Zobacz wątek - <i>[Porady dla motocyklistów]</i> Mechanika motocyklowa
NAS Analytics TAG

[Porady dla motocyklistów] Mechanika motocyklowa

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez grzesiekgr33 » 2/5/2011, 15:11

Czy do cylindra pokrytego nikasilem mogę włożyć dwupierscieniowego tłoka takiego jak do żeliwa?? Słyszałem, ze trzeba jakieś specjalne pierscienie. Oryginalnie w tym cylindrze był zamontowany jedno pierscieniowy tłok, ale ciężko go w Polsce dostać. Mam małą rysę w cylindrze, dlatego wolę 2 pierścienie. Proszę o odpowiedź.
grzesiekgr33
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/5/2011, 14:41


Postprzez Komentatorzy » 10/5/2011, 07:35

Witam!!! Mam problem z kawasaki kx 500 z roku 94. Problem polega na tym że nie mam iskry, znaczy iskra jako taka jest tylko ze dopiero przy wyższych obrotach, i nie ma opcji aby udało sie kopnąć moto na tyle aby sie iskra pojawiła...może ma ktoś serwisówke do tego motocykla, bo ja nigdzie nie moge znaleźć :/ Pomoże mi ktoś z tym problemem??
<br><hr>Fylyp93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/5/2011, 15:44

Komentatorzy napisał(a):Witam!!! Mam problem z kawasaki kx 500 z roku 94. Problem polega na tym że nie mam iskry, znaczy iskra jako taka jest tylko ze dopiero przy wyższych obrotach, i nie ma opcji aby udało sie kopnąć moto na tyle aby sie iskra pojawiła...może ma ktoś serwisówke do tego motocykla, bo ja nigdzie nie moge znaleźć :/ Pomoże mi ktoś z tym problemem??
<br><hr>Fylyp93<br>
sprawdź cewkę zapłonową i cewkę zasilającą moduł, pod lewym dekielkiem w silniku<br><hr>Honda najlepsza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/5/2011, 17:50

Komentatorzy napisał(a):Witam!!! Mam problem z kawasaki kx 500 z roku 94. Problem polega na tym że nie mam iskry, znaczy iskra jako taka jest tylko ze dopiero przy wyższych obrotach, i nie ma opcji aby udało sie kopnąć moto na tyle aby sie iskra pojawiła...może ma ktoś serwisówke do tego motocykla, bo ja nigdzie nie moge znaleźć :/ Pomoże mi ktoś z tym problemem??
<br><hr>Fylyp93<br>
Komentatorzy napisał(a):sprawdź cewkę zapłonową i cewkę zasilającą moduł, pod lewym dekielkiem w silniku<br><hr>Honda najlepsza<br>
A wiesz moze jakie tam napiecie powinno byc na tych cewkach??<br><hr>Fylyp93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/5/2011, 17:52

Komentatorzy napisał(a):Witam!!! Mam problem z kawasaki kx 500 z roku 94. Problem polega na tym że nie mam iskry, znaczy iskra jako taka jest tylko ze dopiero przy wyższych obrotach, i nie ma opcji aby udało sie kopnąć moto na tyle aby sie iskra pojawiła...może ma ktoś serwisówke do tego motocykla, bo ja nigdzie nie moge znaleźć :/ Pomoże mi ktoś z tym problemem??
<br><hr>Fylyp93<br>
Komentatorzy napisał(a):sprawdź cewkę zapłonową i cewkę zasilającą moduł, pod lewym dekielkiem w silniku<br><hr>Honda najlepsza<br>
cewka zapłonowa ok, jak bym wiedzial jaki prad ma dawac ta od zasilania modułu to bym sprawdził. A podzuć mi moze jak ty bys je sprawdzil czy są ok?? <br><hr>Fylyp93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2011, 12:16

Siema :) Czy jest ktoś kto posiada lub wie gdzie można znaleźć serwisówke do kawasaki kx 500?? Ja juz przejrzałem całe google i nie mogłem znaleźć. A moze ktos mi poradzi co mam zrobic?? Otóż mój problem polega na tym ze w mojej kawie jest brak iskry :/ znaczy iskra jako taka jest ale dopiero przy wyższych obrotach i niestety nie da sie jej odpalic :( Sprawdzałem cewki i niby powinny byc ok, tyle ze nie wiem jakie napiecie powinno isc z cewki do modułu i nie jestem pewien czy są sprawne. Proszę o pomoc bo pogoda dopisuje, a ja nie moge polatać sobie na moim koniku :| :P <br><hr>Fylyp93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2011, 12:38

Komentatorzy napisał(a):Siema :) Czy jest ktoś kto posiada lub wie gdzie można znaleźć serwisówke do kawasaki kx 500?? Ja juz przejrzałem całe google i nie mogłem znaleźć. A moze ktos mi poradzi co mam zrobic?? Otóż mój problem polega na tym ze w mojej kawie jest brak iskry :/ znaczy iskra jako taka jest ale dopiero przy wyższych obrotach i niestety nie da sie jej odpalic :( Sprawdzałem cewki i niby powinny byc ok, tyle ze nie wiem jakie napiecie powinno isc z cewki do modułu i nie jestem pewien czy są sprawne. Proszę o pomoc bo pogoda dopisuje, a ja nie moge polatać sobie na moim koniku :| :P <br><hr>Fylyp93<br>
sprawdz impulsator na kole magnesowym tam może być cały problem -jest zabrudzony lub uszkodzony jakieś zwarcie
pozdro<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/5/2011, 16:33

Komentatorzy napisał(a):witam
mam problem ze zdjęciem kola zamachowego w kawie klr 650,a bez tego nie moge go rozpolowic.
doradzi ktos jak to zrobic?<br><hr>marek<br>
potrzebujesz do tego specjalny ściagacz bo oś wału jest w stożek,ja użyłem ściągacza od roweru czyli do ściągania korb gdzie są przykręcone pedały.Tam jest taka duża średnica gwintu drobnozwojnego no i potrzebujesz jeszcze klucz płaski 32 do przytrzymania koła<br><hr>ADAMO310
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/5/2011, 23:23

witam mam pytanko. posiadam suzuki 600 srad na wolnych obrotach gasnie mi i sie zalewa i na starter nie odpala dopiero jak wezme go na hol. co mam zrobic prosze o porade ?<br><hr>jaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2011, 10:40

zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2011, 14:13

Komentatorzy napisał(a):zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310<br>
kolego jedz do mechanika niech posłucha silnika!,moze to byc rozrzad,lub lancuszek z walka wyrownawczego. tez tak mialem,nie znalazlem na czas mechanika i klr "umarł"<br><hr>andrzej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2011, 19:16

Komentatorzy napisał(a):zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310<br>
wszystko zależy w której części silnika słychać górna czy dolna,jeśli dolna to stawiam na panewki,jeśli górna część silnika to może być rozząd ,napinacz ,lub zawory<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2011, 19:18

Komentatorzy napisał(a):witam mam pytanko. posiadam suzuki 600 srad na wolnych obrotach gasnie mi i sie zalewa i na starter nie odpala dopiero jak wezme go na hol. co mam zrobic prosze o porade ?<br><hr>jaro<br>
jest żle ustawiony poziom paliwa na pływakach oraz synchronizacja.Proponuje wymienić zawory iglicowe zrobić synchronizacje gażników i będzie ok
<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2011, 08:48

Witam Wszystkich .mam pytanie, od paru miesięcy jestem posiadaczem hondy nt700v ,mam problem z instrukcją obsługi .czy udało się komuś zdobyć instrukcję w języku polskim?,przeszukałem net i bez rezultatu .bardzo proszę o pomoc .proszę o wiadomość na adres tkaluski@vp.pl

z Góry dziękuje
pozdrawiam ;Tokalu<br><hr>tokalu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 16:49

Komentatorzy napisał(a):zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego jedz do mechanika niech posłucha silnika!,moze to byc rozrzad,lub lancuszek z walka wyrownawczego. tez tak mialem,nie znalazlem na czas mechanika i klr "umarł"<br><hr>andrzej<br>
rozrzad sprawdzilem jest ok a łańcuszek walka wyrownawczego byl luzny i ocieral o karter troche jego star bo spręzyna pęknieta była naciągnołem jego tak jak powinien byc ,może to byc łozyso korbowodu albo panewka tłoka<br><hr>ADAMO310
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2011, 17:34

Komentatorzy napisał(a):zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310<br>
Komentatorzy napisał(a):wszystko zależy w której części silnika słychać górna czy dolna,jeśli dolna to stawiam na panewki,jeśli górna część silnika to może być rozząd ,napinacz ,lub zawory<br><hr>piotr<br>
jest mały problem w tengaju nie ma panewek hehe<br><hr>znafcy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2011, 19:34

Komentatorzy napisał(a):zakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku<br><hr>ADAMO310<br>
Komentatorzy napisał(a):wszystko zależy w której części silnika słychać górna czy dolna,jeśli dolna to stawiam na panewki,jeśli górna część silnika to może być rozząd ,napinacz ,lub zawory<br><hr>piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):jest mały problem w tengaju nie ma panewek hehe<br><hr>znafcy<br>
wiem że nie ma panewki na korbowodzie bo znalazłem firmę która regeneróje wały i tam widziałem rysunek tylko łożysko jest ,chodzi mi o panewkę na swożniu tłoka piston pins .Ale czy ten stukot to może powinien taki byc bo wchodzi silnik na obroty do 5000tyś .Sprawdze na YUOTUBE jaki ma byc odgłos silnika. narazie<br><hr>ADAMO310
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2011, 19:34

Komentatorzy napisał(a):Witam Wszystkich .mam pytanie, od paru miesięcy jestem posiadaczem hondy nt700v ,mam problem z instrukcją obsługi .czy udało się komuś zdobyć instrukcję w języku polskim?,przeszukałem net i bez rezultatu .bardzo proszę o pomoc .proszę o wiadomość na adres tkaluski@vp.pl

z Góry dziękuje
pozdrawiam ;Tokalu<br><hr>tokalu<br>
Jeśli jesteś cierpliwy to możesz użyć do tłumaczenia instrukcji tłumacza języka.Dzis nie ma problemu z tlumaczeniam,wiem jesli chodzi o język techniczny moze trochę byc,ale myslę,że jesteś bystry i dasz sobie znakomicie radę.Ja tak zrobiłem i wpisywałem do tłumacza język insrukcji potem było jedynie tłumaczenie na polski oczywiście z poprawka technicznego języka.<br><hr>Stavern
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2011, 10:15

mam pytanie jak w prosty sposób wymienić czujnik prędkości w honda cbf 500 bo wydaje mi się to być bardzo zkomplikowane pozdrawiam<br><hr>marek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez andrzej2727 » 22/6/2011, 19:52

witam jestem posiadaczem yamahy fazer 600 z 2001r. i mam problem z przestawieniem licznika z mph na km/h jak to zrobić
andrzej2727
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21/6/2011, 10:24
Lokalizacja: Puławy

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê