Zobacz wÄ…tek - Muli na wysokich obrotach .
NAS Analytics TAG

Muli na wysokich obrotach .

Enduro, Cross
_________

Muli na wysokich obrotach .

Postprzez mikozniak » 19/4/2011, 17:26

Witam mam problem bo moto ( Kawasaki Kmx 125) nie wkręca się podczas jazdy powyżej 6-7 tys obrotów. Na luzie wkręca się na maksa. A podczas jazdy na 7 tys staje, i jakby się zalewał i spada. Moto jest odblokowane.Gaźnik jest po regulacji, jest nasączony filtr powietrza. Wiecie co może być przyczyną??? Prosze o szybko pomoc moze byc przez gg 16248920
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez barek253 » 19/4/2011, 18:13

moze swieca do wymiany
moze cos z modulem ze ci blokuje
na kazdym biegu sie tak dzieje?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Bostorn » 19/4/2011, 18:35

wpierw sprawdź filtr powietrza następnie czy gaźnik nie jest zasyfiony, następnie sprawdź czy przeszło, kolejno jezeli nic nie pomogło to serwisówka i reguluj gaźnik, jak to dalej nie pomoże to kończy się tłok, ale wcześniej jeszcze wymień swiecę ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 19/4/2011, 18:37

napisal ze nasaczyl filtr powietrza czyli pewnie tez umyl gaznik tez napisal ze wyregulowany
to zeczywiscie moze byc komprecha
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mikozniak » 19/4/2011, 18:45

Nom wszystko było robione, ale troche poczytalem i pisza ze to zawor wydechowy KIPS ?? Co o tym myslicie?? Tak sie dzieje na każdym biegu jak jade. Jak stoje na luzie chodzi normalnie, jak wbije 1 na sprzegle tez normalnie chodzi :)
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barek253 » 19/4/2011, 18:47

kmx i zawory?przeciez to jest 2t
sprawdz kompresje
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 19/4/2011, 20:51

czegos ma za mało albo paliwa albo powietrza

za mocno nie nasączyles filtra? nie dostal sie plyn do gaźnika?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez magik2208 » 19/4/2011, 21:18

barek253 napisał(a):kmx i zawory?przeciez to jest 2t
sprawdz kompresje
Kod: Zaznacz cały

Jak henio w innym temacie wspominał do 2t też są zawory wydechowe, aby tą dolną granicę miał lepszą o ile dobrze zrozumiałem.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez GSXRPOWER » 20/4/2011, 01:27

No zawor wydechowy to taka klapka/lopatka na wyjsciu z cylindra ktora zmniejsza jakby srednice tego okna wydechowego. Czy jak to sie tam nazywa.W dolnym zakresie obrotow jest ten zawor zamkniety przez co silnik ma lepiej ciagnac.Nastepnie sie otwiera i mamy pelna pare.Tutaj jak widac albo sie on nie otwiera albo koniec tloka ale moze tez to byc problem z mieszanka.Posprawdzaj a sie dowiesz to naprawde nie jest skomplikowane
GSXRPOWER
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
Lokalizacja: Brooklyn NY

Postprzez mikozniak » 20/4/2011, 15:55

Jutro pójde obejrzeć moto. To powiem wam co było przyczyną ; ). Dzieki za pomoc posprawdzam wszystko po koleji.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mikozniak » 26/4/2011, 09:43

Teraz wyjęłem gaźnik, wszystkie dysze przeczyściłem. I jak odpalam motor to obroty wzrastają do 8-9, a po dodaniu ssania spadają do 3tys. Co jest tego przyczyną bo już wymiękam przy tym motorze :?? POMOCY
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 26/4/2011, 16:08

sprawdź króciec ssący, moze membranki poszły sie... no wiesz :D i zalewa ci podczas jazdy. jak na ssaniu obroty spadaja znaczy ze masz zbyt bogata mieszanke. sprwadź przy okazji ten zawór wydechowy. i wymien swiece
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 13/5/2011, 19:58

Słuchajcie już obroty trzyma jest wszystko git. Tylko odkręciłem lewy dekiel zaworu Kips. I szok http://imageshack.us/photo/my-images/818/obrazru.jpg/ takie coś ujrzałem. Więc muszę wyjąc cylinder?? D: Tak? To chyba tak ne powinno wyglądać. Znalazłem fajny opis mam wszytsko wytłumaczone.http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 0b45233f4b
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 13/5/2011, 21:45

nie wiem jak w tym zaworze :D ale w innych to norma :P w CRkach tam masz oplute olejem i smołą z niespalonego oleju ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 14/5/2011, 07:09

Ale ku mojemu zaskoczeniu drugi dekiel jak odkręciłem był czyściutki aż błyszczał a nigdy go nie otwierałem. Więc chyba nie mam na co czekać i zobaczeć te wałki od zaworu :D zrobie zdj i pokaże wam jak to wygladało.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê