Skuter czy warto do 1500
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Skuter czy warto do 1500
Warto kupić używany skuter do 1500zł? Marzy mi się sr'ka jakaś albo aerox ale je trudno do 3k kupić. Nie oczekuje cudów byle by był lepszy od nowych ruterów za 1600
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
to zalezy jaki stan. i co to jest. czasem lepiej kupic za 1600 zł uzywke niz nowego chinczyka. choc trafiaja sie takie trupy markowe nawet że nie ma własciwie w co ręce wsadzic bo wszystko jest w jakims stopniu uszkodzone to takie padła mozna sobie odpuscic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
nie podam modeli bo to zalezy co sie trafi. osiągi - kolega kupił za 1200 zł yamahe DT zablokwoana wyciska mu 80 km h po odblokowaniu spokojnie setke osiągnie. na co patrzec ? na wszystko 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To pewnie grat ale jestem ciekaw co powiesz o niej moto.allegro.pl/skuter-aprilia-sr-50-chojnice-i1624868160.html
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
no i widzisz niezły juz. jak rzeczywiscie tyle do roboty co opisane to nie duza kasa.
ale ja ci powiem kupiłem kiedys piaggio typhoon 125 w stanie praktycznie idealnym. szedł jak burza do roboty nie było kompletnie nic. 100% sprawny. lakierek jak nowy. jedynie z przodu gosc zrywał naklejke i odeszła z kawałkiem lakieru. i dałem za to mniej niz gosc che za tą apke
wiec tzreba po prostu dobrze poszukac a sie trafi
ale ja ci powiem kupiłem kiedys piaggio typhoon 125 w stanie praktycznie idealnym. szedł jak burza do roboty nie było kompletnie nic. 100% sprawny. lakierek jak nowy. jedynie z przodu gosc zrywał naklejke i odeszła z kawałkiem lakieru. i dałem za to mniej niz gosc che za tą apke

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A myślisz ten ile może być realnie wart gdby miał wszystko zgodnie z opisem? Taka cena nie jest za duża? http://allegro.pl/aprilia-sr50-warszawa ... 00588.html
//jestem z wawy więc teoretycznie moge jechać obejżeć
//jestem z wawy więc teoretycznie moge jechać obejżeć
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
hej a co myślicie o chińczyku
??
OPIS:
"Witam Was bardzo serdecznie.
Dziś na sprzedaż idzie mój skuter czyli Barton Rocky.
Oczywiście nie jest to zwykły chińczyk jak zapewne każdy z was sobie myśli. Aktualnie posiada 6,2 KM więc jak na 4T jest całkiem nieźle. Nie mogę narzekać. Przejechałem na nim 7 tyś 400 km co świadczy o tym, że dbam o niego. Zawsze przed jazdą daje czas żeby perkotał z 5-4 minut a pierwsze 3 km jadę poniżej 40, o to mój sekret doskonałej jazdy. OKEY do rzeczy. Tak na marginesie silnik ten ma cztery zawory na głowicy.
Wymienione zostało dosyć sporo w nim części:
Rolki 5,5G - Top Racing
Sprężyna Centralna (+15%) - Top Racing
Dzwon Sprzęgła - RMS
Sprężynki Sprzęgła (zielone miękkie) - Hebo
Dysza 85
Fajka NGK
Okładziny (bęben) - wzmacniane (bardzo dobrze hamuje nawet w dwie osoby)
Sprzęgło z wzmacnianymi okładzinami.
Filtr Stożkowy - (nie założony służy do lepszej cyrkulacji powietrza w przekładni)
Rolki 4,7 ! (teraz jeździ na nich) Top racing ( nie żadna chińszczyzna)
Pasek napędowy wzmacniany.
Filtr Paliwa ( to raczej nie tuning)
Filtr Stożkowy
Pewnie o czymś zapomniałem najwyżej dopiszę.
Kompresja jest taka jak powinna być. V-Max 75 z lekkiej górki idzie po za licznik. Sprawdzane z GPS i autem. Dla nie dowiarków mogę dorzucić filmik video. Start bardzo dynamiczny do 30km/h strasznie szybko się zbiera.
Co do regulacji jest idealnie ustawiony. Regulowany przeze mnie bardzo długo i żmudnie to trwało ale opłacało się. Skuter nigdy nie katowany nigdy nie paliłem na nim gumę co potwierdza jego przebieg. Ostatnio miał regulowane zawory ( nie bo się zepsuł tylko trzeba to robić co jakiś czas) Sprzedaje bo chciałbym się przerzucić na jakiś motocykl.
Co do reszty pod zespołów ssanie automatyczne działa jak należy. Skuter ma jeszcze jedną blokadę a dokładniej zawirowywacz spalin na wydechu (poleci pewnie po jej ściągnięciu jeszcze więcej), ale przyznam się, że nie mam spawarki, więc nie mam jak tego zrobić. Nic w nim nie stuka nic nie puka nic nie piszczy nie ma jakiś spadków mocy czy innych dziwnych zachowań nie ma żadnych gwiazdek ani ukrytych defektów. Wiele osób mi zazdrości, że trafiłem na egzemplarz taki jak ten. Co do wyglądu bardziej przypomina peugeota niż chińczyznę. Proszę nie pisać mi, że gówno lub coś w tym stylu bo nie jednego śmignełem na v-maxie . Znam kolegę który na serii przejechał 28 tyś km, więc jak sie dba to są to bardzo wytrzymałe skuterki. Cena myślę, że 1800 zł do negocjacji. Prosze nie pisać, że dużo albo, że za 2 tyś można kupić nowy skuter skuterowi nie równy pomimo tego, że niby te same silniki 139qmb, ale jakość oraz materiały wykonania są inne.
Podobno jako ciekawostkę dodam, że te silniki są na licencji HONDY Ile w tym prawdy nie wiadomo. Papiery ważne do przyszłego końca roku.
Od siebie dodam, że znam się na mechanice i sam w nim wszystko regulowałem a nie jacyś magicy mechanicy, którym zaufać nie można. Bardzo dbam o skuter znaleźć w podobnym stanie graniczy z cudem. Od siebie dodam, że jeśli ktoś go posiądzie w swoje ręcę i będzie nim jeździł tak jak ja to gwarantuje, że przejedzie na nim z 30 tyś km .
Nie ma sensu pisać, że jeździłem nim 45km/h i jest założona blokada bo każdy wie, że z taką prędkością nie da się jeździć najlepiej sprawuje się przy 60 nie tamuje się, aż tak bardzo ruchu a jak coś jest nie tak to można odkręcić pełną manetkę i do tych ponad 75 można jeszcze w miare szybko pocisnąć tyle, że później to już jest męczarnia dla silnika przypominam, że jest chłodzony powietrzem i nie warto go przegrzewać. PALI CZY JEST 10 czy -10 stopni w zimę bez problemu przepalałem go co jakiś czas. Oczywiście skuter garażowany. "
Gdybym takiego za 1300kupił byłoby dobrze? Wiem ze cudów nie będzie ale za rok fundusze by się zwiększyły - roxik by był

OPIS:
"Witam Was bardzo serdecznie.
Dziś na sprzedaż idzie mój skuter czyli Barton Rocky.
Oczywiście nie jest to zwykły chińczyk jak zapewne każdy z was sobie myśli. Aktualnie posiada 6,2 KM więc jak na 4T jest całkiem nieźle. Nie mogę narzekać. Przejechałem na nim 7 tyś 400 km co świadczy o tym, że dbam o niego. Zawsze przed jazdą daje czas żeby perkotał z 5-4 minut a pierwsze 3 km jadę poniżej 40, o to mój sekret doskonałej jazdy. OKEY do rzeczy. Tak na marginesie silnik ten ma cztery zawory na głowicy.
Wymienione zostało dosyć sporo w nim części:
Rolki 5,5G - Top Racing
Sprężyna Centralna (+15%) - Top Racing
Dzwon Sprzęgła - RMS
Sprężynki Sprzęgła (zielone miękkie) - Hebo
Dysza 85
Fajka NGK
Okładziny (bęben) - wzmacniane (bardzo dobrze hamuje nawet w dwie osoby)
Sprzęgło z wzmacnianymi okładzinami.
Filtr Stożkowy - (nie założony służy do lepszej cyrkulacji powietrza w przekładni)
Rolki 4,7 ! (teraz jeździ na nich) Top racing ( nie żadna chińszczyzna)
Pasek napędowy wzmacniany.
Filtr Paliwa ( to raczej nie tuning)
Filtr Stożkowy
Pewnie o czymś zapomniałem najwyżej dopiszę.
Kompresja jest taka jak powinna być. V-Max 75 z lekkiej górki idzie po za licznik. Sprawdzane z GPS i autem. Dla nie dowiarków mogę dorzucić filmik video. Start bardzo dynamiczny do 30km/h strasznie szybko się zbiera.
Co do regulacji jest idealnie ustawiony. Regulowany przeze mnie bardzo długo i żmudnie to trwało ale opłacało się. Skuter nigdy nie katowany nigdy nie paliłem na nim gumę co potwierdza jego przebieg. Ostatnio miał regulowane zawory ( nie bo się zepsuł tylko trzeba to robić co jakiś czas) Sprzedaje bo chciałbym się przerzucić na jakiś motocykl.
Co do reszty pod zespołów ssanie automatyczne działa jak należy. Skuter ma jeszcze jedną blokadę a dokładniej zawirowywacz spalin na wydechu (poleci pewnie po jej ściągnięciu jeszcze więcej), ale przyznam się, że nie mam spawarki, więc nie mam jak tego zrobić. Nic w nim nie stuka nic nie puka nic nie piszczy nie ma jakiś spadków mocy czy innych dziwnych zachowań nie ma żadnych gwiazdek ani ukrytych defektów. Wiele osób mi zazdrości, że trafiłem na egzemplarz taki jak ten. Co do wyglądu bardziej przypomina peugeota niż chińczyznę. Proszę nie pisać mi, że gówno lub coś w tym stylu bo nie jednego śmignełem na v-maxie . Znam kolegę który na serii przejechał 28 tyś km, więc jak sie dba to są to bardzo wytrzymałe skuterki. Cena myślę, że 1800 zł do negocjacji. Prosze nie pisać, że dużo albo, że za 2 tyś można kupić nowy skuter skuterowi nie równy pomimo tego, że niby te same silniki 139qmb, ale jakość oraz materiały wykonania są inne.
Podobno jako ciekawostkę dodam, że te silniki są na licencji HONDY Ile w tym prawdy nie wiadomo. Papiery ważne do przyszłego końca roku.
Od siebie dodam, że znam się na mechanice i sam w nim wszystko regulowałem a nie jacyś magicy mechanicy, którym zaufać nie można. Bardzo dbam o skuter znaleźć w podobnym stanie graniczy z cudem. Od siebie dodam, że jeśli ktoś go posiądzie w swoje ręcę i będzie nim jeździł tak jak ja to gwarantuje, że przejedzie na nim z 30 tyś km .
Nie ma sensu pisać, że jeździłem nim 45km/h i jest założona blokada bo każdy wie, że z taką prędkością nie da się jeździć najlepiej sprawuje się przy 60 nie tamuje się, aż tak bardzo ruchu a jak coś jest nie tak to można odkręcić pełną manetkę i do tych ponad 75 można jeszcze w miare szybko pocisnąć tyle, że później to już jest męczarnia dla silnika przypominam, że jest chłodzony powietrzem i nie warto go przegrzewać. PALI CZY JEST 10 czy -10 stopni w zimę bez problemu przepalałem go co jakiś czas. Oczywiście skuter garażowany. "
Gdybym takiego za 1300kupił byłoby dobrze? Wiem ze cudów nie będzie ale za rok fundusze by się zwiększyły - roxik by był

- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
opisalismy ci juz chyba jasno
chcesz kupuj. to chinczyk jak kazdy inny. moze pojeździ długo moze nie. moze lepiej kupic japonczyka a moze nie. to twoja decyzja. nie bedziemy za ciebie decydowac bo ty tym bedziesz jeździł nie my
tu i tu podobnie bedzie. ja bym brał cos markowego. brzydki czy ładny zawsze mozna odpicowac i za tą samą albo wiekszą cene sprzedac za jakis czas. chinczyka z dnia na dzien ciezej sprzedac


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
no to jak ci nie pasuje rupieć to kup chinczyka. czytaj ze zrozumieniem !
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra spoko bez bulwersu, ja tu chce pomocy
W sumie da sie coś znaleźć zwłaszcza na forach
http://allegro.pl/aprilia-sr-lc-minarel ... ?source=oo
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=151129
co myślisz o nich?

W sumie da sie coś znaleźć zwłaszcza na forach
http://allegro.pl/aprilia-sr-lc-minarel ... ?source=oo
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=151129
co myślisz o nich?
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
ten 1 jak sie znasz na mechanice i go zrobisz to sie opłaca. 2 mi sie nie otwiera.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
otwiera sie ale wolno
skopiowałem ci, koles nie daje fotek
Mam do zaoferowania skuter jakim jest YAMAHA [MBK] BOOSTER z roku 1999.
Stan oceniam na Bardzo Dobry. Silnik jest naprawdę igiełka. Wymienione
wszystkie płyny i oleje,świeca,pasek i rolki. Posiada sportowy filtr
powietrza jaki jest DOPPLER (koszt ok. 140zł),MEMBRANKI MALOSSI,GAŹNIK DELL'ORTO 12 oraz amortyzator PAIOLI.
Z optyki oceniam na 4 z tego względu,że brak małego plasticzka,który kosztuje 18zł na allegro.
Drobniutkie wady :
urwana linka prędkościomierza
nie ma klosza lampy tył
Do wymiany stacyjka
Są to drobne usterki, które można w tani i prosty sposób naprawić.
Posiada niemieckie dokumenty do rejstracji ( został on sprowadzony z niemiec).
NIC TYLKO WSIADAĆ I JEŹDZIĆ
CENA:900zł [ Gwarantuje,że za taką cenę lepszego nie znajdziesz!!!]
Mogę zlikwidiwać wszystkie wady,ale koszt wtedy wyniesie ok.1100zł
skopiowałem ci, koles nie daje fotek
Mam do zaoferowania skuter jakim jest YAMAHA [MBK] BOOSTER z roku 1999.
Stan oceniam na Bardzo Dobry. Silnik jest naprawdę igiełka. Wymienione
wszystkie płyny i oleje,świeca,pasek i rolki. Posiada sportowy filtr
powietrza jaki jest DOPPLER (koszt ok. 140zł),MEMBRANKI MALOSSI,GAŹNIK DELL'ORTO 12 oraz amortyzator PAIOLI.
Z optyki oceniam na 4 z tego względu,że brak małego plasticzka,który kosztuje 18zł na allegro.
Drobniutkie wady :
urwana linka prędkościomierza
nie ma klosza lampy tył
Do wymiany stacyjka
Są to drobne usterki, które można w tani i prosty sposób naprawić.
Posiada niemieckie dokumenty do rejstracji ( został on sprowadzony z niemiec).
NIC TYLKO WSIADAĆ I JEŹDZIĆ
CENA:900zł [ Gwarantuje,że za taką cenę lepszego nie znajdziesz!!!]
Mogę zlikwidiwać wszystkie wady,ale koszt wtedy wyniesie ok.1100zł
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
///btw ile rejestracja może kosztować?
[color=red]korzystaj z edycji a nie pisz post pod swoim postem/regulamin/
następny raz ostrzeżenie
senekkorzenna
[color=red]korzystaj z edycji a nie pisz post pod swoim postem/regulamin/
następny raz ostrzeżenie
senekkorzenna
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
350 zł plus ze 200. edytuj posty a nie dopisuj nizej
no zalezy ja kwyglada. ale mozna brac. to juz twoja decyzja

no zalezy ja kwyglada. ale mozna brac. to juz twoja decyzja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Pan od yamahy pisze że za 1000zł da mi z naprawioną stacyjka i licznikiem i ze reje wyniesie 200zł. Myślicie że brać czy nie? Nie dziwne że ma gaźnik 12?
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
moze dziwne zalezy ile ma seria... brac czy nie to twoja kwestia nie pytaj nas. obejzyj skuter jak sie nadaje do jazdy to kup. jak trup to sobie odpusc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Czy Hyosung to dobra firma?
ile może kosztować taki model?
http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung/SF_50/33154
Ponieważ dalej do serca sobie nie wziąłeś mojej informacji z korzystania z edycji i nie pisania postu pod swoim postem to ja Ci jeden post usunąłem i ostrzeżenie wyciąłem
ale się zrymowało
senekkorzenna
ile może kosztować taki model?
http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung/SF_50/33154
Ponieważ dalej do serca sobie nie wziąłeś mojej informacji z korzystania z edycji i nie pisania postu pod swoim postem to ja Ci jeden post usunąłem i ostrzeżenie wyciąłem

senekkorzenna
- atomek1000
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 21/5/2011, 21:40
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości