Suzuki GSX600F
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX600F
Witam. Posiadam od 2 lat Suzuki GSX600F 1998 rok "tzw JAJKO"
Nie miałem większych problemów z motocyklem aż do tego roku. Zapalam, chodzi ok, pochodzi troche i gaśnie i już nie chce zapalić.
Kupiłem nowe świece irydowe, odpalił super, pojechałem nad rzeczke 10 km, zgasł i amen tylko na pych odpalił.... Z tego co widze zalewają się świece.
Zgasnie postoi 30 minut i zapala normalnie. Chodzi na wolnych obrotach jakies 3 minuty jak nie dodam gazu recznie to gasnie.
Poradzicie co zrobic ? Dzwoniłem do 3 mechaników i nikt nie chce sie za to zabrac ;/
Wyjołem gazniki, pływaki są niby ok. Kranik paliwa ok, filtr paliwa nowy.
Nie miałem większych problemów z motocyklem aż do tego roku. Zapalam, chodzi ok, pochodzi troche i gaśnie i już nie chce zapalić.
Kupiłem nowe świece irydowe, odpalił super, pojechałem nad rzeczke 10 km, zgasł i amen tylko na pych odpalił.... Z tego co widze zalewają się świece.
Zgasnie postoi 30 minut i zapala normalnie. Chodzi na wolnych obrotach jakies 3 minuty jak nie dodam gazu recznie to gasnie.
Poradzicie co zrobic ? Dzwoniłem do 3 mechaników i nikt nie chce sie za to zabrac ;/
Wyjołem gazniki, pływaki są niby ok. Kranik paliwa ok, filtr paliwa nowy.
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
luzy zaworowe do ustawienia i regulacja gaźnika z synchro po tym. Bedzie bangla jak nowy. Swoją droga co to za mechanicy... ja to ogarniam w 5 godzin nie spiesząc się. Robota jest w miarę prosta tylko trzeba wiedziec co i jak i gdzie. Koszt w serwisie 500zł za te przyjemności.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
I myślisz że to może załatwić mój problem ?
Bo ja już sam nie wiem. Jakieś tam pojęcie o zaworach mam. W ciągnikach ustawialem na blaszki
Ale regulacje gaźników już chyba sam nie podołam.
Brałem pod uwage jeszcze:
Cewki zapłonowe
Przewody zapłonowe
Bo ja już sam nie wiem. Jakieś tam pojęcie o zaworach mam. W ciągnikach ustawialem na blaszki

Ale regulacje gaźników już chyba sam nie podołam.
Brałem pod uwage jeszcze:
Cewki zapłonowe
Przewody zapłonowe
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
skoro odpala normalnie jak zimny a gdy się rozgrzeje to już nie...to fajki, przewody i cewki bym wykluczył. Co prawda cewki niby moga pod wpływem temperatury dostawać pierdolca ale to na zimnym tez by się dawały we znaki.
Luzy zaworowe reguluje się w tym motocyklu śrubami. Ściągasz kapę zaworową, ściagasz dekiel z prawej strony silnika z implusatorem i kręcisz wałem ustawiając krzywki tak by były u góry dla mierzonego zaworu. Bierzesz szczelinomierz o wartościach podanych w serwisówce i wg. niego regulujesz. Tylko trzeba to sprawdzać kilka razy bo się przy dokręcaniu nakrętki lubią zacieśnić luzy. No i kręć wałem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Do tego ogólnie trzeba mieć świadomość, że to wszystko pracuje z dużymi prędościami tak więc szacunek do roboty!
Ściagaj serwisówkę - tam masz podane wartości co i jak potrzeba ustawiać.
Co o gaźników to obowiązkowo conajmniej synchro przepustnic na wakuometrach bo po zmianie luzów zaworowych bedzie to potrzebne i to bardzo.
Luzy zaworowe reguluje się w tym motocyklu śrubami. Ściągasz kapę zaworową, ściagasz dekiel z prawej strony silnika z implusatorem i kręcisz wałem ustawiając krzywki tak by były u góry dla mierzonego zaworu. Bierzesz szczelinomierz o wartościach podanych w serwisówce i wg. niego regulujesz. Tylko trzeba to sprawdzać kilka razy bo się przy dokręcaniu nakrętki lubią zacieśnić luzy. No i kręć wałem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Do tego ogólnie trzeba mieć świadomość, że to wszystko pracuje z dużymi prędościami tak więc szacunek do roboty!
Ściagaj serwisówkę - tam masz podane wartości co i jak potrzeba ustawiać.
Co o gaźników to obowiązkowo conajmniej synchro przepustnic na wakuometrach bo po zmianie luzów zaworowych bedzie to potrzebne i to bardzo.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Teraz to i lubi lekko strzelac przy odpalaniu, sorki ale zapomniałem ssania i nie chciał zatrybić.
Nagrałem filmik: http://www.youtube.com/watch?v=IwxkD1nE9MY
Nagrałem filmik: http://www.youtube.com/watch?v=IwxkD1nE9MY
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
Tzn tak:
On odpala na ssaniu, chodzi ok, jade nim jak by miał poiłowe mocy, dziwnie chodzi silnik tak zamulony. Po przejechaniu np 2 km silnik gasnie jesli zdejme reke z gazu... musze trzymac obroty gazem.
Stawiam go pod domem 5 min i juz nie zapala ale kreci, akumulator demonem nie jest ale kreci..
On odpala na ssaniu, chodzi ok, jade nim jak by miał poiłowe mocy, dziwnie chodzi silnik tak zamulony. Po przejechaniu np 2 km silnik gasnie jesli zdejme reke z gazu... musze trzymac obroty gazem.
Stawiam go pod domem 5 min i juz nie zapala ale kreci, akumulator demonem nie jest ale kreci..
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
kolego - cąły układ paliwowy do przejrzenia od podłączeń (nie czy wszsytko tak jak jest "siedzi", ale czy podłaczenia są zgodne z tym co japonia miała jak wyjechała z fabryki.) REGULACJA GAŹNIKA, wymiana zaworków iglicowych i gniazd jeżeli można z ich o-ringami. Ustawienie luzu zaworowego a po tym synchro przepustnic.
Układ zapłonowy równierz - przewody w staw nowe, fajki nowe, świece nowe.
Tyle w temacie. Bedziesz miał jak nowy.
Układ zapłonowy równierz - przewody w staw nowe, fajki nowe, świece nowe.
Tyle w temacie. Bedziesz miał jak nowy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Zawory moge zrobić sam ale do gaźników raczej wole sie nie dotykać.
Chłopaki znacie kogoś z okolic łowicza, głowna, kutna gdzie bym mógł wstawić ten motocykl do naprawy ?
Chłopaki znacie kogoś z okolic łowicza, głowna, kutna gdzie bym mógł wstawić ten motocykl do naprawy ?
- MarcinSokol
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2011, 10:42
- Lokalizacja: Łowicz
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości