Zobacz wÄ…tek - Triumph Street Triple 675 jako pierwszy motocykl, Pomocy!
NAS Analytics TAG

Triumph Street Triple 675 jako pierwszy motocykl, Pomocy!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Triumph Street Triple 675 jako pierwszy motocykl, Pomocy!

Postprzez cabrao » 7/5/2011, 09:01

mam ptyanie odnosnie triumpa... nie mam za duzego doswiadczenia jezeli chodzi o motocykle, w tym roku mam zamiar zdac na prawo jazdy i bardzo chcialbym kupic sobie street tripla na sam poczatek.
W przyszlosci nie mam w planach na zmiany takze od razu chcialbym kupic cos co naprawde mi sie podoba.... pytanie brzmi czy 107KM na sam start to nie przesada? 8)
cabrao
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/5/2011, 08:49
Lokalizacja: Bedford UK.


Postprzez skazi » 7/5/2011, 09:40

Wystarczy przeczytać artykuły na ścigaczu o street triple żeby się przekonać że nie nadaje się on na 1 moto.
skazi
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 10/11/2008, 20:07


Postprzez cabrao » 7/5/2011, 09:56

moze ktos jeszcze by sie wypowiedzial? bylbym wdzieczny :)
cabrao
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/5/2011, 08:49
Lokalizacja: Bedford UK.

Postprzez darkdevil » 7/5/2011, 10:34

moze ktos jeszcze by sie wypowiedzial?


Tu się nie ma co wypowiadać. Kolega wyżej dał ci bardzo dobrą radę i również polecam się do niej zastosować. Nie kupuj na pierwszy motocykl maszyny, która ma tak dużą moc. Zacznij od jednośladów o pojemności 500 CC takich jak np suzuki gs500.
darkdevil
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2011, 13:09

Postprzez Artur_ » 7/5/2011, 10:40

Czekasz na odpowiedź typu "Tak, to najlepszy wybór!" ?
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Szuma_ » 7/5/2011, 10:51

Lepiej niech ludzie sami się nauczą podejmować decyzje w wyborze 1wszego moto. Teraz to wygląda tak jakby trzeba ich było za rękę prowadzić, bo sami nic nie ogarną.

Chcesz kupić, kup. Ludzie polecają 500cc na początek, ale na starcie i tak nie odkręca się na maksa.. Jak Ci się ten moto tak podoba to go sobie kup, tylko ucz się jazdy z głową, powoli i stopniowo.
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez cabrao » 7/5/2011, 10:57

Artur nie czekam na taka odpowiedz, chcialem poprostu zobaczyc wiecej opini, 107koni bez doswiadczenia to moze byc przesada, sprzet jest super i napewno go bede mial, ale jeszcze nie teraz, na poczatek zakupie cos slabszego, np. gs500 :)

dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
cabrao
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/5/2011, 08:49
Lokalizacja: Bedford UK.

Postprzez cabrao » 7/5/2011, 11:00

ps. szuma pomoc w podjeciu decyzji moze byc bardzo przydatna zwlaszcza jak nie wie sie za wiele w tym kierunku :)

pzdr.
cabrao
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/5/2011, 08:49
Lokalizacja: Bedford UK.

Postprzez bryk77 » 7/5/2011, 18:24

Generalnie to musisz sobie jakieś podstawowe nawyki wyrobić. A o te najłatwiej na czymś słabszym. Nie umiejąc skręcać i bez wyczucia podczas hamowania można sobie kuku zrobić.
Street Triple raczej nie jest zaliczany do klasy 600cc. Był fajny test bodajże w Motocyklu gdzie Street był porównywany m.in. z Kawą Z750 i wypadł dużo lepiej.
Taka mała dygresja.. Jadą wszyscy po Triumth-ie za stylistykę. Mnie osobiście bardzo się podoba.


Bez jakichkolwiek umiejętności tak można skończyć na Triplu...

http://www.youtube.com/watch?v=Up2UvuRLdTE (otwórz link)
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez hans313 » 8/5/2011, 19:15

Moje zdanie jest takie...ze jak człowiek oleju w glowie nie ma to nawet na tym GN250 co smigasz na kursie da rade sobie krzywde zrobic...
Jak nie smigales nigdy moto ,to uproszcze Ci to najlepiej jak umiem
Na L uczysz sie np clio 1.6 czy ile to tam ma :p i ciezko Ci opanowac ,potem wsiadasz do jakiegos 2.0 16V cos 100KM i ta moc Ciebie wgniata :) to pomysl teraz,ze zrobiles prawko na B takim CLIO i wsiadasz do E55 AMG 500KM :] ,bo moc na motocyklu takie 100KM inaczej odczuwasz niz takie 100KM w aucie...Wiec to takie wg mnie troche porównanie ,zeby Tobie cos tam uswiadomic ;)
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła

Postprzez maska321 » 9/5/2011, 17:00

W wypowiedziach poprzednikow jest bardzo duzo racji z malym wyjatkiem ze sam rok temu zakupilem Streeta Tripla jako pierwsze moto i po przejechaniu okolo 1.5km czuje sie bardzo dobrze(byla oczywiscie jakas mala parkingowka) a moja pewnosc na motocyklu wzrasta z kazdym przejechanym km...oczywiscie nalezy mierzyc sily na zamiary,ale sam nie spodziewalem sie ze tak szybko jazda tym motocyklem bedzie sprawiac mi tyle frajdy i coraz wiecej frajdy....Nie jest to oczywiscie post,ktory namawialby kogokolwiek do kupna mocnych maszyn jako 1sze moto,ale jak widac mozna takowego potwora ogarnac(oczywiscie w nieduzym stopniu na poczatku)
maska321
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/8/2010, 17:29

Postprzez C-bool » 9/5/2011, 19:32

"a moja pewnosc na motocyklu wzrasta z kazdym przejechanym km"

http://www.scigacz.pl/Motocyklowy,syndr ... 11232.html
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maska321 » 10/5/2011, 17:21

Fajnie Si-bool ze pomogles znalezc mi linka do artykulu.
Doskonale wiemy,ze nawet kierowcy tira z kilkuset tysiecznym doswiadczeniem za kolkiem moze zdarzyc sie wypadek.....na to nie ma reguly niestety....
maska321
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/8/2010, 17:29

Postprzez tomek_gda » 11/5/2011, 08:27

To takie trochę głupie tlumaczenie sobie że wszystko będzie ok. Też tak mam :lol:. Ale prawda jest taka, że o wiele łatwiej rozbić się na motocyklu który oferuje o wiele więcej niż jesteśmy w stanie wykorzystać. Zresztą dziwne te porównanie bo kierowca tira może nawet pojechać na czołówkę i pewnie z wypadku wyszedł by cało w przypadku motocyklisty niestety nie.

A tak przy okazji street triple to super maszyna, moim zdaniem najlepszy naked do 750ccm, wyróżnia się stojąc przy japońcach na ulicy i też byłem na niego niesamowicie napalony ale zmieniłem zdanie. I nie co do pojemności bo będzie 600 ale coś bardziej popularnego (ER6, Hornet, GSR 600, FZ6), bo biorąc STriple na pierwsze moto musisz się liczyć z tym że się przewrócisz, a z częściami do tej maszyny ciężko (raczej tylko u dealera) a ceny oryginalnych z salonu są kosmiczne. Pozatym mam wątpliwości co do importera... strona internetowa niezaktualizowana w ogóle, cennika nigdzie nie można znaleść - mówiąc krótko burdel. Więc też nie wiadomo jak to u nich później będzie ze ściągnięciem jakiś części np. podnóżków, kierównkowskazów, dźwigni zmiany biegów itp.
Niemniej jednak sprzęt naprawdę udany i mam nadzieję że kiedyś stanie w moim garażu. Tylko ten cholerny importer :evil:
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Przemo_rene » 11/5/2011, 09:43

mały Triple nie idzie z gazy do 3 biegu na gumę bo nawet mój tego nie robi ;) Co nie zmienia faktu, że temat wyczerpany chyba. Dodam od siebie tylko, że z serwisem nowych triumphów to hardcore - do wszystkiego musisz mieć ich interfejs diagnostyczny...nawet głupie synchro przepustnic odbywa się przy popmocy kompa i serwomotorków...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez maska321 » 11/5/2011, 20:20

Macie racje Panowie jeśli chodzi o eksploatację Triumpha.Ceny dość wysokie jeśli chodzi o serwisowania moto,pierwszy przegląd po 700km to koszt około 500pln....pózniej jest już tylko gorzej...jeżeli chodzi o części nie jest dużo lepiej ale mimo wszystko można się posilkowac wyspiarzami i ebayem.uk gdzie jest tego dużo wiecej i można coś w niezłej cenie znaleźć.Mimo wszystko sprzęt póki co jak na Polskę egzotyczny,co nie oznacza ze niewart drobnych wyrzeczeń...ja bardzo polecam
maska321
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/8/2010, 17:29

Postprzez 100nka » 8/7/2011, 15:00

Zrobiłem prawko, za tydzień jechałem Street Triplem R przez całą Polskę i to była najlepsza rzecz jaką można było zrobić. To że maszyna jest mocna nie znaczy że trzeba od razu dzikować. Bałem się tej podróży ale to była najlepsza rzecz jaką można było zrobić pod słońcem. Trasa wiele wybacza, jest czas aby się nauczyć motocykla i drogi. Nie wyobrażam sobie tego samego aby wjechać od razu w wir miasta gdzie okoliczności się zmieniają w ułamku sekund.
Także wbrew obiegowym opiniom na tym forum ja nie widzę przeszkód aby kupować Tripla na pierwsze moto. To nie musi rąk z nadgarstków wyrywać jak się na początku tym spokojnie będzie jeździć. Nie zrobisz mu wheelie bo żeby tak było to trzeba pociągnąć z klamki a początkujący będzie raczej anemicznym kierowcą. Apetyt można rozbudzać stopniowo, wiadomo. Siadać na coś słabego i po miesiącu już mieć niedosyt i znowu szukać kolejnych okazji to jest nie dla mnie bynajmniej. Pozdrawiam
Bardzo fajny motocykl, bardzo fajny wybór, polecam, ma spory zapas i można cieszyć się nim długo. Części zamiennne nie są dużo droższe niż konkurencji, jedyny minus że się na nie czeka.
100nka
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/7/2011, 10:53

Postprzez C-bool » 8/7/2011, 15:07

Ja osobiście bardzo bym się znudził, gdybym kupił od razu jakieś 'docelowe' moto i nim jeździł przez 'całe życie'. Zdecydowanie lepiej zaczynać od małych pojemności i iść w górę, przy czym poznawać różne motocykle, więc mieć większe pojęcie o jeździe.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê