do kapitalki lub swapa...mam nadzieję, że jak uszczelniacze w lagach cieknął to nie napychasz tam sylikonu itd...
Gaźniki także są bardzo precyzyjne w ustawianiu i tam nawet 1mm regulacji robi różnicę. Wiem, bo poprawiałem gaźniki w R6 po 3 mechanikach co nie potrafili ich ustawić jak należy...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
prowadnice czego? Zaworowe? Sam tego nie wymienisz. Cena około 80zł sztuka pewnie bo 13 dolców w USA.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości