Napęd HONDA CBR 125
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Napęd HONDA CBR 125
1. Jaki napęd wybrać do HONDY CBR 125 z 2004r.? I w rozsądnej cenie...
2. Ile ogniw powinien mieć łańcuch?
3. Czy lepiej od razu kupić cały napęd, czy sobie samemu kupić oddzielnie zębatki i łańcuch?
4. Jaka firma zębatek jest najlepsza a jaka łańcucha i jaki typ łańcucha najlepszy??
5. Jakie wy macie napędy?
2. Ile ogniw powinien mieć łańcuch?
3. Czy lepiej od razu kupić cały napęd, czy sobie samemu kupić oddzielnie zębatki i łańcuch?
4. Jaka firma zębatek jest najlepsza a jaka łańcucha i jaki typ łańcucha najlepszy??
5. Jakie wy macie napędy?
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-r-k-n ... 06427.html taki bedzie ok. masz tam podane ile ogniw. mozna skomponować rózne zestawy samemu i czasem wychodzi to taniej czasem drozej. np w serwisach motocyklowych maja szpule z łancuchami i tną ci na długosci i to wychodzi taniej niz kupno tej samej długosci łancucha gotowego. firm jest sporo, rk, DID, jt, renthal. jaki typ łancucha to zalezy pod uzytkowanie. średnio bym polecił do CBR łancuch oringowy. a to ze względu takiego że po 1) cbr nie jeździ sie po piasku itp itd wiec oringi nie wydłuzą tak zywotnosci jak w przypadku crossówek. po 2) oringi maja spore opory toczenia co przełozy sie na nieco wieksze spalanie. moze delikatnie odczuwalny spadek mocy. po 3 prędzej w tym motorku łancuch padnie ze starosci niz z zuzycia spowodowanym np dostawaniem sie syfu w rolki. no i oringi sa drozsze. wiec nie wiem czy to jest aż tak opłacalne. ja latam na renthalu drogie zestawy ale dobrze sobie radzą w kazdych warunkach ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja do swojej cbr 125 założyłem taki sam łańcuch jak oryginalny czyli DID z oringami i do tego zębatki JT. Lepiej kupić cały zestaw bo płacisz raz za przesyłkę, w sklepie nie warto kupować bo jest dużo drożej. Łańcuchy bez oringów też się sprawdzają, starczają na trochę mniej km, ale to i tak pewnie będzie problem kolejnego właściciela. Na allegro masz duży wybór od 120 do 400zł wszystkie będą się nadawały. Wybór zależy od tego ile chcesz wydać na nowy napęd
- matiq121
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 11/3/2010, 15:52
- Lokalizacja: Radom
jak cena podobna to i jakosc jest podobna. to CBR ona nie ma aż tylu mocy zeby kupowac jakies hiper wzmacniane łancuchy w obawie zerwania. czy kupisz RK cyz DID bedzie ok. bo to są dobre łancuchy tak jak wyzej opisałem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A taki bezoringowy powinien mi wytrzymać ponad 10k km?
I jeszcze dużo poluzować ośkę aby naciągnąć łańcuch, po poluzowałem dość sporo i te śruby od naciągania szły dość oporowo, znaczy wogule nie szły bo się bałem żeby nie urwać...
I jeszcze dużo poluzować ośkę aby naciągnąć łańcuch, po poluzowałem dość sporo i te śruby od naciągania szły dość oporowo, znaczy wogule nie szły bo się bałem żeby nie urwać...
Ostatnio edytowano 25/4/2011, 12:29 przez rudi0018, łącznie edytowano 1 raz
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
nie bedzie duzej róznicy z oringowym a bezorigngowym. bo ty nie jeździsz tak żeby oringi ci pomagały. wieksze znaczenie ma to czy dbasz o naped (czyscisz, smarujesz, dbasz o naciag) niz kwestia czy masz oring czy no-oring
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kazdy moto ma swoje dane co do naciagu. są one opisane w serwisówce albo na wahaczu. co gdzie i ile w i w którym miejscu mierzyc. co do ośki wystarczy poluzowac o troche. tam srubki są skontrowane nakretkami moze je najpierw musisz poluzowac zeby wyszły śrubki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości