Parę pytań odnośnie R-Łana.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Parę pytań odnośnie R-Łana.
Chodzi o roczniki od 1998-2002.
-Jak to jest z tą skrzynią biegów i czy jak np. 2 wyskakuje to jest to drogie w naprawie?
-Jak z pozostałymi częściami (awaryjność)?
-Jak ze spalaniem (przy pałowaniu i przy jeździe ''ekonomicznej'' tzn. jakbym dojeżdżał do szkoły (na uczelnię) i nie przekraczał tych 6000)?
-Czy można np. wstawić koła z innego moto, bo to jest jedyna rzecz jaka mi nie pasuje w tym motorku?
-I jaka jest wasza ogólna opinia o nim?
Pytania są czysto na przyszłość, bo na razie nie mam ''kwalifikacji'' by jeździć takim potworem.
-Jak to jest z tą skrzynią biegów i czy jak np. 2 wyskakuje to jest to drogie w naprawie?
-Jak z pozostałymi częściami (awaryjność)?
-Jak ze spalaniem (przy pałowaniu i przy jeździe ''ekonomicznej'' tzn. jakbym dojeżdżał do szkoły (na uczelnię) i nie przekraczał tych 6000)?
-Czy można np. wstawić koła z innego moto, bo to jest jedyna rzecz jaka mi nie pasuje w tym motorku?
-I jaka jest wasza ogólna opinia o nim?
Pytania są czysto na przyszłość, bo na razie nie mam ''kwalifikacji'' by jeździć takim potworem.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
drogie drogie raczek6 nie raz podawal cene naprawy, zalezy tez na jakich czesciach to sie robi. moto psuje sie tak czesto jak czesto sie je serwisuje .
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
inne kola to chyba tylko racingowe kute w cenie wartosci calego moto.
Jak znajdzesz skrzynie to wsadznie kosztuje troche :/ uszczelka do tego olej i pod 2k wyjdzie razem.
Jak znajdzesz skrzynie to wsadznie kosztuje troche :/ uszczelka do tego olej i pod 2k wyjdzie razem.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
eee, no tak źle nie jest drugi bieg wyskakuje od nieumiejętnej zmiany, albo gumowania ze zmianą biegów. Naprawa dosyć kosztowna, bo koszt zębatek to około 700pln i do tego dochodzi robocizna. Jeżeli robisz samemu, to tragedii nie ma
Co do pozostałych części i awaryjności, to nie przerabiałem u siebie.
Jeśli chodzi o spalanie, to gdy wyjdzie ponad 9l/100km to znaczy, że często było czerwone pole Przy takiej turystycznej jeździe to okolice 6,5 - 7l/100km.
Czy można wstawić koła z innego moto? yyyy a że tak spytam z ciekawości - czym się różnią od innych?
Moja ogólna opinia (pomimo innych opinii, że to fortepian, dresjedynka, gimbusłan itp.) to taka, że moto jest całkiem do szyku. Hamulce perfekcja, z amortyzatorem skrętu jeździ się bajka (bez ma skłonności do shimmy). Wbrew opiniom nie jest to rakieta ziemia-powietrze i jest spokojnie do ogarnięcia, przynajmniej mi się udało w miarę ją opanować (tak mi się wydaje ).
Po przesiadce z fireblade miałem wrażenie, że dosiadam moto o epokę nowocześniejszego.
Co do pozostałych części i awaryjności, to nie przerabiałem u siebie.
Jeśli chodzi o spalanie, to gdy wyjdzie ponad 9l/100km to znaczy, że często było czerwone pole Przy takiej turystycznej jeździe to okolice 6,5 - 7l/100km.
Czy można wstawić koła z innego moto? yyyy a że tak spytam z ciekawości - czym się różnią od innych?
Moja ogólna opinia (pomimo innych opinii, że to fortepian, dresjedynka, gimbusłan itp.) to taka, że moto jest całkiem do szyku. Hamulce perfekcja, z amortyzatorem skrętu jeździ się bajka (bez ma skłonności do shimmy). Wbrew opiniom nie jest to rakieta ziemia-powietrze i jest spokojnie do ogarnięcia, przynajmniej mi się udało w miarę ją opanować (tak mi się wydaje ).
Po przesiadce z fireblade miałem wrażenie, że dosiadam moto o epokę nowocześniejszego.
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Jeśli chodzi o te koła to po prostu bardziej mi się podobają te nowsze np. z aprili (więcej ramiona, jest ich więcej i fajnie się rozgałęziają) ale to nie jest warunek do kupna motocykla.
A jakbym sam naprawiał tą 2 to wystarczy wymienić zębatkę 2 biegi czy coś jeszcze?
A jakbym sam naprawiał tą 2 to wystarczy wymienić zębatkę 2 biegi czy coś jeszcze?
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
te kola z aprili to są kute koła.Wszystko mozna trzeba hajsu ;p
http://www.buynowroaringtoyz.com/98_03_ ... rc98r1.htm
http://www.gdlcycles.com/asp1/categoryS ... cat=Wheels
http://www.ema-usa.com/bow/r1.shtml
http://www.buynowroaringtoyz.com/98_03_ ... rc98r1.htm
http://www.gdlcycles.com/asp1/categoryS ... cat=Wheels
http://www.ema-usa.com/bow/r1.shtml
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Trzeba wymienić komplet współpracujący, tzn zębatkę 2-go biegu, która się zgrywa z zębatką 6-biegu (piszę z pamięci, trzeba sprawdzić w serwis manual). Czasami do tego dochodzi...nie wiem, jak to nazwać - coś ala wybierak - rzadko, bo rzadko, ale zdarza się, że też jest do wymiany.
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Jeżdzę R1 od 2 dni z 2001 roku. Co Ci mogę powiedzieć, mam go jako motor przejsciowy. 2ka mi nie wypada, zbiera się ładnie. Nie wiem czy tylko tu ale jest problem z gaźnikami. Muszę je wyregulować chyba bo coś ma problemy emocjonalne. pozycja w miare wygodna nawet w 2 osoby. Spalanie ja wiem umiarkowane. Może z 7-8 m spaliła na trasie. Ale to raz spokojnie raz i pod "czysta". Generalnie jak pojeżdzę to powiem więcej
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
katowałem takie moto dość długo i intensywnie, skrzynia wytrzymała wszystko, spalanie od 5,5 do 9 litraczy, nigdy nic mi sie nie popsuło, no może jedynie żarówki wymieniałem regularnie gdyż padały od nieustającego gumowania, zmiana kółek.......hmmm na c&*j w nosie z opiniami co kto gada, sprzęt jest mega fajny, jak na swój rocznik niezłe prowadzenie i git hamulce, wygodna pozycja i nawet pasażerka nie będzie narzekać
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Zmieniam zdanie, pozycja nie jest wygodna... Dla mnie, osoby która ma 194cm wzrostu... Po dzisiejszym dniu doznałem katorgi moich jajek... (po jeździe z pasażerką)
PS
Ona nie ma nic wspólnego z bólem jajek, za to bak ma
PS
Ona nie ma nic wspólnego z bólem jajek, za to bak ma
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nie, ale ni wała nie mogę się na tym moto dobrze usadowić. Jak dupkę dobrze ułożę to nogi mi się nie ugną w kolanach tak żebym się schował za owiewki, jak się schowam to nie zmienie już biegu... Dla mnie dziwna pozycja
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
[quote="Robson1903"]Zmieniam zdanie, pozycja nie jest wygodna... Dla mnie, osoby która ma 194cm wzrostu...quote] mój koleszka o bardzo zbliżonym wzroscie także latał r1 i jakoś znalazł wygodną pozycję , inna sprawa że nawet na r1 wyglądał jak na psie.....
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Kosta już nie przesadzaj R1 nie jest aż taki mały. Co innego jak jeździłem sc59 na tym to się wygląda jak na poketbike
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Robson1903 napisał(a):... pozycja nie jest wygodna... Dla mnie, osoby która ma 194cm wzrostu...
Mam 190 i na R1 05' czułem się jak na biku o rozmiar mniejszym niż litr - wielkością przyrównałbym go do gsxr 750 07' - taki jakiś zwyczajnie"przykrótki"...
(Nie wiem jak się do tego maja ich wymiary - takie miałem odczucie)
Na swojej Kawie zx10r 06' tez trochę wyglądam jak słoń na motorynce,
(o nowszej już nawet nie wspominając) ale na pewno jest wygodniejsza dla wysokiej osoby niż R1 i szybciutko znalazłem wygodną dla siebie pozycję.
To oczywiście tylko moja prywatna opinia
Pzdr
BMW r1100rs, zx10r
- BMW_Zbyszek
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 11/5/2010, 10:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
trzeba było przyjacielu przed 18tką odstawić drożdżeRobson1903 napisał(a):Kosta już nie przesadzaj R1 nie jest aż taki mały. Co innego jak jeździłem sc59 na tym to się wygląda jak na poketbike
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości