Zobacz wÄ…tek - Blokady Baotian tiger bt49qt-18 POMOCY!!!
NAS Analytics TAG

Blokady Baotian tiger bt49qt-18 POMOCY!!!

i inne małe pojemności
_________

Blokady Baotian tiger bt49qt-18 POMOCY!!!

Postprzez Zakrzew21 » 12/5/2011, 16:50

Witam!!!
Otóż chciałbym się dowiedzieć jakie blokady są w końcu w tym baotian bt49qt-18, szukam przez wujka google i nic nie mogę znaleźćSad( podkładke spod paska przy wario wyciągnąłem i nic nie dało, jak przeciąłem różowy kabelek na module dało mi to 10km/h z 47 podskoczył do 57km/h, ale mój brat cioteczny ma taki sam skuter i mu jedzie prawie 70 a tylko kabelek przeciął, jego przy 70km/h ma ok.8k obrotów, mój przy tych 57km/h dobija do 8k czasem trochę ponad... nie wiem co jest grane...prosiłbym o pomoc. i to nie są przypadkiem troszkę zbyt wysokie obroty na taką prędkość??? Z tego co słyszałem jest bardzo dużo możliwości bo to jest sportowa wersja skutera.
Prosiłbym o szybką pomoc :)
Z góry dziękuję
Zakrzew21
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/5/2011, 16:48


Postprzez tomera » 12/5/2011, 17:11

zawirowywacz i dopalacz spalin w wydechu
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13


Postprzez Zakrzew21 » 13/5/2011, 16:59

no zawirowywacza w ogóle nie było, a mógłbyś bliżej opisać co to ten dopalacz spalin bo nie mogę znaleźć na tłumiku nic nie ma, jest tylko czysta rura od cylindra i żadnych dodatkowych odstających nie ma. sprawdzałem też czy nie ma zwężki w tłumiku i nie ma jej.
Zakrzew21
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/5/2011, 16:48

Postprzez henio12323 » 13/5/2011, 18:03

zawirowywacz to przegrody w wydechu, dopalacz to taka odma od wydechu (gdzies za kolankiem ) do puszki airboxa. to dopala spaliny :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 13/5/2011, 22:45

A tak przy okazji to dopalacz spalin jest w jakimś sensie blokadą czy nie np. taki jak w linku poniżej?

http://www.swistak.pl/a14291415,DOPALAC ... -cene.html

Napiszę nawet, gdzie która rurka idzie :)

- złota, gruba: dość długim wężem gumowym idzie do pustej puszki, chyba airbox się zwie.
- złota, cienka: do kranika podciśnieniowego
- a ta w kolorze obudowy dopalacza, średnia: jest połączona rurką z głowicą, obok pokrywy zaworów.

Aha i jeszcze jedno, dlaczego seryjne głowice mają ten otwór dla dopalacza, a w głowicach tuningowych z allegro jest ten otwór zaślepiony? Czyżby to jednak coś dawało? Tylko co wtedy z kranikiem, kto go otworzy?
Ostatnio edytowano 13/5/2011, 23:05 przez komarcc, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 13/5/2011, 22:52

to nie jest dopalacz spalin :P to jest tylko zaworek taki który podcisnieniowo sie otwiera. wiec chyba do pewnych obrotów (czyli podcisnienia ) zawór jest zamkniety dopiero na wyzszych sie otwiera i przepuszcza spaliny do airboxa. moze to po to jest zeby z dołu nieco lepiej ciągneły. nie jestem pewien ale na pewno to zawór jest ;D ten cienki przewód wpina sie w króciec. a jeden przewód doprowadza spaliny drugi po otwarciu wyprowadza do airboxa.


no tak. dopalacz to jest poniekąd blokada a raczej nie tyle blokada co czesc ktora polepsza emisje spalin kosztem mocy. podpina sie to pod kranik bo kranik ma juz swoje podcisnienie z króćca ty sie tylko do tego podpinasz i jak sie otwiera kranik to i otwiera sie ten zawór. jak odepniesz całe "urządzenie" bedziesz musiał pewnie zaślepić ten węzyk w kraniku i bedzie wszystko działało. bo to nie dopalacz otwiera kranik tylko kranik dopalacz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 14/5/2011, 19:07

No dobra, czyli po wywaleniu tego niby dopalacza i zaślepieniu dziurki w głowicy przybędzie troszkę mocy, ale zaszkodzimy trochę środowisku, bo więcej szkodliwych składników spalin wyleci przez wydech, dobrze kombinuję?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 14/5/2011, 19:32

dokładnie :D to po prostu sprawia ze normy są lepsze i to sprawia ze skutery otrzymuja homologacje (miedzy innymi to ) jak to wywalisz moto w zamian spalin otrzymuje czysty tlen który pozwala mieszance sie spalic. bo w spalinach tego tlenu nie ma i nie ma co sie spalać :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez xkulax » 21/5/2011, 23:59

Musisz kupic modul odblokowany, czyli sportowy na 6 pinów. I wyregulowac w gazniku obroty. tak zeby w spoczynku bylo 2 tys obrotów. Na tym module nie pociagniesz wiecej niez te 57/60
xkulax
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21/5/2011, 23:51

Postprzez Dr_Acula » 22/5/2011, 07:50

Dopalacz spalin nic ci nie da, wiem bo usuwałem w skuterze i nie było efektów. A zawirowywacza raczej nie masz i tak, bo to 4T.

Po 1 sprawdź, czy w filtrze powietrza masz wzężkę. Po drugie jaka dysza główna siedzi w gaźniku. Po 3 sprawdź pokrywę membrany gaźnika czy nie ma w niej śruby ograniczającej wychylanie iglicy.
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez Zakrzew21 » 24/6/2012, 00:20

Zwężki w filtrze powietrza nie ma.Śruby blokującej w gaźniku nie ma gdyż to 2 suw. Dysze mam 67,5 wiec wydaje mi sie że i tak jest duża jak na serie. zmieniłem wydech na sportowy i teraz mam bardo duże przyśpieszenie do 10km/h potem do 35 muł, a po 35 leci jak strzała, obroty już 8.5k ale pojawił się kolejny problem, jak jade przez dłuższą chwile przy takich obrotach i prawie całej manetce to odcina mi zapłon i skuter gaśnie, musze chwile poczekać i dopiero mogę go znów odpalić. Nie mam pojęcia co to może być.
Zakrzew21
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/5/2011, 16:48

Postprzez komarcc » 24/6/2012, 16:54

Po zmianie tłumika należy wyregulować gaźnik.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê