Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki SV650]</i> Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati,...
NAS Analytics TAG

[Suzuki SV650] Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati,...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2011, 07:22

Komentatorzy napisał(a):Na zdjęciach widać jak nie dobierać motocykla, spasiony kierownik wygląda jak by siedział na psie. A tak na marginesie to czemu 20% kierowników to zapasieni fani sumo?<br><hr>Tekus<br>
Komentatorzy napisał(a):Koleżko, ty może kupujesz pstrokate litry i gazujesz nimi na rynku, aby zwilżyć kobiece krocza, ale ja motocykle sprowadzam do ich właściwej funkcji - jeżdżenia :) Nawet nie chce mi się szukać metafor, jesteś zwyczajnie niemądry :) Szufla.<br><hr>Boczo<br>
Ale gdzie ja pisałem o gazowaniu i kupowaniu litra? Szacunek. <br><hr>Tekus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/5/2011, 15:37

40000tyś km? Toż to żaden wyczyn. Poczekajcie jak moje TL1000R dobije do 70tyś km. Wtedy będzie relacja ;]<br><hr>Przemo_rene
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/5/2011, 21:54

Komentatorzy napisał(a):Na zdjęciach widać jak nie dobierać motocykla, spasiony kierownik wygląda jak by siedział na psie. A tak na marginesie to czemu 20% kierowników to zapasieni fani sumo?<br><hr>Tekus<br>
Komentatorzy napisał(a):Koleżko, ty może kupujesz pstrokate litry i gazujesz nimi na rynku, aby zwilżyć kobiece krocza, ale ja motocykle sprowadzam do ich właściwej funkcji - jeżdżenia :) Nawet nie chce mi się szukać metafor, jesteś zwyczajnie niemądry :) Szufla.<br><hr>Boczo<br>
hahaha dobre 10/10<br><hr>jakis tam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2011, 00:27

Zapraszamy na <a href="http://www.SVforum.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.SVforum.pl</a> - kopalnia wiedzy o tym modelu :)<br><hr>SVforum
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2011, 05:21

Komentatorzy napisał(a):Tytul wydumal ktoś bez wielkiego pojęcia o temacie.Sv to tani wól roboczy i prosta maszyna dla gawiedzi.A DUCATI ?jakośc wykończenia i mysli technicznej jest sporo do przodu przed suzuki.....<br><hr>DESMO<br>
Komentatorzy napisał(a):aleś wydumał. Ducati to sprzęt dla ludzi którzy koniecznie chcą się czymś wyróżniać, sami nie wiedzą czym, przepłacają za to makaroniarskie badziewie, którym prawie nikt nie chce jeździć i myślą że są najfantastyczniejsi na świecie. Smutna dla ciebie prawda jest taka że monster mocno odstaje jakością i osiągami od sv-ki,a trwałość to już w ogóle zupełnie inna liga. <br><hr>uoi<br>
Komentatorzy napisał(a):Zależy jaki Monster...właśnie mylisz się większość japonii zbudowana jest z byleczego i to skandal, że jeszcze sobie każą płacić za coś co zrobione jest z odpadowych zderzaków i plastikowych butelek...
Z drugiej strony ważna zasada: nieznający rzeczy nie wypowiadają się, ja się nie znam na całkach,to nie biorę udziału w dyskusji...<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):Chłopie pleciesz bzdury! Japońskie motocykle zawsze były budowane z największą starannością i precyzją z najlepszych dostępnych materiałów. Widać to w codziennej eksploatacji wszystkich motocykli z wielkiej "czwórki" . A Ducati psuje się już po wyjeździe z salonui, jest ciężki w serwisowaniu i z cholendarnymi cenami części. Więc nie wiem czym się zachwycać?? <br><hr>Michał <br>
Widać jakie masz pojęcie :-)))...Rozjaśnię to trochę: najsłabszym elementem w Ducati są drobne części japońskie i sam kierowca...części wcale nie są drogie, trzeba tylko wiedzieć skąd zamawiać.
Ale może to i lepiej, że nadal pokutuje taka opinia.
Ducati forever.


<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2011, 19:13

kurcze przykro, ze o motocyklu takim jak niesamowitym jak Ducati krążą tak złe opinie o awaryjności - Panowie wystarczy tak jak w samochodzie profesjonalny (a nie stodoła na "załatwianych" częściach) okresowy serwis i naprawdę można zapomnieć o awariach. <br><hr>spop
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/6/2011, 15:20

A tak się zapytam z czystej ciekawości. Kolega piszący ten artykuł jakiego jest wzrostu ? Sam ciekawi mnie ten motocykl, ale cholernie się boję, że będzie za mały jak na takiego "byka" jak ja. Koledzy podpowiadali, że wersja K3 jest największa (i tak jest). Strona <a href="http://www.cycle-ergo.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.cycle-ergo.com</a> wcale nie odwzorowuje tego jak ja bym na tym motocyklu wyglądał.
Pozdriawm<br><hr>ardian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 19:16

Kurcze to chyba mój'D
A niem, ale skÄ…d macie sztuke na bliskich mi blachach to nie wiem;p<br><hr>kadziunt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/7/2012, 15:35

Nawet takiego Suzuki mogę zawieźć do Yamahy, do serwisu i mi za 1zł go spradzą, jakbym chciał na nowy wymienić. Kasy więcej w portfelu i nowy motor w garści :d<br><hr>nekromoto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2013, 15:26

ja mam z 2008 r sv650 i mam juz tys polecam goraco
<br><hr>gullit1@wp.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/12/2013, 10:38

Parę nieścisłości się pojawiło w tym artykule ... po pierwsze wymiana opony na szerszą bardzo pomaga w pokonywaniu zakrętów ( max 170 szeroka) , kolejna rzecz to hamulce, które są bardzo dobre i skuteczne jak na ten motocykl i zatrzymują go w miejscu ( warunek konieczny to sprawne przewody , klocki i dobry płyn ) ja jeżdżę z palcem środkowym na klamce i mam tak wyczuty hamulec , że w każdej sytuacji moto zatrzymuje. Co do kanapy to fakt , że po kilku set km robi się twarda , ale przecież zatrzymujemy się co 300km na tankowanie i można się rozchodzić . Zawieszenie faktycznie mogłoby być lepsze , ale w Czechach też daje rade :P Kolejną przesadzoną rzeczą jest dostęp do czynności serwisowych gdzie w tym motocyklu jest bardzo dobry, a chłodnice wystarczy poluzować i odchylić bez odpinania węży , zdjęcie baku z airboxem i plastików to 15min. Ktoś pytał o to czy nie będzie za mały - ja mam 185cm i 95kg i daje sobie świetnie rade . Podsumowując jest to motocykl idealny i lepszy od niego jest tylko sv1000 , jeżeli ktoś ma wątpliwości czy nie za mało mocy to zapewniam , że jeśli ktoś umie ją wykorzystać to na torze czy w mieście obskoczymy nie jednego litra z wielkim bólem **** dla wyprzedzanego. Jeździłem już r1 , 954, gsxr 750 , hornetem , ale ten motocykl daje mi największą radość i ile krotnie myślę o sprzedaży to dochodzę do wniosku , że nie ma na co zmienić . pozdro <br><hr>olo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/1/2014, 16:11

Komentatorzy napisał(a):Tytul wydumal ktoś bez wielkiego pojęcia o temacie.Sv to tani wól roboczy i prosta maszyna dla gawiedzi.A DUCATI ?jakośc wykończenia i mysli technicznej jest sporo do przodu przed suzuki.....<br><hr>DESMO<br>
Komentatorzy napisał(a):aleś wydumał. Ducati to sprzęt dla ludzi którzy koniecznie chcą się czymś wyróżniać, sami nie wiedzą czym, przepłacają za to makaroniarskie badziewie, którym prawie nikt nie chce jeździć i myślą że są najfantastyczniejsi na świecie. Smutna dla ciebie prawda jest taka że monster mocno odstaje jakością i osiągami od sv-ki,a trwałość to już w ogóle zupełnie inna liga. <br><hr>uoi<br>
Racja! Sv Rulez!!! Ach ten moment obrotowy. Każdy ścig 600 odpada na starcie<br><hr>Emi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości




na górê