przestroga dla wszystkich poszukiwaczy mocy
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
oj 125 to można latać pare ładnych sezonów, no chyba, że ktoś fulla kupuje w las i mu mało, ale nie do tego fulle są...
Jak u mnie większość, dowiedzieli się, że prawko nowe wchodzi w 2013 roku to wszyscy uradowani i kupują zaraz r1, cbr 600, r6 i inne... to trzeba mnieć we łbie...
Z kolei jak ja mówie, że mi 40KM starczy bo i tak się nie nauczą na nich jeździć to mnie wyśmiali bo czemu od razu nic mocniejszego?
I po cholere komu moto jak siÄ™ go boi?
Jak u mnie większość, dowiedzieli się, że prawko nowe wchodzi w 2013 roku to wszyscy uradowani i kupują zaraz r1, cbr 600, r6 i inne... to trzeba mnieć we łbie...
Z kolei jak ja mówie, że mi 40KM starczy bo i tak się nie nauczą na nich jeździć to mnie wyśmiali bo czemu od razu nic mocniejszego?
I po cholere komu moto jak siÄ™ go boi?
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Widze ze tu sa rozsadni ludzie
Patrzac na siebie z perspektywy na "ziemskiej" to kupuje 250 zeby mocy nie zabrakło. Może i to głupota i brawura, ale od wielu ludzi słyszałem ze gdy kupie 125 to po jakims czasie zabraknie mocy, a gdy zabraknie to bd lipa bo nie bede miał pieniedzy by zakupić coś mocniejszego
I tu wcale nie chodzi o szpan tylko o "inwestycje na przyszłość"
Pozdr

Patrzac na siebie z perspektywy na "ziemskiej" to kupuje 250 zeby mocy nie zabrakło. Może i to głupota i brawura, ale od wielu ludzi słyszałem ze gdy kupie 125 to po jakims czasie zabraknie mocy, a gdy zabraknie to bd lipa bo nie bede miał pieniedzy by zakupić coś mocniejszego

I tu wcale nie chodzi o szpan tylko o "inwestycje na przyszłość"

Pozdr
-
Ka3oR - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
- Lokalizacja: Tarnów
to zalezy. bo trzeba umiec czytac ze zrozumieniem. motor kupuje sie pod dany teren. jak ktos kupuje full crossa na las i długie proste. to jasne że sie znudzi. CR 500 sie znudzi. crossówke sie kupuje na tor crossowy. i uwierz mi 250 w 4T zanim opanujesz w 70% na torze minie kaaaawał czasu o ile w ogóle kiedys opanujesz. to samo pełno ludzi mówi ze 125 to dla nich za mało... a wtedy widze jak latają po torze pyrkaja i tylko na prostych odkręcaja. wedy norma że im sie wydaje moto za słabe z tym że i tak nie wykorzystują jego potencjału. i porywaja sie na wieksze moto. co innego kupic np enduro i wtedy ganiac po lasach. tylko tez co na prostej zawsze jest mało mocy
ale w tym sporcie proste sie nie licza 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
omg.. nie ma doboru pod drogi 2T czy 4T. to sie wybiera pod nastawienie kierowcy. jedni wolÄ… to inni co innego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jak dla mnie 2T na takim Jezdziłem jezdze i bede jezdził.... I przeznaczenie ja mam rózne po lesie poganiac, drodze kamienistej i tory tez sie załapie poprostu zalezy komu sie jak jezdzi na danej maszynie..... Ja Wole 2t bo jest nieprzewidywalny i to mnie cieszy .... a 4t równie dobrze sie jezdzi lecz jest duzo spokojniejszy i można wyczuc co maszyna zrobi 

- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
tak sie mówi jak sie nie latało na mocnym 4T
kiedys latałem od kumpla na RMZ 250 i to rwie równo. 125 w 2T wydaje mi sie że wyje a nie jedzie. choc co prawda po 525 125 nigdy nie bedzie jakos zbyt wyrywna. ale 250 w 4T ładnego kopa ma z dołu i niestety tylko z dołu bo wyzsze obroty to tylko wycie silnika ;/ i to po prostu kwestia przyzwyczajenia, obycia i tego czego sie chce
ja tez zawsze byłem za 2T ale po przesiadce na 4T duzo fajniej mi sie jeździłO. jeździło bo teraz troche tesknie za wysokimi obrotami 2T


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oj Henio Zmyle cie tu mam sx 520 ale dziewczynka stoji juz od jesieni bez 2 i 3 biegu latałem na nim dosyc sporo jak go kupiłem ale jednak wróciłem do CR 250 czemu bo sto razu lepiej sie czuje na 2T a mowie ci na 4 pakach tez jezdziłem
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
aa no to zwracam honor
nie no tak jest że jednych ciagnie do 2T a innych do 4T. ja najchetniej oba chciałbym miec xd

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości