Restrykcja mocy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Restrykcja mocy
Witam,
Mam 3 (pewnie dla wielu z was banalne) pytania:
1. Na czym dokładnie polega restrykcja mocy (co się robi żeby ograniczyć moc)?
2. Potrzebuje motor o mocy nie większej niż 33KM. A chciałem moto o pojemności 400-600cc. Z jakiej mocy (mniej więcej) warto zrobić restrykcje a z jakiej porostu nie ma sensu?
3. Macie może jakieś ciekawostki na temat restrykcji? (coś co powinienem wiedzieć)
Mam 3 (pewnie dla wielu z was banalne) pytania:
1. Na czym dokładnie polega restrykcja mocy (co się robi żeby ograniczyć moc)?
2. Potrzebuje motor o mocy nie większej niż 33KM. A chciałem moto o pojemności 400-600cc. Z jakiej mocy (mniej więcej) warto zrobić restrykcje a z jakiej porostu nie ma sensu?
3. Macie może jakieś ciekawostki na temat restrykcji? (coś co powinienem wiedzieć)
- Hosti3000
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/4/2011, 14:53
- Lokalizacja: Birmingham/Lublin
Właśnie nie jestem pewien i dlatego pytam przy jakiej mocy można zmniejszyć a przy jakieś to porostu nie ma sensu. Ale zależy mi na jakimś szosowym (ścigaczu)
..:: Live life each day like it could be your last ::..
- Hosti3000
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/4/2011, 14:53
- Lokalizacja: Birmingham/Lublin
Chcialbym, ale prawko robie w UK i poprostu nie chce ryzykowac. W razie jakiejkolwiek kolizji czy czegokolwiek, jesli by sprawdzili moc motocykla to poprostu mialbym przesrane i prawdopodobnie stracilbym prawko na pare lat. Dlatego wlasnie myslalem zeby sobie kupic jakis lepszy motocykl (zeby nie zmieniac go za 2 lata) i poprostu zalozyc ograniczenie i potem je sciagnac.
Wracajac do tematu to jak ograniczyc ta moc?
No i z jakiej mocy sie oplaca a z jakiej nie?
Wracajac do tematu to jak ograniczyc ta moc?
No i z jakiej mocy sie oplaca a z jakiej nie?
..:: Live life each day like it could be your last ::..
- Hosti3000
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/4/2011, 14:53
- Lokalizacja: Birmingham/Lublin
Najprościej jest ograniczyć moc silnika poprzez przewężenia w kolektorach dolotowych z pomocą kryz. Oczywiście taki sposób można zastosować tylko w przypadku gdy silnik zasilany będzie gaźnikowo. Jeśli natomiast będzie na wtrysku najłatwiej będzie go ograniczyć poprzez zastosowanie odpowiedniego modułu iskrowego, który generuje mniejszą ilość impulsów elektrycznych w jednostce czasu. Musisz tylko wziąć pod uwagę to, że duży motocykl o małej mocy nie będzie zbytnio bezpieczny ze względu na dłuższy czas wykonywania manewrów. Pozostaje jeszcze kwestia znalezienia warsztatu, który Ci to zrobi a jednocześnie wystawi jakieś pełnoprawne zaświadczenie o zredukowaniu mocy tego moto.
zielony224
- zielony224
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/4/2011, 19:02
jeżeli chodzi o motocykle zasilane wtryskiem paliwa - tylko wymiana modułu na taki z wersji zblokowanej. Koszt - jak się uda od 100-600 funtów (e-bay lub dealer ASO)
Jezeli chodzi o starsze konstrukcje zasilane gaźnikiem to są do tego specjalnie dedykowane kity pod dany motocykl. Koszt około 150 euro w niemczech. Myslę zatem, że w UK około 120GBP
Jezeli chodzi o starsze konstrukcje zasilane gaźnikiem to są do tego specjalnie dedykowane kity pod dany motocykl. Koszt około 150 euro w niemczech. Myslę zatem, że w UK około 120GBP
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości