motor do 3500
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
motor do 3500
- Jakie masz doświadczenie 2000km, motorynka
- 17, 75, 185,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda po terenie, szutry
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? :4-5tys
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?:3500, na ubrania osobna kasa
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? wyjdzie w praniu:)
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? yamaha dt80/125 DIABOLINI XB-32 17/14
- 17, 75, 185,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda po terenie, szutry
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? :4-5tys
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?:3500, na ubrania osobna kasa
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? wyjdzie w praniu:)
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? yamaha dt80/125 DIABOLINI XB-32 17/14
- michal122
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
- Lokalizacja: Kraków
Żadnych diabolini, polecam DT 125 i KMX 125, w 4t będzie ciężko znaleźć coś w tej kasie ale jeśli chodzi o enduro to wystarczą CI takie 125, masa frajdy, jak trzymasz na obrotach to dobrze ciągną, sporo palą ale coś za coś 

Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Tylko ile ma przejechane tym diabolini? No właśnie, niewiele, mocy też bardzo malo w stosunku o dt-tki, pozycja jazdy tez chu*** siadasz na tyle na chińczyku i już na koło i to dlatego, że siedzisz nad kołem a nie z powodu mocy.
DT-tka będzie spoko, ew rx i kmx nic innego nie ma sensu szukać za 3500zł.
Ten diabolini przy tych 4-5k km na sezon nie wiem czy jeden sezon wytrzyma, a przyjemności z jazdy zero - no chyba, że nie jeździł niczym innym to wtedy może jakąś przyjemność odczuwać, dodatkowo yamaszką, kawą czy apką na tor bez gigantycznych skoów spokojnie wjedzie, a tu już na tych chińczykach strach w oczach jedynie, amortyzatory przyppominają pracę sprężyn a nie tłumików (o ile te w ogóle się tam znajdują?), a rama tak wykonana, z takich super stopów, że w każdym momencie może coś strzelić.
DT-tka będzie spoko, ew rx i kmx nic innego nie ma sensu szukać za 3500zł.
Ten diabolini przy tych 4-5k km na sezon nie wiem czy jeden sezon wytrzyma, a przyjemności z jazdy zero - no chyba, że nie jeździł niczym innym to wtedy może jakąś przyjemność odczuwać, dodatkowo yamaszką, kawą czy apką na tor bez gigantycznych skoów spokojnie wjedzie, a tu już na tych chińczykach strach w oczach jedynie, amortyzatory przyppominają pracę sprężyn a nie tłumików (o ile te w ogóle się tam znajdują?), a rama tak wykonana, z takich super stopów, że w każdym momencie może coś strzelić.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
to kupujesz taka która moze ma cos tam do zrobienia i robisz i wtedy tez masz te 3500
yamaha nawet z 92 r bedzie lepiej smigac niz to diabolini nowe,
kolejna srawa to tam nie ma sie co zepsuc,
jedynie czesci ekspoloatacyjne tzn, tlok/cylinder i tarcze sprzegłowe i tyle
yamaha nawet z 92 r bedzie lepiej smigac niz to diabolini nowe,
kolejna srawa to tam nie ma sie co zepsuc,
jedynie czesci ekspoloatacyjne tzn, tlok/cylinder i tarcze sprzegłowe i tyle
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
ja miałem DTtke z 87 roku kumpel miał z 84 a teraz ma 89
i wszystkie jeździłyu jak nowe. ja swoją miałem ze 2 lata i tylko raz wymieniłem tłok. to wyszło mi 100 zł. no i jakies duperele jak łozyska w kołach czy oleje do wymiany czasami. i moto smigało pieknie. nigdy nie zawodziły. na prawde nie ma co patrzec na rocznik. DTtki do dzis są po prostu wszystko odporne i są nie do zarżnięcia 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm powiem tak
jak juz latałem na CR i teraz na ktmie i siadam na DT to moto nie jedzie nie ma zawieszenia jest ciezka nisko zawieszona i krowiasta
ale jak miałem DT na 1 moto powazniejsze (miałem mtxa wczesniej, kilka rometów) to był po prostu szok dla mnie
jak moto moze byc mocne, jak moze skakać. skakałem tak że zawieszenie dobijało praktycznie skakałem na odległosc na torze jak jak inni na wyczynowych maszynach (nie miałem jakiegos pro toru
) wiec jeździłem głownie w terenie. asfalt to tylko dojazd do szkoły do sklepu. a tak to pełen strój nakładałem i jeździłem w terenie. czasami po torze cały dzien jeździłem
i tak prawie 2 lata
i moto wymagał tylko raz wymiany tłoka i to dla tego że poszła mi uszczelka pod głowicą. 100 zł wywaliłem w remont i latałem znów
i ogólnie jeździłem wszędzie z ekipą a jeździli tez 250 w 2T itp. np kumpel miał 125 w 2T honde mtx to latałem szybciej niz on
lepoej miałem opanowany sprzęt i w terenie nie dawał mi rady.








KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja mialem 2 DT
co chcesz dokładnie wiedziec ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ogólnie jak sie dba to sie nie psuje
jedyna wada fabryczna DTtki ( mówi o wersji lc) to był tryb od kopki. tzn tryb kopki napędzał tryb który napedzał koło pasowe sprzęgła. i po prostu wyrabiał sie ten tryb i lata i kopka czasem załapuje czasem nie. - wystarczy rozwiercici i dotoczyć tulejke
i smiga znów jak nowe. jak chcesz skakac na torze to lepiej poszukac wersje z prostym wahaczem ( nadal mówie o lcku ) bo te podwójne wahacze sie wyginały od mocnych skoków, ( nie jakies tam hopki tylko mówie o dalekich skokach z lądowaniem na płasko, nie oszczędzałem DT
) taka jazdą po roku uzytkowania wahacz lekko sie wygiął. potem kupiłem od starszej wersji DT 80 był troche cieższy ale miał grubsze scianki
i to tyle




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
najmniejszych
ja ci powiem szczerze że jak kupiłem wymieniłem olej bo mi poszła raz pompa wody. (norma w kazdym motocyklu nawet 3 -4 letnim ) i wymieniłem wtedy olej na hipola i latałem tak aż sprzedałem xd smoła praktycznie sie lała
a biegi sprzęgło wszystko pracowało jak nalezy. to są sprzęty betonowe po prostu. teraz raczej mało które maja taka wytrzymałosc 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
allegro. pl
i szukaj
czesci wszystkie są. to najpopularniejsze moto i nie wiem czy to nie moto do którego najłatwiej z częsciami. sporo tego jest w częsciach wiec wszystko sie zdobędzie. ceny - allegro.pl i szukaj co cie interesuje

czesci wszystkie są. to najpopularniejsze moto i nie wiem czy to nie moto do którego najłatwiej z częsciami. sporo tego jest w częsciach wiec wszystko sie zdobędzie. ceny - allegro.pl i szukaj co cie interesuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak ale bez sensu tam kupować bo ceny są jak to w autoryzowanych serwisach kosmiczne. wszystko raczej co potrzeba sie dostanie na alledrogo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość