Zobacz wÄ…tek - moto dla kolegi???
NAS Analytics TAG

moto dla kolegi???

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

moto dla kolegi???

Postprzez adameczek88 » 18/5/2011, 19:33

kolega chce kupic kolejny motocykl. w gre wchodza tylko motocykle z silnikami w ukladnie V. jaki polecacie???

wiek 22
wzrost 190
waga 80
doswiadczenie
cbr 600 10000 km
zx7r 10000 km
rsv mille 15000
gotowka do 10000 zl
serwis plus ubrania swoja droga
faworyt tl1000s

dzieki i pozdrawiam
adameczek88
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
Lokalizacja: kozenin


Postprzez Koval135 » 18/5/2011, 20:06

Cagiva raptor 1000(silnik z tls,zawias,rama i wyglÄ…d o lata swietlne jednak lepsze niz w tls),RSV Tuono.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez coumarx » 18/5/2011, 21:22

sv 1000
Avatar użytkownika
coumarx
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 4/4/2010, 08:39
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez adameczek88 » 19/5/2011, 17:39

a moze wie ktos cos konkretnego o tl1000s? jakies wady i zalety? jak sie zachowuje na power commanderze?
adameczek88
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
Lokalizacja: kozenin

Postprzez Przemo_rene » 20/5/2011, 10:39

ja latam TL1000R. Tl1000S w 97 roku miał bardzo dużo wad konstrukcyjnych. Poprawiono je w 98 roku a do końca 99 roku nie było już nawet problemów ze sprzęgłem, które się ślizgało tak więc roczniki 2000 w górę najlepiej. Amortyzator tylni w TLS jest do wymiany na akcesoryjny bo w conajmniej 10 letnim motocyklu może już być niebezpieczny wręcz (pozapiekany lub popękane mocowania od braku jego serwisu)

Do jazdy po ulicy spoko jeżeli się cały układ amora podda regeneracji (wymiana łozysk itp). Na tor tylko aftermarket bo ten niewyrabia i może albo stwardnieć na maksa albo się rozpłynąć ni stąd ni z owąd.

Sprzęt podatny na modyfikacje tak dolotu jak i układu wtryskowego tak więc jeżeli dorwie ktoś Powercommandera do niego i zestroi na hamowni to bedzie ogień i spalania mniejsze. Wiele modyfikacji trzeba dokonać w instalacji elektrycznej bo inaczej będzie ciężko palił zimny- osobno wypada poprowadzić ładowanie do aku oraz dokładnie wyczyścić instalację elektryczną bo jak wejdzie gdzieś śniedź to tam gdzie inne moto dostanie tylko ew. słabsze świecenie żarówek to ten przestanie jechać, zgaśnie, zalewać będzie świece.
Wszystko jest na TLzone.net
Przedni zawias niby jak gsxr'a 750 ale ja bym go też zregenerował (nowe panewy olej, uszczelniacze)
Ogólnie motocykl z duszą i dla wymagających ale też dużo wymaga. Tak serwisu jak i w miarę ciągłego doglądania czy wszystko jest ok.
Oprócz tego uszczelka za popychaczem sprzęgła od strony zębatki zdawczej lubi padać często. Ja ogólnie uważam, że to motocykle dla mechaników bo inaczej to można zajechać sprzęta albo się wku**iać że nie jedzie jak powinien. Natomiast gdy wszsytko gra jak nalezy....odwdzięczy się brzmieniem, momentem obrotwym i chęcią latania na gumie (choć sam silnik tego nie lubi w TLS bo nie ma jeszcze wzmocnionego wału i tłoków jak TLR)


Bardzo mocny środek obrotów od 4tyś (TLR od 3 tyś aż do końca - TLS - na końcu trochę słabnie i poniżej 4tyś)

Jeżeli ktoś szuka motocykla sportowego w V2 to TLS się nie nadaje do tego. Jeżeli ktoś szuka turystę z ostrym kopem ( OSTRYM ) to spoko.

Ogólnie cała seria TL1000 (S i R) to sprzęt dla miłośników tej serii. Nie są one idealne, wrażliwe są na serwis, mają super silniki ale wszystko musi być tip-top. Nie ma mowy o baterii 3 letniej, czy napędzie ze średniej półki. Ma być top end i nowizna - inaczej strach się bać.
Spalanie... jak nie odkręcasz często mocno a równym tempem na trasie 120-150 to 6,2 litra. w mieście 8-10litrów. Jak gnoisz to 10 litrów.

Przy kupnie używki TLS ja bym patrzył by był jak najbardziej oryginał (albo bardzo doinwestowany np w zawieszenie). Jeżeli oryginał w 100% to zrobiłbym wszystkie potrzebne modyfikacje, kupił z części co potrzeba i jeździł. Jeżeli sprzet już po modach (ale takich z głową i prawdziwych a nie "kierunki led.."
i z akcesoryjnymi kominami, zawiasem, modami w elektryce, power commanderem, TRE itp) to będzie kosztował drugie tyle i nie do dostania w naszym kraju.
Zobacz na mobile.de po icle chodza zadbane sztuki w niemcowni porównaj to do średniej z allegro 7-8tyś zł.... nie jest tam przypadkiem 50% drożej (niemcy) ? Z czego to wynika to już opisałem...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez adameczek88 » 29/5/2011, 14:47

dzieki bardzo za odpowiedzi :) a co myslicie o VTR firestorm?? konkretnie chodzi mi o spalanie, slyszalem ze przy ostrej jezdzie dosc sporo pije ;) ? i jak sie nadaje do gumowania ??? dzieki i pozdro
adameczek88
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
Lokalizacja: kozenin

Postprzez Przemo_rene » 30/5/2011, 08:34

do gumowania nadaje się wszystko jak ktoś umie. A jeżeli chodzi o silniki to te z suchą miską olejową, np TDM900 choć to bardziej turystyk. VTR - http://www.scigacz.pl/Honda,VTR,1000F,F ... ,7784.html

Nie jeździłem, nie wiem. fakt spalania dużej ilości wahy jest jednak znany. Dychę weźmie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê