Muli na wysokich obrotach .
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Muli na wysokich obrotach .
Witam mam problem bo moto ( Kawasaki Kmx 125) nie wkręca się podczas jazdy powyżej 6-7 tys obrotów. Na luzie wkręca się na maksa. A podczas jazdy na 7 tys staje, i jakby się zalewał i spada. Moto jest odblokowane.Gaźnik jest po regulacji, jest nasączony filtr powietrza. Wiecie co może być przyczyną??? Prosze o szybko pomoc moze byc przez gg 16248920
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
wpierw sprawdź filtr powietrza następnie czy gaźnik nie jest zasyfiony, następnie sprawdź czy przeszło, kolejno jezeli nic nie pomogło to serwisówka i reguluj gaźnik, jak to dalej nie pomoże to kończy się tłok, ale wcześniej jeszcze wymień swiecę ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Nom wszystko było robione, ale troche poczytalem i pisza ze to zawor wydechowy KIPS ?? Co o tym myslicie?? Tak sie dzieje na każdym biegu jak jade. Jak stoje na luzie chodzi normalnie, jak wbije 1 na sprzegle tez normalnie chodzi 

- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
barek253 napisał(a):kmx i zawory?przeciez to jest 2t
sprawdz kompresje
- Kod: Zaznacz cały
Jak henio w innym temacie wspominał do 2t też są zawory wydechowe, aby tą dolną granicę miał lepszą o ile dobrze zrozumiałem.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
No zawor wydechowy to taka klapka/lopatka na wyjsciu z cylindra ktora zmniejsza jakby srednice tego okna wydechowego. Czy jak to sie tam nazywa.W dolnym zakresie obrotow jest ten zawor zamkniety przez co silnik ma lepiej ciagnac.Nastepnie sie otwiera i mamy pelna pare.Tutaj jak widac albo sie on nie otwiera albo koniec tloka ale moze tez to byc problem z mieszanka.Posprawdzaj a sie dowiesz to naprawde nie jest skomplikowane
- GSXRPOWER
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
- Lokalizacja: Brooklyn NY
Teraz wyjęłem gaźnik, wszystkie dysze przeczyściłem. I jak odpalam motor to obroty wzrastają do 8-9, a po dodaniu ssania spadają do 3tys. Co jest tego przyczyną bo już wymiękam przy tym motorze
? POMOCY

- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
sprawdź króciec ssący, moze membranki poszły sie... no wiesz
i zalewa ci podczas jazdy. jak na ssaniu obroty spadaja znaczy ze masz zbyt bogata mieszanke. sprwadź przy okazji ten zawór wydechowy. i wymien swiece

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Słuchajcie już obroty trzyma jest wszystko git. Tylko odkręciłem lewy dekiel zaworu Kips. I szok http://imageshack.us/photo/my-images/818/obrazru.jpg/ takie coś ujrzałem. Więc muszę wyjąc cylinder?? D: Tak? To chyba tak ne powinno wyglądać. Znalazłem fajny opis mam wszytsko wytłumaczone.http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 0b45233f4b
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
nie wiem jak w tym zaworze
ale w innych to norma
w CRkach tam masz oplute olejem i smołą z niespalonego oleju ;P


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ale ku mojemu zaskoczeniu drugi dekiel jak odkręciłem był czyściutki aż błyszczał a nigdy go nie otwierałem. Więc chyba nie mam na co czekać i zobaczeć te wałki od zaworu
zrobie zdj i pokaże wam jak to wygladało.

- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości