Kawasaki KMX 125 B
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX 125 B
Witam.
Mam mały problem z Kawasaki KMX 125 z rocznika 97.
Otóż jak tylko go kupiłem, nie wchodził na obroty tak jak trzeba. Tzn nie wkręcał zbyt wysoko. Do tego, zdarzały się problemy z odpalaniem.
Wymieniłem gaźnik. I teraz problem jest jeszcze większy. Można kopać, aż noga drętwieje. Co prawda ma przebłyski- czasem lekko załapie. Czasem nawet odpali, ale obroty po chwili zaczynają spadać i gaśnie, nawet przy poruszaniu manetką. Przy kopaniu czasem strzeli z tłumika. I to samo jest na ssaniu i bez.
Gaźnik ustawialem na wszelkie możliwe sposoby. Dwa wieczory już siedziałem nad tym.
Myślę, że może to być kondensator, cewka albo przerywacz. Chyba, że magneto się jakoś nagle rozregulowało, ale nie sądze, bo sprawdzałem je.
Pytanie do Was, jak sprawdzić czy to cewka, kondensator, przerywacz, czy może jeszcze coś innego.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam.
Mam mały problem z Kawasaki KMX 125 z rocznika 97.
Otóż jak tylko go kupiłem, nie wchodził na obroty tak jak trzeba. Tzn nie wkręcał zbyt wysoko. Do tego, zdarzały się problemy z odpalaniem.
Wymieniłem gaźnik. I teraz problem jest jeszcze większy. Można kopać, aż noga drętwieje. Co prawda ma przebłyski- czasem lekko załapie. Czasem nawet odpali, ale obroty po chwili zaczynają spadać i gaśnie, nawet przy poruszaniu manetką. Przy kopaniu czasem strzeli z tłumika. I to samo jest na ssaniu i bez.
Gaźnik ustawialem na wszelkie możliwe sposoby. Dwa wieczory już siedziałem nad tym.
Myślę, że może to być kondensator, cewka albo przerywacz. Chyba, że magneto się jakoś nagle rozregulowało, ale nie sądze, bo sprawdzałem je.
Pytanie do Was, jak sprawdzić czy to cewka, kondensator, przerywacz, czy może jeszcze coś innego.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam.
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
przerywacz ? magneto sie rozregulowało ? to co ty tam zapłon z rometa masz ?
tam wszystko jest juz ustawione i sie nie przestawia. miedzy gaźnikiem a cylindrem masz zawór membranowy sprawdź czy listki dobrze przylegają do obudowy. ja stawiam że przez to słabo pali. albo przez źle wyregulowany gaźnik 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Sprawdzałem. jeden listek jakby lekko odstawał. Szczeliny wielkiej nie ma, ale ciutke szparka jest. Czy to już się nadaje w takim razie do wymiany? A może da się to jakoś poprawić?
Gaźnik starałem się ustawiać na wszelkie sposoby. A odpalić nie chce.
Na króćcu ssącym jest jakiś dolot, który jest zaślepiony. Na gaźniku też. Jeden to wiadomo przelew, ale jeszcze jeden jest i jest zaślepiony. Może coś z tych rzeczy ma wpływ?
Dozownik oleju mam odłączony.
Gaźnik starałem się ustawiać na wszelkie sposoby. A odpalić nie chce.
Na króćcu ssącym jest jakiś dolot, który jest zaślepiony. Na gaźniku też. Jeden to wiadomo przelew, ale jeszcze jeden jest i jest zaślepiony. Może coś z tych rzeczy ma wpływ?
Dozownik oleju mam odłączony.
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
najlepiej wymiana. ale mozna rozkręcic i odwrócić na drugą stronę
wtedy czasem sie poprawia ;D co do zaslepek to raczej nei to. nie wiem od czego to jest ale w króccu w w DT tam jest gazbox
a w gaźniku to jest podpięcie pod przewody z chłodnicy ;P które w jakiś tam wersjach były poprowadzone
chyba że walniesz fotke to moze cos bardziej dało by sie określic 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
1. Tutaj fotka gaźnika od prawej strony.
2. Od lewej. Próbowałem też na zaślepionej 4 i 5.
3. I rzut okiem na resztę, która tak wyglądała od początku bez mojej ingerencji, tzn od miesiąca.
2. Od lewej. Próbowałem też na zaślepionej 4 i 5.
3. I rzut okiem na resztę, która tak wyglądała od początku bez mojej ingerencji, tzn od miesiąca.
- Załączniki
-
- I rzut okiem na resztę, która tak wyglądała od początku bez mojej ingerencji, tzn od miesiąca.
- 100_3383.jpg (52.14 KiB) PrzeglÄ…dane 8858 razy
-
- Od lewej. Próbowałem też na zaślepionej 4 i 5.
- 100_3386.jpg (45.43 KiB) PrzeglÄ…dane 8858 razy
-
- Tutaj fotka gaźnika od prawej strony.
- 100_3384.jpg (52.5 KiB) PrzeglÄ…dane 8858 razy
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
w gaźniku zaznaczone to sa ;p dpływy wystarczy ze przewody bedą na nich i juz
z kolei w silnik uz tego co widze to pompka olejowa chyba
i pewnie ktos ja zdemontował i sam musisz mieszanke robic 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiem, które jest od nadmiaru i które od regulacji.
Myślę, że lepiej lać od razu mieszankę. Tak na wszelki wypadek.
Miałem do tej pory przygody z 4T. Tutaj trochę się zmieniło.
Pytałem tylko o te oznaczone. I te wszystkie oznaczone są zaślepione po prostu i nie wiem czy to oby dobrze.
Gaźnik potrafię regulować, tylko problem polega na tym, że w ogóle nie mogę odpalić silnika. CZASEM coś tam niby jakby chciał załapać, ale na tym koniec. Świeca wymieniona, wszystko szczelne, filtr nowy. Może ten zawór membranowy na jednym listku delikatnie odstaje.
Póki jeszcze moto jeździło, to zdarzał się problem z odpaleniem, nie wkręcał się na wysokie obroty. KIPS ustawiony. Czasem miewał przebłyski i obroty przez kilka minut wbijały się jak dzikie, tak jak powinny. Niestety teraz jestem w kropce.
Może wymiana cewki załatwi sprawę?
Sprawdzę jeszcze jak wyglada tłok, chociaż poprzedni właściciel go wymieniał.
Jeśli tłok pokryty jest nagarem, to też może być to głównym problemem?

Myślę, że lepiej lać od razu mieszankę. Tak na wszelki wypadek.
Miałem do tej pory przygody z 4T. Tutaj trochę się zmieniło.
Pytałem tylko o te oznaczone. I te wszystkie oznaczone są zaślepione po prostu i nie wiem czy to oby dobrze.

Gaźnik potrafię regulować, tylko problem polega na tym, że w ogóle nie mogę odpalić silnika. CZASEM coś tam niby jakby chciał załapać, ale na tym koniec. Świeca wymieniona, wszystko szczelne, filtr nowy. Może ten zawór membranowy na jednym listku delikatnie odstaje.
Póki jeszcze moto jeździło, to zdarzał się problem z odpaleniem, nie wkręcał się na wysokie obroty. KIPS ustawiony. Czasem miewał przebłyski i obroty przez kilka minut wbijały się jak dzikie, tak jak powinny. Niestety teraz jestem w kropce.
Może wymiana cewki załatwi sprawę?
Sprawdzę jeszcze jak wyglada tłok, chociaż poprzedni właściciel go wymieniał.
Jeśli tłok pokryty jest nagarem, to też może być to głównym problemem?
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
Nie pomyślałbym o czymś takim. Dzięki. Jutro sprawdze.
Masa na swoim miejscu- nadal nic.
przypominam o opcji edytuj jak się chce coś dopisać do postu
senekkorzenna
Myślałem, że posty połączą się automatycznie, jak na niektórych forach. Na następny raz się poprawię.
Koledzy!
Nie chcę zakładać już nowego tematu. Mam kilka pytań. Proszę, po prostu odpowiedzcie bez zbędnych komentarzy. Chodzi o czystą wiedzę teoretyczną.
1. Jaką temperaturę w układzie chłodzenia może mieć średnio KMX?
2. Czy przy 20 minutach w miarę normalnej jazdy mógł się przegrzać mając w układzie wodę zamiast płynu?
3. Czy polecacie tłoki TKRJ, czy lepiej zainwestować w Wossnera?

Masa na swoim miejscu- nadal nic.
przypominam o opcji edytuj jak się chce coś dopisać do postu
senekkorzenna
Myślałem, że posty połączą się automatycznie, jak na niektórych forach. Na następny raz się poprawię.

Koledzy!
Nie chcę zakładać już nowego tematu. Mam kilka pytań. Proszę, po prostu odpowiedzcie bez zbędnych komentarzy. Chodzi o czystą wiedzę teoretyczną.
1. Jaką temperaturę w układzie chłodzenia może mieć średnio KMX?
2. Czy przy 20 minutach w miarę normalnej jazdy mógł się przegrzać mając w układzie wodę zamiast płynu?
3. Czy polecacie tłoki TKRJ, czy lepiej zainwestować w Wossnera?
- kasperoo7
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 10/6/2011, 23:24
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości