Yamaha YZF-R 125 :)
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Yamaha YZF-R 125 :)
Cześć Wszystkim
Mam zamiar kupić sobie motor interesuje mnie tylko Yamaha YZF-R 125. Najprawdopodobniej kupię nowy egzemplarz z 2011 roku lecz zastanawiam sie czy jest możliwość tuningu tego motoru aby podnieść jego moc i v-max ponieważ obecny wystarcza ale przydało by sie więcej, tak więc proszę o konkretne informacje o tuningu tego motoru czyli: linki, informacje i doświadczenia... Prosiłbym także o opisanie tego motoru przez was czyli użytkowników. Chciałbym aby osiągnąć prędkość 150-160 km/h widziałem jak facet jechał 147 km/h więc jakoś to musiał zrobić, tak więc będe wdzięczny jak ktoś mi pomoże mądrymi wypowiedziami... Z Góry Dziękuję Kajtexxx 


Ostatnio edytowano 27/4/2011, 15:31 przez Kajtexxx, łącznie edytowano 1 raz
- Kajtexxx
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
- Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy
po 1 zmien czcionkę. po 2 jest sporo mozliwosci tuningu. po 1 inny wydech, po 2 tłok zwiekszajacy kompresje. po 3 to juz pewnie moto na wtrysku wiec modyfikacje wtrysku. 4) odblokowany moduł. 5) co prawda tjuningiem to nie jest ale mozna zmienic przełozenia napędu żeby osiagał wiekszy v max, tracąc przyspieszenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
skoro chcesz szybciej polatac i majac tyle kasy wolal bym kupic jakies dlubniete 2t na 160 skoro masz tyle hajsu,
lecz jezeli chcesz byc wygodny i kupic 125 4t to nic nei mowie,
zeczye powodzenia bo nie wielu chce nowe 125 a jeszcze mniej ma na nie pieniadze,
strony tutningowe to pewnie aso,
jak poszukasz dobrze wyszukiwarka to znajdziesz temat z linkami bo byl w poprzednim sezonie koles co tez chcial to robic ale zrezygnował...
lecz jezeli chcesz byc wygodny i kupic 125 4t to nic nei mowie,
zeczye powodzenia bo nie wielu chce nowe 125 a jeszcze mniej ma na nie pieniadze,
strony tutningowe to pewnie aso,
jak poszukasz dobrze wyszukiwarka to znajdziesz temat z linkami bo byl w poprzednim sezonie koles co tez chcial to robic ale zrezygnował...
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Tylko nie wierzcie też w takie filmy na YT typu "Mito 200kph", to bardzo mija się z prawdą... Jeszcze straszne zawyżanie licznika. Taka RS 125 pojedzie więc góra 150-160, nie więcej.
A jak ktoś pisze, że leciał nie wiadomo ile, to po prostu albo ślepo wierzy we wskazania licznika, albo po prostu ściemnia (ot przykład - kolega jechał 215 km/h na mito i to z pasażerem - tak twierdził).
A YZF-R125 jak najbardziej polecam - kolega takiego ma, jest to mały motocykl, no ale w końcu dla 16 latka. Przyjemnie się tym jedzie. Tylko ja bym osobiście nic nie "tuningował" przy nim, według mnie nie wyjdzie mu to na dobre, tj. poprawianie fabryki. Ale jak kto tam woli. [/img]
A jak ktoś pisze, że leciał nie wiadomo ile, to po prostu albo ślepo wierzy we wskazania licznika, albo po prostu ściemnia (ot przykład - kolega jechał 215 km/h na mito i to z pasażerem - tak twierdził).
A YZF-R125 jak najbardziej polecam - kolega takiego ma, jest to mały motocykl, no ale w końcu dla 16 latka. Przyjemnie się tym jedzie. Tylko ja bym osobiście nic nie "tuningował" przy nim, według mnie nie wyjdzie mu to na dobre, tj. poprawianie fabryki. Ale jak kto tam woli. [/img]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Na moje zrób tak: kup używkę, pojeździj, jak będzie za słaba to sprzedaj i kup większe moto. Po tych tuningach nie odzyskasz kasy w razie sprzedaży, a na nowym moto traci się trochę kasy przy odsprzedaży np. po 2 latach. Na moje nie ma sensu tuningu.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
dokładnie a na moje oko nie opłaca sie tuningowac sprzętu aż tak. jedyny tuning to ew cos typu power commander no i sportowy wydech który nigdy nie zaszkodzi
a jak chce sie miec osiagi to lepiej sie rozejrzeć za czyms wiekszym

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Problem w tym że nie chcę żadnego 2T bo brzmią jak kosiarki ;D Zależy mi na tym żeby jechał około 150 km/h , a nie chcę nic większego bo mam dopiero 16 lat i prawo jazdy A1 a więc nie mogę mieć nic mocniejszego ;]
Chodzi mi o konkretne części które doprowadzą mnie do takich osiągów
A jak ogólnie wygląda jazda na tym, prosiłbym o jakieś wypowiedzi
Chodzi mi o konkretne części które doprowadzą mnie do takich osiągów

A jak ogólnie wygląda jazda na tym, prosiłbym o jakieś wypowiedzi

- Kajtexxx
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
- Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy
i tak predkosc 150 jest predkoscia szczytowa. mysle że jazda ciagle 120 km h juz nie jest zbyt ciekawa dla silnika i dzwieku zazynania. predkosc przelotowa to jakies 80-100 km h zapewne. ty nawet nie mozesz na a1 jechac 150 km h. bo masz ograniczenie do 80 chyba. jazda wyglada tak samo jak w kazdym innym motocyklu 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a): ty nawet nie mozesz na a1 jechac 150 km h. bo masz ograniczenie do 80 chyba. jazda wyglada tak samo jak w kazdym innym motocyklu
Serio jest coś takiego, nie wiedziałem

Co do autora tematu, po co Ci ten v max tak na siłę?? Tak jak Henio mówi, i tak na trasie nie będziesz tym v-maxem cały czas leciał bo szkoda silnika.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
dobra chyba jednak nie ma jakiegos ograniczenia
znalazłem tylko ograniczenie mocy maxymalnej. a z tą prędkoscia to myslałem że jest podobnie jak w kat A.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):dobra chyba jednak nie ma jakiegos ograniczeniaznalazłem tylko ograniczenie mocy maxymalnej. a z tą prędkoscia to myslałem że jest podobnie jak w kat A.
na A też nie ma ograniczenia prędkości ;p Heniu, nie pij już dzisiaj

Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
taak wiem ze nie ma ale jest minimalne ograniczenie
że musi 100 km h wycisnąc minimum ;D

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
@heniu - pierwsze słysze... na zachodzie masz 125cc ograniczane do 80km/h zeby kwalifikowało sie na A1, u nas prędkościowo ograniczane są tylko 50cc... możliwe ze sie myle, ale nie sądze
@Kajtex - Najefektywniejszą metodą dla Ciebie wydaje się być wyścigowy Kit Polinii (160cc) jednak wtedy motocykl kwalifikuje sie juz na prawo jazdy kategorii A, a jesli masz prawko kat. A to nie ma sensu kupować R125... Ale jako ciekawostka powiem Ci, że Pollini 160cc + power commander + pełny sportowy układ + indywidualna mapa wtrysku moze dać naprawde ciekawe rezultaty... i tutaj przybedzie znacznie wiecej cyferek na predkosciomierzu...
a jak aż tak bardzo nie masz co robić z pieniedzmi to na YT znajdziesz jakąś firme, która zrobi Ci małą turbinke
warto zobaczyć chociażby co zrobili z Yamaha WR250X
ależ popłynąłem...
@Kajtex - Najefektywniejszą metodą dla Ciebie wydaje się być wyścigowy Kit Polinii (160cc) jednak wtedy motocykl kwalifikuje sie juz na prawo jazdy kategorii A, a jesli masz prawko kat. A to nie ma sensu kupować R125... Ale jako ciekawostka powiem Ci, że Pollini 160cc + power commander + pełny sportowy układ + indywidualna mapa wtrysku moze dać naprawde ciekawe rezultaty... i tutaj przybedzie znacznie wiecej cyferek na predkosciomierzu...
a jak aż tak bardzo nie masz co robić z pieniedzmi to na YT znajdziesz jakąś firme, która zrobi Ci małą turbinke

ależ popłynąłem...

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Nie ma ograniczeń prędkościowych co do prawo jazdy A1. Chciałbym żeby cylinder pozostał przy 125 nie chodzi mi o to żeby odrazu jechał 190 km/h chcę go po prostu podciągnąć do 150 km/h i to mi w zupełności wystarczy tylko nie wiem jak to osiągnąć nie zmieniając cylindra ;D a jaki power commander proponujecie do YZF-R 125?? Popatrzcie na to: http://www.youtube.com/watch?v=Aj3J2y2el64 Chodzi mi właśnie o takie coś lecz chciałbym też nie zmieniać przełożeń chyba że na 6-tce żeby go nie katować aż tak bardzo. Proszę pomóżcie 

- Kajtexxx
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
- Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy
To ja mam jeszcze jedno pytanie : Czy da się do Yamaszki zamontować amortyzator skrętu? Jeżeli tak to jaki?
Mógłby ktoś odpowiedzieć?
Dlaczego nie korzystasz z edycji, nie wolno pisać post pod swoim postem.
ostrzegam następny raz ostrzeżenie
senekkorzenna

Mógłby ktoś odpowiedzieć?
Dlaczego nie korzystasz z edycji, nie wolno pisać post pod swoim postem.
ostrzegam następny raz ostrzeżenie

senekkorzenna
-
Darius666 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/4/2011, 20:51
- Lokalizacja: Herby k. Częstochowy
A nie wiesz tak po co?To jest tak lekkie moto i latwe w prowadzeniu ze nie ma takiej potrzeby,shimmy dla tego moto to tez pewnie abstrakcja.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
a zamontowac mozna
jaki ? dedykowany albo metodą kombinacji jakiś inny. one są dosyc uniwersalne

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości