Zobacz wątek - Yamaha R6 03/04r. problem ze zbiciem temperatury
NAS Analytics TAG

Yamaha R6 03/04r. problem ze zbiciem temperatury

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha R6 03/04r. problem ze zbiciem temperatury

Postprzez saimone » 3/5/2011, 08:30

Witam. Mam ogromna prosbe do osob, ktore byc moze mialy juz podobny problem. Motocykl dosc szybko sie nagrzewa do 100-103 stopni na biegu jalowym przy temperaturze 18 stopni na zewnatrz. Oczywiscie przy ok. 100 stopniach wlacza sie tez wentylator. O ile jest zimna mam ladowanie 14.4V-14.5V, jak tylko dojdzie temp do 100 stopni ladowanie gwaltownie spada wg mnie nie ma go wcale (czasem spada do poziomu napiecia akumulatora w spoczynku np. 12,9 V) - rozumiem, ze sporo pradu idzie na wentylator. Przy przegazówce 13.20V. Ładowanie jak narazie mnie nie niepokoi, chociaz idealne chyba nie jest. Wracajac do tematu niestety wentylator nie potrafi zbic tej temperatury, ktora utrzymuje sie na poziomie 102 stopni. Jak tylko rusze, to na trasie powiedzmy 100-200km temperatura rzadko kiedy spada do 97 stopni-jak tak sie stanie to doslowanie na 30sek i potem znowu 100. Termostat wyjalem (otwiera sie na 8mm przy ok. 71 stopniach, czyli wg instrukcji). Przeczyscilem rowniez czujnik temperatury cieczy chłodzącej, miernikiem przy ok. 80 stopniach wskazuje 0,35 kOhm, czyli tez wg serwisowki. Mozliwe, ze mimo czyszczenia chlodnica jest zapchana? Nie ukrywam, ze calosc nie daje mi spokoju, bo powoduje szybkie wyladowanie akumulatora, a uwielbiam jezdzic. Plyn chlodzacy jest wymieniony, chlodnica przepłukana i wyczyszczona. Po zgaszeniu slychac taki szum wlasnie z jej okolic, nigdzie nie ma wytcieku płynu, nalane pod "korek" weszlo chyba z 2l. Układ odpowietrza się samoczynnie. Byc moze ktos mial ten problem badz potrafi go rozwiazac - jestem ze slaska M-ce,K-ce.
saimone
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2011, 08:11
Lokalizacja: Slask


Postprzez Repsol » 3/5/2011, 08:56

Pompa cieczy chłodzącej do sprawdzenia.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19


Postprzez saimone » 3/5/2011, 09:27

W jaki sposób najlepiej ją sprawdzić, głównym elementem napędzającym jest wirnik, więc wykluczałem ją, bo wg mnie działa 0-1 :) tzn. albo obieg jest albo np. cieknie i wirnik obiegu nie zapewnia. Przyjrzę się jej.
saimone
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2011, 08:11
Lokalizacja: Slask

Postprzez marcinpsk » 3/5/2011, 10:23

A skad masz pewnosc ze ten wirnik jeszcze jest ?? Pompa moze sie krecic (walek w niej) ale wirika moze juz dawno nie byc. Widzialem kilka przypadkow , gdzie wirnik byl plastikowy i lopatki poprostu sie uszczerbily lub calkiem polamaly i woda stala w ukladzie zamiast krazyc.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez saimone » 3/5/2011, 10:49

Fakt, sprawdze go.
saimone
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2011, 08:11
Lokalizacja: Slask

Postprzez sonycbr77 » 6/5/2011, 16:46

Na postoju masz calkiem normalna tempereture, u mnie dochodzi do 107 stopni jednak w czasie jazdy u ciebie troche zbyt wysoka wydaje mi sie, powinna zejsc ponizej 90
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez RUTRA.RD » 6/5/2011, 16:49

a co masz wlane do chłodnicy ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr