[Triumph Scrambler] Scrambler - oryginalność Triumph-
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Triumph Scrambler] Scrambler - oryginalność Triumph-
Dyskusja na temat: Scrambler - oryginalność Triumph-uje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Scrambler - oryginalność Triumph-uje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Scrambler - oryginalność Triumph-uje?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motocykl ogladałem i powiem szczerze ze moze i z daleka jest designerski, ale juz z bliska jakasc wykonania, materialy sa raczej przecietne. Motocyklem naprawde fajnym i udanym w tej klasie był Moto Guzz V11. <br><hr>atnet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawasaki choć nie ma jakichś tam mega pseudo marketingowej przeszłości to i tak zrobili lepszy, ładniejszy i lepiej wykonany motocykl niż ten Trup. W800 jest tego dowodem. Brzydactwo i tałatajstwo.<br><hr>Fanator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W jak wiosna S jak Stach K jak kocham Stacha wiosnÄ… WSK WSK
A my mieliśmy WSK kros i komu to przeszkadzało ja się pytam grzecznie <br><hr>Stach
A my mieliśmy WSK kros i komu to przeszkadzało ja się pytam grzecznie <br><hr>Stach
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale nie ma takiego szpanerskiego tłumika od simsona:D<br><hr>krostKomentatorzy napisał(a):Kawasaki choć nie ma jakichś tam mega pseudo marketingowej przeszłości to i tak zrobili lepszy, ładniejszy i lepiej wykonany motocykl niż ten Trup. W800 jest tego dowodem. Brzydactwo i tałatajstwo.<br><hr>Fanator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
podobaja mi sie tego typu motocykle ale faktycznie w tym tresc niedogania formy pasił by mi taki motocykl ale o wadze maxymalnie 150 kg zpelnym bakiem wiekszym przeswitem o jakies 4 cm silnik 2 cylindry rzedowo jak tu ale o mocy ok 85 km tylne kolo 18 nie 17 i skok zawieszen jakies 17-18 cm to byłoby cos .<br><hr>endurodriver
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszędołaz Scrambler to specyficzny turystyk dla kogoś kto ma w garażu dobrze jeżdżący motocykl a teraz chce się powłóczyć po górach, dziurach i wioskach bez pośpiechu i szpanowania kolorowymi plastikami, gore-texami, ABSami, KTMami itd. To sprzęt dla kogoś kto woli czasem ubrać wojskowe buty, portki z demobilu, skórę, na tył wrzucić namiot, kuchnię i konserwy po czym tempem turystycznym pojechać przez lasy nad jezioro czy na bunkry bez zwracania uwagi czy na drodze jest asfalt, czy wyszedł 20 lat temu.
W nowoczesnym motocyklu akcent kładzie się na to jak on jedzie a radocha płynie z odwijania, hamowania na maks, wychodzenia z winkli na pełnej tubie i w efekcie w relacjach z wypadów możemy przeczytać czy asfalt był dobry, ruch duży i ile spalił na setkę, a już o tym czy miejsca fajnie i o atrakcjach których jest zatrzęsienie nie przeczytamy bo motocyklista był zajęty zapieprzaniem i nie zwracał na nie uwagi. W Scramblerze bardziej liczy się dokąd jedzie i przez co przejeżdża a nie ile ma do setki i czy heble mają dobrą modulację, bo jadąc z namiotem z Suwałk w Bieszczady wzdłuż granicy po szutrach i piachach i tak średnia wyjdzie mu w porywach 40 km/h.
No i to przede wszystkim nie jest maszyna na bulwar. Przecież on szczególnie w matowym kolorze i bez chromów dla zwykłego Kowalsiego wygląda jak podrasowana Wueska i przy np KTMie LC4 jest zwykłym starym motocyklem. Do szpanu Triumph ma inne klasyki.<br><hr>Rondel
W nowoczesnym motocyklu akcent kładzie się na to jak on jedzie a radocha płynie z odwijania, hamowania na maks, wychodzenia z winkli na pełnej tubie i w efekcie w relacjach z wypadów możemy przeczytać czy asfalt był dobry, ruch duży i ile spalił na setkę, a już o tym czy miejsca fajnie i o atrakcjach których jest zatrzęsienie nie przeczytamy bo motocyklista był zajęty zapieprzaniem i nie zwracał na nie uwagi. W Scramblerze bardziej liczy się dokąd jedzie i przez co przejeżdża a nie ile ma do setki i czy heble mają dobrą modulację, bo jadąc z namiotem z Suwałk w Bieszczady wzdłuż granicy po szutrach i piachach i tak średnia wyjdzie mu w porywach 40 km/h.
No i to przede wszystkim nie jest maszyna na bulwar. Przecież on szczególnie w matowym kolorze i bez chromów dla zwykłego Kowalsiego wygląda jak podrasowana Wueska i przy np KTMie LC4 jest zwykłym starym motocyklem. Do szpanu Triumph ma inne klasyki.<br><hr>Rondel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trafnie ujęte. Sam bym lepiej tego nie ujął.<br><hr>SzaddyKomentatorzy napisał(a):Wszędołaz Scrambler to specyficzny turystyk dla kogoś kto ma w garażu dobrze jeżdżący motocykl a teraz chce się powłóczyć po górach, dziurach i wioskach bez pośpiechu i szpanowania kolorowymi plastikami, gore-texami, ABSami, KTMami itd. To sprzęt dla kogoś kto woli czasem ubrać wojskowe buty, portki z demobilu, skórę, na tył wrzucić namiot, kuchnię i konserwy po czym tempem turystycznym pojechać przez lasy nad jezioro czy na bunkry bez zwracania uwagi czy na drodze jest asfalt, czy wyszedł 20 lat temu.
W nowoczesnym motocyklu akcent kładzie się na to jak on jedzie a radocha płynie z odwijania, hamowania na maks, wychodzenia z winkli na pełnej tubie i w efekcie w relacjach z wypadów możemy przeczytać czy asfalt był dobry, ruch duży i ile spalił na setkę, a już o tym czy miejsca fajnie i o atrakcjach których jest zatrzęsienie nie przeczytamy bo motocyklista był zajęty zapieprzaniem i nie zwracał na nie uwagi. W Scramblerze bardziej liczy się dokąd jedzie i przez co przejeżdża a nie ile ma do setki i czy heble mają dobrą modulację, bo jadąc z namiotem z Suwałk w Bieszczady wzdłuż granicy po szutrach i piachach i tak średnia wyjdzie mu w porywach 40 km/h.
No i to przede wszystkim nie jest maszyna na bulwar. Przecież on szczególnie w matowym kolorze i bez chromów dla zwykłego Kowalsiego wygląda jak podrasowana Wueska i przy np KTMie LC4 jest zwykłym starym motocyklem. Do szpanu Triumph ma inne klasyki.<br><hr>Rondel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości