[Husqvarna TC 250] Husqvarna TC 250 - najlżejszy w kl
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[Husqvarna TC 250] Husqvarna TC 250 - najlżejszy w kl
Dyskusja na temat: Husqvarna TC 250 - najlżejszy w klasie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna TC 250 - najlżejszy w klasie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna TC 250 - najlżejszy w klasie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...tylko samolotKomentatorzy napisał(a):ale sie szmacicie, przeciez to nie motocykl...<br><hr>hhh<br>
ogarnij sie gościu.<br><hr>pilot
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mały jesteś i głupi. najnowsze Huski prezentują się na prawdę przyzwoicie. <br><hr>Tony600Komentatorzy napisał(a):ale sie szmacicie, przeciez to nie motocykl...<br><hr>hhh<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"""A teraz Włosi chwalą się najlżejszym motocyklem crossowym klasy MX2."""
Husqvarna to szwedzka firma, która została przejęta bodajże w 2007 roku przez BMW, więc raczej nie 'Włosi' <br><hr>newum
Husqvarna to szwedzka firma, która została przejęta bodajże w 2007 roku przez BMW, więc raczej nie 'Włosi' <br><hr>newum
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to musisz jeszcze troche doczytac w książkach od historii. Siadaj, pała. <br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):"""A teraz Włosi chwalą się najlżejszym motocyklem crossowym klasy MX2."""
Husqvarna to szwedzka firma, która została przejęta bodajże w 2007 roku przez BMW, więc raczej nie 'Włosi' <br><hr>newum<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Dział przedsiębiorstwa zajmujący się produkcją motocykli został sprzedany włoskiemu przedsiębiorstwu Cagiva w 1987 roku, a produkcja została przeniesiona do Varese. W roku 2007 przedsiębiorstwo zostało zakupione przez firmę BMW. Według oficjalnych informacji Husqvarna ma dalej funkcjonować jako niezależna firma, pozostając w dotychczasowej siedzibie, we Włoszech."<br><hr>najkKomentatorzy napisał(a):"""A teraz Włosi chwalą się najlżejszym motocyklem crossowym klasy MX2."""
Husqvarna to szwedzka firma, która została przejęta bodajże w 2007 roku przez BMW, więc raczej nie 'Włosi' <br><hr>newum<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie.
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
duzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?<br><hr>MXRacerKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie.
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No mówię o masie "suchej", w sumie w przechwałkach nie spotkałem się nigdy z masą z olejami, płynami, choć to olej, płyn to całość 3-4l, więc i tak nawet jak to waga zalanego różnić się nie będzie.<br><hr>niekumamKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie.
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam<br>Komentatorzy napisał(a):duzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?<br><hr>MXRacer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeszcze chciałem dodaćKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie.
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam<br>Komentatorzy napisał(a):duzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?<br><hr>MXRacer<br>
Dzisiejsze crossy szczerze powiedziawszy stoją na tym samym poziomie biorąc pod uwagę markowe spręty tej samej klasy.
Natomiast jeśli chodzi o huskę, to wg. wielu zapewne zwycięży stylistycznie, fajne kształty, skromna owiewka, dobrze dobrane kolory, sam podpisuję się pod tą etykietką<br><hr>niekumam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to waga motocykla z olejami, tylko bez paliwa. honda wazy ponad 98kg calkeim na sucho, co daje ponad 100kg z olejami. <br><hr>crossTomekKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie.
Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?<br><hr>niekumam<br>Komentatorzy napisał(a):duzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?<br><hr>MXRacer<br>Komentatorzy napisał(a):No mówię o masie "suchej", w sumie w przechwałkach nie spotkałem się nigdy z masą z olejami, płynami, choć to olej, płyn to całość 3-4l, więc i tak nawet jak to waga zalanego różnić się nie będzie.<br><hr>niekumam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nigdy wcześniej nie byłem zwolennikiem marki Husqvarna, ale jak zawodnik miałem okazję testować ten motocykl przez 2 dni w Niemczech w trakcie premiery Husqvarny.
NaprawdÄ™ rewelacyjny motocykl…
Dają naprawdę ful za tak małe pieniądze.. Kto miał nim możliwość pojeździć to potwierdzi to samo..
To nie ta sama Husqvarna, co parę lat temu. Widać, że obecny właściciel marki, czyli BMW mocno kładzie nacisk, na jakość i najnowsze rozwiązania technologiczne.
<br><hr>EXC-250
NaprawdÄ™ rewelacyjny motocykl…
Dają naprawdę ful za tak małe pieniądze.. Kto miał nim możliwość pojeździć to potwierdzi to samo..
To nie ta sama Husqvarna, co parę lat temu. Widać, że obecny właściciel marki, czyli BMW mocno kładzie nacisk, na jakość i najnowsze rozwiązania technologiczne.
<br><hr>EXC-250
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super, że tak fajnie zaczęła rozwijać się ta marka.
Moja propozycja a może coś napiszecie o najnowszym modelu TE 310 2011 lub TE250 przecież to dopiero jest rewelacja.
W Anglii, Francji i za oceanem w testach jakościowych ten modele łoją konkurencję jak tralala. Zresztą wystarczy spojrzeć na wyniki Mistrzostw Świata Enduro ta marka praktycznie od 3 lat jest na czołowych miejscach
<br><hr>figlarny25
Moja propozycja a może coś napiszecie o najnowszym modelu TE 310 2011 lub TE250 przecież to dopiero jest rewelacja.
W Anglii, Francji i za oceanem w testach jakościowych ten modele łoją konkurencję jak tralala. Zresztą wystarczy spojrzeć na wyniki Mistrzostw Świata Enduro ta marka praktycznie od 3 lat jest na czołowych miejscach
<br><hr>figlarny25
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem, ale czy to prawda, że od tej pory, kiedy BMW kupiło markę Husqvarna to te motory dostały duszę.
WierzÄ™ tylko w Å›wiat japoÅ„skich motocykli…
ale chętnie sprawdził by możliwości modeli Husqvarny....<br><hr>Gabryś
WierzÄ™ tylko w Å›wiat japoÅ„skich motocykli…
ale chętnie sprawdził by możliwości modeli Husqvarny....<br><hr>Gabryś
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hej! Jeśli będziesz miał okazję, to polecam pojeżdżenie - nawet kilkanaście minut na sprzęcie daje o nim spore pojęcie. Osobiście zmieniłem swoje zdanie o Husce po tym teście o 180stopni. Nowymi KTM-ami też pojeździj - z tym powinien być mniejszy problem, bo z tego co się orientuję, polscy dealerzy często takie imprezy organizuję. Zawsze można znaleźć niezłą alternatywę dla japońskich produkcji <br><hr>Michał MikulskiKomentatorzy napisał(a):Nie wiem, ale czy to prawda, że od tej pory, kiedy BMW kupiło markę Husqvarna to te motory dostały duszę.
WierzÄ™ tylko w Å›wiat japoÅ„skich motocykli…
ale chętnie sprawdził by możliwości modeli Husqvarny....<br><hr>Gabryś <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości