Start przygody
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Zależy od sytuacji, masz mózg, więc będziesz wiedział, kiedy hamować silnikiem, kiedy hamulcem, a kiedy redukować, tylko po to, by szybciej przyspieszyć...
Dokładnie
Te badziewne silniki, maja słaba skrzynię i biegi wyskakują.
am6 jeszcze luz wręcz sam wskakuje
Dokładnie
Te badziewne silniki, maja słaba skrzynię i biegi wyskakują.
- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
hamulca musisz uzyc, hamulec stabilizuje tor jazdy. no i skutecznie hamuje. w 2T silnik praktycznie nie hamuje.
meloncik naucz sie czytac
w am6 luz sam wskakuje bo długosc luzu jest na wałku spora i łatwo wyczuć luz. w crossówkach luz masz bardzo słabo wyczuwalny żeby przypadkiem podczas jazdy sam sie nie wbił. am6 maja bardzo dobre skrzynie biegów
mimo że nie są przystosowane mozna zmieniac biegi bez sprzęgła bo są po prostu wytrzymałe. a że masz jakiś uraz i ci am6 nie podchodzi to nie znaczy że tak jest 
meloncik naucz sie czytac



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 naucz się wyczuwać ironię w poście.
Takie czasy, wszyscy oszczędzają, to samo z VW i diesle w tych czasach...
Am6 ma się nijak do znanych mi silników 2t z przed wielu laty.
Te "renomowane" firmy to też pic na wodę, bo na motorowerach oszczędzają ile mogą, bo młody i tak nie ogarnia. Jeździlem na dwóch am6 i wiem jedno. Jest to silnik, dla młodego i gniewnego, co chciałby z gazu na koło, a co do ekonomii, trwałości i kultury pracy, to ma gdzieś. Dla mnie badziewny am6 to nie tylko trwałość, ale i spalanie, na poziomie dobrej 500.
Jak wytłumaczysz, że większość renomowanych firm montuje je w swoich motorowerach?
Takie czasy, wszyscy oszczędzają, to samo z VW i diesle w tych czasach...

Am6 ma się nijak do znanych mi silników 2t z przed wielu laty.
Te "renomowane" firmy to też pic na wodę, bo na motorowerach oszczędzają ile mogą, bo młody i tak nie ogarnia. Jeździlem na dwóch am6 i wiem jedno. Jest to silnik, dla młodego i gniewnego, co chciałby z gazu na koło, a co do ekonomii, trwałości i kultury pracy, to ma gdzieś. Dla mnie badziewny am6 to nie tylko trwałość, ale i spalanie, na poziomie dobrej 500.
- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
nie ma co porównywać dawne silniki do nowoczesnych. na pewno jest to po częsci oszczednosc jednak ileż kosztował by taki motorower który ma swój inny silnik ? po 2 pokaz mi inny silnik który jest lepszy ? przeciez one są produkowane od kilkunastu lat bez własciwie wiekszych zmian. odkad wszedł silnik am6 dostał jedynie rozrusznik (lub moze nawet od razu go miał bo przeciez jest przeznaczone miejsce na niego w wersjach bez rozrusznika) i zawór wydechowy (chyba) gdyby był marny to by na pewno wymyslili cos ciekawszego. moze i dało by sie zrobic lepsze jakosciowo motorowery jednak pomysl logicznie kto by je kupował ? one są dla młodych ludzi a nie kazdy ma te kilka tysiecy na zakup uzywki... a co dopiero kilkanascie na nówke sztuke. pomysl gdyby wszystko było lepiej spasowane, plastiki były by lepiej wykonane itp itd to ile kosztował by taki motorower ? 15-20 tysiecy ? i kto by to kupił ? w tym jest sęk zeby zrobic motorower który jest niezły i kosztuje w miare rozsądne pieniądze. mysle że ta kasa co np kosztuje nowa yamaha DT (przykład tylko) jest rozsądna. nie dostajemy za to jakości chinskich wyrobów, no lecz moze tez nie dostajemy tu motocykla na całe życie. ale tak czy siak ten motor ma dawac frajde z jazdy i daje
skrzynia pracuje bardzo dobrze. widocznie miałes złe przygody z dobitymi AM6. ja miałem motorower z tym silnikiem i był swietny. mozna z nim zrobic wiele rzeczy, jest łatwy w tuningu jezeli komus brakuje mocy przy seryjnym zestrojeniu. ma niezła ogłade, sprzegło działa lekko i wyczuwalnie czego chciec wiecej ? nie narzekam na starsze produkcje ale starsze yamahy DT ( tzw z czarnym silnikiem) czyli lcki miały równiez super silnik ale nie chodził tak precyzyjnie jak am6. no i póki co chyba nie wymyslono nic ciekawszego. lecz i w tym jest logika. np honda ze swoją CR silnik miała udany od dawien dawna i praktycznie bez zmian była produkowana do niedawna... zostały wprowadzane kosmetyczne modyfikacje i nie przez to że szkoda hondzie kasy na opracowanie nowego silnika. tylko dla tego ze silnik jest udany i bez sensu jest zmienaic cos co jest dobre.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Pewnie dlatego jest badziewny bo jest produkowany praktycznie nie zmieniany od ponad 15 lat, wcześniej z mniejszą ilością biegów i cieńszym mocowaniem zębatki zdawczej. Oraz dlatego, że przez ten czas był montowany do wszystkich markowych motorowerów z manualną skrzynią biegów nie licząc mniej znanych ns-1, gilerze H@K i innych podobnych, oraz nie licząc derbi oczywiście.
No tak, jeszcze dlatego, że wytrzymują po 20k km katorgi (bo kto młody oszczędza te sprzęty?), po czym tłoczek, szlif, ew jakieś łożyska i jazda dalej, przy czym sprzęty chińskie pomimo 4t rozlatują się po 5k km, a mocy też oczywiście mniej o wiele.
Henio - ubiegłeś mi, ale wytłumacz tylko jak już zaczynasz na czym polega zawór wydechowy w 2t:)
No tak, jeszcze dlatego, że wytrzymują po 20k km katorgi (bo kto młody oszczędza te sprzęty?), po czym tłoczek, szlif, ew jakieś łożyska i jazda dalej, przy czym sprzęty chińskie pomimo 4t rozlatują się po 5k km, a mocy też oczywiście mniej o wiele.
Henio - ubiegłeś mi, ale wytłumacz tylko jak już zaczynasz na czym polega zawór wydechowy w 2t:)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
zawór wydechowy w 2T to taka przesłonka na okno wydechowe. jak silnik ma niskie obroty to jest on przysłonięty poprawiajac dynamike silnika. jak z kolei sie wkręci zawór jest otwierany i silnik moze osiagnac wiekszą moc. mogło byc oczywiscie tak że okno jest ciagle duze lecz wtedy na niskich obrotach silnik długo by sie rozpędzał. a tak jest dynamiczny od dołu i pod otwarciu zaworu z góry jest bardzo agresywny 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moga sie róznic są rózne wydechy montowane. zalezy od konkretnego motocykla i konkretnego wydechu. zawsze mozna wsadzic cos tjuningowego żeby zmienić nieco barwe dzwieku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aa mam jescze jedno pytanko...
teraz patrzyłem hondy cbr... ale nie ma 50 tylko same 125 i chodzi mi o to czy 125 zarejstrowana na 50 tez będzie dobra?? no w sumie ten post nazywa sie start przygody a nie chce zeby sie skonczył zanim startu nie było...
teraz patrzyłem hondy cbr... ale nie ma 50 tylko same 125 i chodzi mi o to czy 125 zarejstrowana na 50 tez będzie dobra?? no w sumie ten post nazywa sie start przygody a nie chce zeby sie skonczył zanim startu nie było...

- zajkra
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 3/3/2011, 22:16
- Lokalizacja: suchedniów
poszukaj na pewnop cos znajdziesz
inaczej niz ja bys nie szukał.... a to lezy w twoim interesie
cbr 50 nie ma. a cbr 125 to motocykl wiec musisz miec prawo jazdy min. kat A1. zarejestrowana na 50 to przestępstwo i fałszerstwo


cbr 50 nie ma. a cbr 125 to motocykl wiec musisz miec prawo jazdy min. kat A1. zarejestrowana na 50 to przestępstwo i fałszerstwo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jak masz takie problemy z biegami to może automata lepiej kup ? ;p Obczaj Gilere Dna, w automacie fajne moto, moge od siebie polecić.
SwojÄ… akurat sprzedaje, dobrze stuningowanÄ….
Jakbyś był zainteresowany to napisz tu to Ci ją pokaże ;p
SwojÄ… akurat sprzedaje, dobrze stuningowanÄ….
Jakbyś był zainteresowany to napisz tu to Ci ją pokaże ;p
-
matix1505 - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/12/2008, 21:48
matrix nie spamuj sie z tym trupem po całym scigaczu ;/ wystaw w dziale sprzedaży i czekaj moze ktos sie zgłosi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale dobrego motocykla nie tzreba reklamowac
sam sie sprzeda. ...

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości