Nowy motocykl - 125cc + ciuchy
			Posty: 29
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Nowy motocykl - 125cc + ciuchy
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) : Dokładnie nie wiem. Jakieś 2500km na Simsonie S51. Była jeszcze TZRka i skuterki. Nic wielkiego  
- Wiek, waga, wzrost, : 16, 64kg , 175cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla : Jazda na co dzień, do szkoły i oczywiście dla rozrywki Jeżeli chodzi o teren to głównie asfalt ale chciałbym  aby radził sobie też na trochę "gorszym" terenie, jeśli chodzi o tor : może czasami.
 Jeżeli chodzi o teren to głównie asfalt ale chciałbym  aby radził sobie też na trochę "gorszym" terenie, jeśli chodzi o tor : może czasami.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? : Oczywiście jak najwięcej.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? : Na sam motocykl zamierzam przeznaczyć około 5 tyś. Jeśli chodzi o ciuchy to jakieś 2,5. Proszę też rady na temat odzieży Najbardziej interesuje mnie skórzana.
 Najbardziej interesuje mnie skórzana.
- Jakie motocykle Ci się podobają- Podobają mi się praktycznie wszystkie chociaż najbardziej nakedy i sportowe.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? : Głównie spodobała mi się Aprilia Rs 125 i Cagiva Raptor. Lecz jak już wcześniej wspomniałem chciałbym aby motor mógł poradzić sobie na trochę cięższym terenie ,a w przypadku Aprilii raczej graniczy to z cudem 
Czekam na wasze propozycje dotyczące zarówno moto jak i ciuchów (no i kasku, nie wiem czy zaliczyć to jako ciuch ). Pozdrawiam wszystkich.
 ). Pozdrawiam wszystkich.
				
			 
- Wiek, waga, wzrost, : 16, 64kg , 175cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla : Jazda na co dzień, do szkoły i oczywiście dla rozrywki
 Jeżeli chodzi o teren to głównie asfalt ale chciałbym  aby radził sobie też na trochę "gorszym" terenie, jeśli chodzi o tor : może czasami.
 Jeżeli chodzi o teren to głównie asfalt ale chciałbym  aby radził sobie też na trochę "gorszym" terenie, jeśli chodzi o tor : może czasami.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? : Oczywiście jak najwięcej.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? : Na sam motocykl zamierzam przeznaczyć około 5 tyś. Jeśli chodzi o ciuchy to jakieś 2,5. Proszę też rady na temat odzieży
 Najbardziej interesuje mnie skórzana.
 Najbardziej interesuje mnie skórzana.
- Jakie motocykle Ci się podobają- Podobają mi się praktycznie wszystkie chociaż najbardziej nakedy i sportowe.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? : Głównie spodobała mi się Aprilia Rs 125 i Cagiva Raptor. Lecz jak już wcześniej wspomniałem chciałbym aby motor mógł poradzić sobie na trochę cięższym terenie ,a w przypadku Aprilii raczej graniczy to z cudem
 
Czekam na wasze propozycje dotyczące zarówno moto jak i ciuchów (no i kasku, nie wiem czy zaliczyć to jako ciuch
 ). Pozdrawiam wszystkich.
 ). Pozdrawiam wszystkich.- 
				 
 Darius666
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/4/2011, 20:51
- Lokalizacja: Herby k. Częstochowy
Dzisiaj sprzedalem Raptora 125cc wlasnie za 5k  
3 lata mialem, zadnej awarii, tylko musialem wymienic lozyska w kolach 
Jak na 125cc w porzadku sie jezdzi, ale pierdzi to jak kosiarka 
Palilo z 5.5l/100km wiec duzo.
Drugi raz bym kupil bo chyba to najladniejsza 125 wg mnie.
Jeszcze rosniesz wiec nie pakuj sie w kombinezony, kup jakas kurtke i spodnie tekstylne.
Kask mam AGV S4 ,cena ok. 800zl. Jestem zadowolony, chodz moze ktos inny sie wypowie, gdyz mozlwie ze mozna znalesc cos lepszego w tej cenie.
				
			 
3 lata mialem, zadnej awarii, tylko musialem wymienic lozyska w kolach
 
Jak na 125cc w porzadku sie jezdzi, ale pierdzi to jak kosiarka
 
Palilo z 5.5l/100km wiec duzo.
Drugi raz bym kupil bo chyba to najladniejsza 125 wg mnie.
Jeszcze rosniesz wiec nie pakuj sie w kombinezony, kup jakas kurtke i spodnie tekstylne.
Kask mam AGV S4 ,cena ok. 800zl. Jestem zadowolony, chodz moze ktos inny sie wypowie, gdyz mozlwie ze mozna znalesc cos lepszego w tej cenie.
- 
				 
 ^^phantom
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 2/2/2008, 19:39
Właśnie kumpel chce kupić Varadero ale ja jednak wolałbym coś innego  Chyba raczej zdecyduje się na Cagive. Czy mógłbyś napisać coś wiecej o tym motorku?
 Chyba raczej zdecyduje się na Cagive. Czy mógłbyś napisać coś wiecej o tym motorku?  Czy dałoby rade pojeździć nim np. po lesie ?
 Czy dałoby rade pojeździć nim np. po lesie ?  Jakie osągi itp. itd.
 Jakie osągi itp. itd.  Czekam na jakieś konkretne propozycje dotyczące ubrań (2500zł)
 Czekam na jakieś konkretne propozycje dotyczące ubrań (2500zł) 
				
			 Chyba raczej zdecyduje się na Cagive. Czy mógłbyś napisać coś wiecej o tym motorku?
 Chyba raczej zdecyduje się na Cagive. Czy mógłbyś napisać coś wiecej o tym motorku?  Czy dałoby rade pojeździć nim np. po lesie ?
 Czy dałoby rade pojeździć nim np. po lesie ?  Jakie osągi itp. itd.
 Jakie osągi itp. itd.  Czekam na jakieś konkretne propozycje dotyczące ubrań (2500zł)
 Czekam na jakieś konkretne propozycje dotyczące ubrań (2500zł) 
- 
				 
 Darius666
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/4/2011, 20:51
- Lokalizacja: Herby k. Częstochowy
Skoro podobaja Ci sie nakedy, to moze przypadnie Ci do gustu Hyosung GT 125?
125 w 4T, dwa cylindry w układzie V (mega jeżeli chodzi o brzmienie ), mało awaryjny, pali 2,5-3,5l, a odblokowany poleci około 120 km/h.
 ), mało awaryjny, pali 2,5-3,5l, a odblokowany poleci około 120 km/h. 
Dosyć dobra alternatywa bo nie jest drogi (nie jest to wina jakosci wykonania, lecz tego ze jest mało popularny), wyglada dosyć rasowo i ma bardzo ładny dźwięk 
Jako że często ludzie mieszają go z błotem, bo jego marka brzmi typowo Chinsko, to jestem zobowiazany coś wiecej o nim napisać 
  
  
Hyosung NIE jest Chiński. Jest to Koreańska produkcja, wszystko jest dobrze wykonane, przy odrobinie wkładu własnego posłuży bardzo długo (podstawowe czynności, które musiałbyś tak czy siak robić w każdym moto bez względu na to czy to Honda, Yamaha, czy Kingway ).
 ).
Z dostępem do części jest lekki problem, podobnie z resztą jak z częściami do Cagivy. Ale jak za tą cenę, to warto
				
			125 w 4T, dwa cylindry w układzie V (mega jeżeli chodzi o brzmienie
 ), mało awaryjny, pali 2,5-3,5l, a odblokowany poleci około 120 km/h.
 ), mało awaryjny, pali 2,5-3,5l, a odblokowany poleci około 120 km/h. 
Dosyć dobra alternatywa bo nie jest drogi (nie jest to wina jakosci wykonania, lecz tego ze jest mało popularny), wyglada dosyć rasowo i ma bardzo ładny dźwięk
 
Jako że często ludzie mieszają go z błotem, bo jego marka brzmi typowo Chinsko, to jestem zobowiazany coś wiecej o nim napisać
 
  
  
Hyosung NIE jest Chiński. Jest to Koreańska produkcja, wszystko jest dobrze wykonane, przy odrobinie wkładu własnego posłuży bardzo długo (podstawowe czynności, które musiałbyś tak czy siak robić w każdym moto bez względu na to czy to Honda, Yamaha, czy Kingway
 ).
 ).
Z dostępem do części jest lekki problem, podobnie z resztą jak z częściami do Cagivy. Ale jak za tą cenę, to warto

- 
				 
 Arturo925
- Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
tomera, Ty tak na serio czy dla jaj?
Enduro to po prostu motocykl w teren z homologacją... Po asfalcie jeździć można, tylko po co? Jeżeli to będą krótkie dystanse to nie będzie tak źle, ale jeżeli chcesz jeździć dalej to opona będzie Ci znikać w momencie...
No, moze nie aż tak szybko bo to 125, ale jednak. Po prostu opony off-roadowe nie nadają sie do jazdy po asfalcie.
Kompromisem pomiedzy asfaltem, a terenem mogą byś SuperMoto. Tylko wątpię że wyrwiesz DT 125X za 5k... To są w miarę nowe motocykle, a jak wiadomo marka kosztuje, a i na wartości tak szybko nie tracą
				
			Enduro to po prostu motocykl w teren z homologacją... Po asfalcie jeździć można, tylko po co? Jeżeli to będą krótkie dystanse to nie będzie tak źle, ale jeżeli chcesz jeździć dalej to opona będzie Ci znikać w momencie...
No, moze nie aż tak szybko bo to 125, ale jednak. Po prostu opony off-roadowe nie nadają sie do jazdy po asfalcie.
Kompromisem pomiedzy asfaltem, a terenem mogą byś SuperMoto. Tylko wątpię że wyrwiesz DT 125X za 5k... To są w miarę nowe motocykle, a jak wiadomo marka kosztuje, a i na wartości tak szybko nie tracą

- 
				 
 Arturo925
- Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Arturo,
Mam pytanie, bo piszesz że hyosung to dobry w miarę motocykl dla kogoś kto szuka nakeda 4T w 125.
Link
http://motodriver.eu/sport-naked-turyst ... t5198.html
No i popatrz jakaÅ› awaria i 450 euro + robocizna.
Ja szczerze myślałem nad hyosungiem ale to mnie zniechęciło, bo skoro tanio kosztuje to tyle aż dać za część, 1,5k:D
Czy to może być wogóle prawda że tyle taka naprawa takiego motocykla może kosztować, skoro tak to to się nie opłaca cholernie:((
Co do tematu to w wieku 16 lat nie możesz legalnie jeździć dwu suwem, za dużo koni A1 pozwala jazdę maszyną do prawie 15koni.
				
			Mam pytanie, bo piszesz że hyosung to dobry w miarę motocykl dla kogoś kto szuka nakeda 4T w 125.
Link
http://motodriver.eu/sport-naked-turyst ... t5198.html
No i popatrz jakaÅ› awaria i 450 euro + robocizna.
Ja szczerze myślałem nad hyosungiem ale to mnie zniechęciło, bo skoro tanio kosztuje to tyle aż dać za część, 1,5k:D
Czy to może być wogóle prawda że tyle taka naprawa takiego motocykla może kosztować, skoro tak to to się nie opłaca cholernie:((
Co do tematu to w wieku 16 lat nie możesz legalnie jeździć dwu suwem, za dużo koni A1 pozwala jazdę maszyną do prawie 15koni.
- NakedFan
- Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 25/3/2011, 16:43
- Lokalizacja: Jarosław
NakedFan, jak dbasz tak masz... 
W mojej okolicy jeżdżą dwa Hyosy i póki co żaden sie nie posypał A przebiegi mają dosyc konkretne..
 A przebiegi majÄ… dosyc konkretne..
Tak samo co do tego że jedzie dopiero od 10krpm, a na starcie wyprzedzają go rowerzyści... Dobry żart przed snem po prostu Hyosung ochoczo przyspiesza za sprawą V2, a nawet wiecej. Mimo swojej wagi i szerokiego kapcia przyspiesza szybciej niz CBR 125, wiec szczerze mówiąc nie wiem na czym ten koleś jeździł...
 Hyosung ochoczo przyspiesza za sprawą V2, a nawet wiecej. Mimo swojej wagi i szerokiego kapcia przyspiesza szybciej niz CBR 125, wiec szczerze mówiąc nie wiem na czym ten koleś jeździł... 
Co do części... Cóż, nówki z Niemcowni nie są tanie, ale zawsze to można czekac na allegro aż ktoś wystawi. Takie życie jak ktoś kupuje egzotyka
				
			W mojej okolicy jeżdżą dwa Hyosy i póki co żaden sie nie posypał
 A przebiegi majÄ… dosyc konkretne..
 A przebiegi majÄ… dosyc konkretne..
Tak samo co do tego że jedzie dopiero od 10krpm, a na starcie wyprzedzają go rowerzyści... Dobry żart przed snem po prostu
 Hyosung ochoczo przyspiesza za sprawą V2, a nawet wiecej. Mimo swojej wagi i szerokiego kapcia przyspiesza szybciej niz CBR 125, wiec szczerze mówiąc nie wiem na czym ten koleś jeździł...
 Hyosung ochoczo przyspiesza za sprawą V2, a nawet wiecej. Mimo swojej wagi i szerokiego kapcia przyspiesza szybciej niz CBR 125, wiec szczerze mówiąc nie wiem na czym ten koleś jeździł... 
Co do części... Cóż, nówki z Niemcowni nie są tanie, ale zawsze to można czekac na allegro aż ktoś wystawi. Takie życie jak ktoś kupuje egzotyka

- 
				 
 Arturo925
- Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Głupie pytanie... Zależy co ewentualnie sie w którym popsuje i czy kupujesz część używaną, nową czy jakis zamiennik...
Jeżeli nic sie nie psuje, to części eksploatacyjne pewnie kosztują podobnie... Pewnie... Nie mówię ze na 100% bo nie wiem co, ile kosztuje w varadero
				
			Jeżeli nic sie nie psuje, to części eksploatacyjne pewnie kosztują podobnie... Pewnie... Nie mówię ze na 100% bo nie wiem co, ile kosztuje w varadero

- 
				 
 Arturo925
- Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Dobra, DT i podobne odpadają. Cagiva raczej też ponieważ trudno znaleźć zablokowany egzemplarz w dobrym stanie  A z 40 konnym raczej będzie problem zarejestrować na A1. Hyosung mnie nie przekonuje. 5-stopniowa skrzynia i w ogóle...
 A z 40 konnym raczej będzie problem zarejestrować na A1. Hyosung mnie nie przekonuje. 5-stopniowa skrzynia i w ogóle...  A co myślicie o YZF 125? Bardzo ładnie wygląda (kwestia gustu) , ładny dźwięk , z częściami też chyba nie będzie tak źle no i 4-suw to i mniej paliwa zeżre
 A co myślicie o YZF 125? Bardzo ładnie wygląda (kwestia gustu) , ładny dźwięk , z częściami też chyba nie będzie tak źle no i 4-suw to i mniej paliwa zeżre  Z tym że jest trochę droższa.
 Z tym że jest trochę droższa. 
				
			 A z 40 konnym raczej będzie problem zarejestrować na A1. Hyosung mnie nie przekonuje. 5-stopniowa skrzynia i w ogóle...
 A z 40 konnym raczej będzie problem zarejestrować na A1. Hyosung mnie nie przekonuje. 5-stopniowa skrzynia i w ogóle...  A co myślicie o YZF 125? Bardzo ładnie wygląda (kwestia gustu) , ładny dźwięk , z częściami też chyba nie będzie tak źle no i 4-suw to i mniej paliwa zeżre
 A co myślicie o YZF 125? Bardzo ładnie wygląda (kwestia gustu) , ładny dźwięk , z częściami też chyba nie będzie tak źle no i 4-suw to i mniej paliwa zeżre  Z tym że jest trochę droższa.
 Z tym że jest trochę droższa. 
- 
				 
 Darius666
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/4/2011, 20:51
- Lokalizacja: Herby k. Częstochowy
No za 5k chyba YZF w dobrym stanie nie kupisz  Pamietaj ze okazje zdarzają sie baardzo rzadko i jak bedziesz kupował te tańsze YZF-R to mozesz po prostu trafić na padake...
 Pamietaj ze okazje zdarzają sie baardzo rzadko i jak bedziesz kupował te tańsze YZF-R to mozesz po prostu trafić na padake... 
A varadero? I w teren i na drogę. Za 5k raczej juz kupisz, silnik bardzo żywotny, ładnie ciągnie, osiągi na poziomie Hyosunga i CBR. Wg. mnie brzydki, ale to kwestia gustu Na wyglądzie się nie jeździ
 Na wyglądzie się nie jeździ 
				
			 Pamietaj ze okazje zdarzają sie baardzo rzadko i jak bedziesz kupował te tańsze YZF-R to mozesz po prostu trafić na padake...
 Pamietaj ze okazje zdarzają sie baardzo rzadko i jak bedziesz kupował te tańsze YZF-R to mozesz po prostu trafić na padake... 
A varadero? I w teren i na drogę. Za 5k raczej juz kupisz, silnik bardzo żywotny, ładnie ciągnie, osiągi na poziomie Hyosunga i CBR. Wg. mnie brzydki, ale to kwestia gustu
 Na wyglądzie się nie jeździ
 Na wyglądzie się nie jeździ 
- 
				 
 Arturo925
- Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Co do opon - kostka owszem znika w moment, ale typowo endurowe można przeżyć, a w las tez dadzą radę także nie ma co płakać:)
Ale jak nie wiesz czy chcesz przecinaka czy enduro to powodzenia.
Powiem tyle - enduro asfalt ok, las wyśmienicie, przecinak - jak 4t to i tak lipa w 125, a o lesie możesz zapomnieć.
Co do varadero - chyba spacerek po lesie, bo coÅ› nie widzÄ™ ganiania 160 kilogramowym 15 konnym motocyklem w terenie.
				
			Ale jak nie wiesz czy chcesz przecinaka czy enduro to powodzenia.
Powiem tyle - enduro asfalt ok, las wyśmienicie, przecinak - jak 4t to i tak lipa w 125, a o lesie możesz zapomnieć.
Co do varadero - chyba spacerek po lesie, bo coÅ› nie widzÄ™ ganiania 160 kilogramowym 15 konnym motocyklem w terenie.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
			Posty: 29
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


