Zobacz wątek - Napęd HONDA CBR 125
NAS Analytics TAG

Napęd HONDA CBR 125

i inne małe pojemności
_________

Napęd HONDA CBR 125

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 09:53

1. Jaki napęd wybrać do HONDY CBR 125 z 2004r.? I w rozsądnej cenie...
2. Ile ogniw powinien mieć łańcuch?
3. Czy lepiej od razu kupić cały napęd, czy sobie samemu kupić oddzielnie zębatki i łańcuch?
4. Jaka firma zębatek jest najlepsza a jaka łańcucha i jaki typ łańcucha najlepszy??
5. Jakie wy macie napędy?
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40


Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 10:18

http://allegro.pl/zestaw-napedowy-r-k-n ... 06427.html taki bedzie ok. masz tam podane ile ogniw. mozna skomponować rózne zestawy samemu i czasem wychodzi to taniej czasem drozej. np w serwisach motocyklowych maja szpule z łancuchami i tną ci na długosci i to wychodzi taniej niz kupno tej samej długosci łancucha gotowego. firm jest sporo, rk, DID, jt, renthal. jaki typ łancucha to zalezy pod uzytkowanie. średnio bym polecił do CBR łancuch oringowy. a to ze względu takiego że po 1) cbr nie jeździ sie po piasku itp itd wiec oringi nie wydłuzą tak zywotnosci jak w przypadku crossówek. po 2) oringi maja spore opory toczenia co przełozy sie na nieco wieksze spalanie. moze delikatnie odczuwalny spadek mocy. po 3 prędzej w tym motorku łancuch padnie ze starosci niz z zuzycia spowodowanym np dostawaniem sie syfu w rolki. no i oringi sa drozsze. wiec nie wiem czy to jest aż tak opłacalne. ja latam na renthalu drogie zestawy ale dobrze sobie radzą w kazdych warunkach ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez matiq121 » 25/4/2011, 11:15

Ja do swojej cbr 125 założyłem taki sam łańcuch jak oryginalny czyli DID z oringami i do tego zębatki JT. Lepiej kupić cały zestaw bo płacisz raz za przesyłkę, w sklepie nie warto kupować bo jest dużo drożej. Łańcuchy bez oringów też się sprawdzają, starczają na trochę mniej km, ale to i tak pewnie będzie problem kolejnego właściciela. Na allegro masz duży wybór od 120 do 400zł wszystkie będą się nadawały. Wybór zależy od tego ile chcesz wydać na nowy napęd
matiq121
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11/3/2010, 15:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 12:10

Dobra więc tak przy każdym napędzie do CBR 125 są raczej zębatki JT, ale łańcuchy są RK, YBN i DID, a cena ta sama prawie, więc który łańcuch najlepiej wybrać?(wszystkie raczej są bez oringowe)
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 12:21

jak cena podobna to i jakosc jest podobna. to CBR ona nie ma aż tylu mocy zeby kupowac jakies hiper wzmacniane łancuchy w obawie zerwania. czy kupisz RK cyz DID bedzie ok. bo to są dobre łancuchy tak jak wyzej opisałem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 12:26

A taki bezoringowy powinien mi wytrzymać ponad 10k km?
I jeszcze dużo poluzować ośkę aby naciągnąć łańcuch, po poluzowałem dość sporo i te śruby od naciągania szły dość oporowo, znaczy wogule nie szły bo się bałem żeby nie urwać...
Ostatnio edytowano 25/4/2011, 12:29 przez rudi0018, łącznie edytowano 1 raz
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 12:28

nie bedzie duzej róznicy z oringowym a bezorigngowym. bo ty nie jeździsz tak żeby oringi ci pomagały. wieksze znaczenie ma to czy dbasz o naped (czyscisz, smarujesz, dbasz o naciag) niz kwestia czy masz oring czy no-oring
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 12:32

Pomóżcie mi też z tym naciąganiem łańcucha co pisałem w poprzednim poście...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 12:36

umiem wcześniej naciągałem, ale teraz jakoś nie chcą iść te śrubki... i chciałem się zapytać jak bardzo poluzować ośkę...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 13:07

kazdy moto ma swoje dane co do naciagu. są one opisane w serwisówce albo na wahaczu. co gdzie i ile w i w którym miejscu mierzyc. co do ośki wystarczy poluzowac o troche. tam srubki są skontrowane nakretkami moze je najpierw musisz poluzowac zeby wyszły śrubki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rudi0018 » 25/4/2011, 17:42

na pewno mam jeszcze regulacje, bo widzę bo bokach ale postaram sobie poradzić...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr