Zobacz wÄ…tek - motor do 3500
NAS Analytics TAG

motor do 3500

i inne małe pojemności
_________

motor do 3500

Postprzez michal122 » 4/5/2011, 19:30

- Jakie masz doświadczenie 2000km, motorynka
- 17, 75, 185,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda po terenie, szutry
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? :4-5tys
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?:3500, na ubrania osobna kasa
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? wyjdzie w praniu:)
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? yamaha dt80/125 DIABOLINI XB-32 17/14
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków


Postprzez motoftw » 4/5/2011, 20:15

Żadnych diabolini, polecam DT 125 i KMX 125, w 4t będzie ciężko znaleźć coś w tej kasie ale jeśli chodzi o enduro to wystarczą CI takie 125, masa frajdy, jak trzymasz na obrotach to dobrze ciągną, sporo palą ale coś za coś :)
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25


Postprzez michal122 » 4/5/2011, 22:36

Kumpel ma diabolini i nie ma prablemów, a yamaha za tą cenę jest już dosyć stara i pewnie ciężko będzie znaleźć w dobrym stanie
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez magik2208 » 5/5/2011, 10:48

Tylko ile ma przejechane tym diabolini? No właśnie, niewiele, mocy też bardzo malo w stosunku o dt-tki, pozycja jazdy tez chu*** siadasz na tyle na chińczyku i już na koło i to dlatego, że siedzisz nad kołem a nie z powodu mocy.
DT-tka będzie spoko, ew rx i kmx nic innego nie ma sensu szukać za 3500zł.
Ten diabolini przy tych 4-5k km na sezon nie wiem czy jeden sezon wytrzyma, a przyjemności z jazdy zero - no chyba, że nie jeździł niczym innym to wtedy może jakąś przyjemność odczuwać, dodatkowo yamaszką, kawą czy apką na tor bez gigantycznych skoów spokojnie wjedzie, a tu już na tych chińczykach strach w oczach jedynie, amortyzatory przyppominają pracę sprężyn a nie tłumików (o ile te w ogóle się tam znajdują?), a rama tak wykonana, z takich super stopów, że w każdym momencie może coś strzelić.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez michal122 » 7/5/2011, 08:15

Mam obawę że jak kupie yamahe to będę musiał do niej włożyć jeszcze kasę, a tego wole uniknąć
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tomera » 7/5/2011, 08:49

to kupujesz taka która moze ma cos tam do zrobienia i robisz i wtedy tez masz te 3500

yamaha nawet z 92 r bedzie lepiej smigac niz to diabolini nowe,
kolejna srawa to tam nie ma sie co zepsuc,
jedynie czesci ekspoloatacyjne tzn, tlok/cylinder i tarcze sprzegłowe i tyle
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 10:22

ja miałem DTtke z 87 roku kumpel miał z 84 a teraz ma 89 :D i wszystkie jeździłyu jak nowe. ja swoją miałem ze 2 lata i tylko raz wymieniłem tłok. to wyszło mi 100 zł. no i jakies duperele jak łozyska w kołach czy oleje do wymiany czasami. i moto smigało pieknie. nigdy nie zawodziły. na prawde nie ma co patrzec na rocznik. DTtki do dzis są po prostu wszystko odporne i są nie do zarżnięcia :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 7/5/2011, 10:46

jak się sprawowała w terenie?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 10:52

hmm powiem tak :D jak juz latałem na CR i teraz na ktmie i siadam na DT to moto nie jedzie nie ma zawieszenia jest ciezka nisko zawieszona i krowiasta :P ale jak miałem DT na 1 moto powazniejsze (miałem mtxa wczesniej, kilka rometów) to był po prostu szok dla mnie :D jak moto moze byc mocne, jak moze skakać. skakałem tak że zawieszenie dobijało praktycznie skakałem na odległosc na torze jak jak inni na wyczynowych maszynach (nie miałem jakiegos pro toru :D ) wiec jeździłem głownie w terenie. asfalt to tylko dojazd do szkoły do sklepu. a tak to pełen strój nakładałem i jeździłem w terenie. czasami po torze cały dzien jeździłem :D i tak prawie 2 lata :D i moto wymagał tylko raz wymiany tłoka i to dla tego że poszła mi uszczelka pod głowicą. 100 zł wywaliłem w remont i latałem znów :D i ogólnie jeździłem wszędzie z ekipą a jeździli tez 250 w 2T itp. np kumpel miał 125 w 2T honde mtx to latałem szybciej niz on :D lepoej miałem opanowany sprzęt i w terenie nie dawał mi rady.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 7/5/2011, 14:03

Miał ktoś jeszcze DT?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 14:18

ja mialem 2 DT :D co chcesz dokładnie wiedziec ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 7/5/2011, 15:40

Chciałbym się dowiedzieć o jej minusach, jak były awarie to jakie?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 16:22

ogólnie jak sie dba to sie nie psuje :D jedyna wada fabryczna DTtki ( mówi o wersji lc) to był tryb od kopki. tzn tryb kopki napędzał tryb który napedzał koło pasowe sprzęgła. i po prostu wyrabiał sie ten tryb i lata i kopka czasem załapuje czasem nie. - wystarczy rozwiercici i dotoczyć tulejke :D i smiga znów jak nowe. jak chcesz skakac na torze to lepiej poszukac wersje z prostym wahaczem ( nadal mówie o lcku ) bo te podwójne wahacze sie wyginały od mocnych skoków, ( nie jakies tam hopki tylko mówie o dalekich skokach z lądowaniem na płasko, nie oszczędzałem DT :D ) taka jazdą po roku uzytkowania wahacz lekko sie wygiął. potem kupiłem od starszej wersji DT 80 był troche cieższy ale miał grubsze scianki :D i to tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 7/5/2011, 16:29

a z silnikiem nie ma problemów ?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 16:32

najmniejszych :D ja ci powiem szczerze że jak kupiłem wymieniłem olej bo mi poszła raz pompa wody. (norma w kazdym motocyklu nawet 3 -4 letnim ) i wymieniłem wtedy olej na hipola i latałem tak aż sprzedałem xd smoła praktycznie sie lała :D a biegi sprzęgło wszystko pracowało jak nalezy. to są sprzęty betonowe po prostu. teraz raczej mało które maja taka wytrzymałosc :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 8/5/2011, 10:11

A jak z częściami? dostępność, cena?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 10:13

allegro. pl :) i szukaj


czesci wszystkie są. to najpopularniejsze moto i nie wiem czy to nie moto do którego najłatwiej z częsciami. sporo tego jest w częsciach wiec wszystko sie zdobędzie. ceny - allegro.pl i szukaj co cie interesuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michal122 » 8/5/2011, 13:01

a w serwisie yamahy sa jeszcze dostępne?
michal122
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/5/2011, 19:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 14:31

tak ale bez sensu tam kupować bo ceny są jak to w autoryzowanych serwisach kosmiczne. wszystko raczej co potrzeba sie dostanie na alledrogo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kyrtap » 8/5/2011, 14:43

Ja również myślę że Dt są nie do zajechania;] Nie ma co patrzeć na rok produkcji tylko na stan;]

Henio a ty miałeś 80 czy 125?
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê