Kupno CROSSA - ProszÄ™ o pomoc.
			Posty: 27
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Panowie, czy takie klx nie będzie za słabe ?:) to ma chyba coś koło 22KM  porównując z innymi to dość mało
 porównując z innymi to dość mało  Mam jeszcze pytanie co do eksploatacji takiego klx-a:) Jak często robi się w nim przeglądy i remonty jakies? dopiero jak się popsuje ?:) czy co ileś mh? tak jak to ma mniej więcej miejsce u innych enduro.
 Mam jeszcze pytanie co do eksploatacji takiego klx-a:) Jak często robi się w nim przeglądy i remonty jakies? dopiero jak się popsuje ?:) czy co ileś mh? tak jak to ma mniej więcej miejsce u innych enduro.
				
			 porównując z innymi to dość mało
 porównując z innymi to dość mało  Mam jeszcze pytanie co do eksploatacji takiego klx-a:) Jak często robi się w nim przeglądy i remonty jakies? dopiero jak się popsuje ?:) czy co ileś mh? tak jak to ma mniej więcej miejsce u innych enduro.
 Mam jeszcze pytanie co do eksploatacji takiego klx-a:) Jak często robi się w nim przeglądy i remonty jakies? dopiero jak się popsuje ?:) czy co ileś mh? tak jak to ma mniej więcej miejsce u innych enduro.- obier
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/5/2011, 22:37
klx ma kkoło 30 koni 35 czy jakos tak. wiec jest dosyc mocne ale nie jest wyzyłowane jak jednostki w hard endurakacz czy crossówkach. pozatym nie kupuje sie motocykla pod moc tylko pod osiągi  i tak szybko nie ogarniesz latac takim klxem
 i tak szybko nie ogarniesz latac takim klxem  remonty robi sie nie wiem co ile. sciagnij sobie serwisówke w necie i pisze z jaką jazdą co ile mth jaką częsć sie wymienia. (co ile rozrząd tłok łancuszek łozyska itp ) ale na pewno nie są to czasy jak w np exc-f 250. ale tez nie jak w DR 350. ogólnie nigdy sie nie czeka aż sie zepsuje bo jak sie zepsuje tłok
 remonty robi sie nie wiem co ile. sciagnij sobie serwisówke w necie i pisze z jaką jazdą co ile mth jaką częsć sie wymienia. (co ile rozrząd tłok łancuszek łozyska itp ) ale na pewno nie są to czasy jak w np exc-f 250. ale tez nie jak w DR 350. ogólnie nigdy sie nie czeka aż sie zepsuje bo jak sie zepsuje tłok  to potem mozesz sobioe szukac czasem nowego silnika
 to potem mozesz sobioe szukac czasem nowego silnika  jak cos strzeli moze byc do wymiany praktycznie wszystko
 jak cos strzeli moze byc do wymiany praktycznie wszystko  kartery wał tłok i cała góra czyli cylek i głowica. robi sie wszystko wtedy kiedy trzeba ;D jak pisze w serwisówce tłok co 15 tys km czy tam co 200 mth to co tyle trzeba to zrobic
 kartery wał tłok i cała góra czyli cylek i głowica. robi sie wszystko wtedy kiedy trzeba ;D jak pisze w serwisówce tłok co 15 tys km czy tam co 200 mth to co tyle trzeba to zrobic 
				 i tak szybko nie ogarniesz latac takim klxem
 i tak szybko nie ogarniesz latac takim klxem  remonty robi sie nie wiem co ile. sciagnij sobie serwisówke w necie i pisze z jaką jazdą co ile mth jaką częsć sie wymienia. (co ile rozrząd tłok łancuszek łozyska itp ) ale na pewno nie są to czasy jak w np exc-f 250. ale tez nie jak w DR 350. ogólnie nigdy sie nie czeka aż sie zepsuje bo jak sie zepsuje tłok
 remonty robi sie nie wiem co ile. sciagnij sobie serwisówke w necie i pisze z jaką jazdą co ile mth jaką częsć sie wymienia. (co ile rozrząd tłok łancuszek łozyska itp ) ale na pewno nie są to czasy jak w np exc-f 250. ale tez nie jak w DR 350. ogólnie nigdy sie nie czeka aż sie zepsuje bo jak sie zepsuje tłok  to potem mozesz sobioe szukac czasem nowego silnika
 to potem mozesz sobioe szukac czasem nowego silnika  jak cos strzeli moze byc do wymiany praktycznie wszystko
 jak cos strzeli moze byc do wymiany praktycznie wszystko  kartery wał tłok i cała góra czyli cylek i głowica. robi sie wszystko wtedy kiedy trzeba ;D jak pisze w serwisówce tłok co 15 tys km czy tam co 200 mth to co tyle trzeba to zrobic
 kartery wał tłok i cała góra czyli cylek i głowica. robi sie wszystko wtedy kiedy trzeba ;D jak pisze w serwisówce tłok co 15 tys km czy tam co 200 mth to co tyle trzeba to zrobic 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dobra moze i ma te 22  myslałem ze wiecej
 myslałem ze wiecej
masz tu porównanie http://www.motocykl-online.pl/testy/kaw ... -fura-funu
nie masz doswiadczenia w terenie wiec na poczatek to starczy az nad to chcesz cos mocniejszego to musisz wiedziec ze to sÄ… duzo wieksza koszta
 chcesz cos mocniejszego to musisz wiedziec ze to sÄ… duzo wieksza koszta
				 myslałem ze wiecej
 myslałem ze wiecej
masz tu porównanie http://www.motocykl-online.pl/testy/kaw ... -fura-funu
nie masz doswiadczenia w terenie wiec na poczatek to starczy az nad to
 chcesz cos mocniejszego to musisz wiedziec ze to sÄ… duzo wieksza koszta
 chcesz cos mocniejszego to musisz wiedziec ze to sÄ… duzo wieksza kosztaKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dokładnie słaby na pewno nie będzie  kumpel miał tego klxa ja juz kata swojego i w terenie nie męczyłem sie za nim bo pyrkał normalnie ciskał i czasami na zakrętach był szybszy bo ja jeszcze opanowywałem moto dopiero a kumpel szybko klxa ogarnął i latał pełnym butem
 kumpel miał tego klxa ja juz kata swojego i w terenie nie męczyłem sie za nim bo pyrkał normalnie ciskał i czasami na zakrętach był szybszy bo ja jeszcze opanowywałem moto dopiero a kumpel szybko klxa ogarnął i latał pełnym butem 
				 kumpel miał tego klxa ja juz kata swojego i w terenie nie męczyłem sie za nim bo pyrkał normalnie ciskał i czasami na zakrętach był szybszy bo ja jeszcze opanowywałem moto dopiero a kumpel szybko klxa ogarnął i latał pełnym butem
 kumpel miał tego klxa ja juz kata swojego i w terenie nie męczyłem sie za nim bo pyrkał normalnie ciskał i czasami na zakrętach był szybszy bo ja jeszcze opanowywałem moto dopiero a kumpel szybko klxa ogarnął i latał pełnym butem 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak sie sklada, ze jakis czas myslalem nad klx i co nieco wiem. Wiec tak. 22KM to maja, ale te nowe wersje, a to sa softy. Stare przed tymi glupimi normami mialy 32KM, 250-tka, jak i 300-setka, tylko 300-setka ma troche wiekszy moment obrotowy i troche ciezej ja zadusic.
Czy malo? ta waga, ta moc, amator, no to duza moc...
				
			Czy malo? ta waga, ta moc, amator, no to duza moc...
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
			Posty: 27
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości
