Zobacz wÄ…tek - Kompromis
NAS Analytics TAG

Kompromis

Enduro, Cross
_________

Kompromis

Postprzez oneal » 13/4/2011, 13:21

Witam! Jestem tu nowy Nazywam sie Krystian jestem z małej miejscowości Stronie Śląskie mam 180 cm wzrostu i 60 kg
Moje doświadczenie z motorami to Kawasaki kle 500 przerobione w teren , sxf 250 kolegi , i wr 426 .
Chce kupić motor ale mam duże wymagania:
Mamy w Stroniu tor mx , piękne góry podjazdy , i fmx park chce żeby motor bym szybki na torze , żeby dał rade uciec przed policją (supermoto), wyjechał pod każdą góre i można był nim uczyć sie jakiś sztuczek. No i to sie nasuwa pytanie : hard enduro czy cross ?
Mam koła supermoto i też bym chciał od czasu do czasu pojeździć z policją ^^. No i nie wiem 4T czy 2T Cena jaką chce wydać to do 8000tyś
Skłaniam sie do 125 -250 4T ale czy to nie będzie za słabe na droge? Który motocykl będzie dobry do fmx (na to głownie kłade nacisk).
No i który będzie najtańszy w utrzymaniu :)
Z góry dziękuje za pomoc ;) pozdrawiam
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie


Postprzez Bostorn » 13/4/2011, 14:15

Witam, najtańszy w utrzymaniu będzie rowerek

multum razy się wałkowało, jak dbasz tak masz

po 2 jeżeli miałeś doczynienia z takimi sprzetami to powinienes wiedziec co i ile kosztuje i jak należy dbac

odnosnie zabawy z niebieskimi, podaj jeszcze swój adres i pełne imie i nazwisko :) a będziesz mogł z nimi częściej sie pobawic

dalej jadąc do 8klocków kupic mozesz 250 w 4t, chcesz na asfalt to 250 w 4t bd najbardziej odpowiednia chociaz aby moc zarejestrowac to masz nie wielką możliowsc

exc 250, klx 250. wr 250 i to chyba wszystko, jak coś pominałem to niech ktoś dopisze
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez mentorsct » 13/4/2011, 14:18

Jak chcesz uprawiać fmx to raczej tanie utrzymanie nie będzie (gleba=remont czegoś tam, zawiecha podstawa). Ale mi sie wydaje że motocykl do tego rodzaju akrobacji musi być lekki czyli full cross najlepiej jakaś 125 (większość zawodników x-fighters jeździ na 125 2T).
A uciekać przed policją po co? Na torze nic ci nie zrobią.
A jak chcesz dojezdzac na tor to co innego. Zrobia przczaje i tak cie zlapia.

BTW. Raczej wr 426 to nie ma a yzf 426 jest.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez oneal » 13/4/2011, 14:21

Nie chce rerejstrować
A czy jak skacze na np. wr 250 na 3m to mi zawieszenie nie dobije ? wydaje mi sie że może bym z tym problem zastanawiałem sie nad yzf 250 ale nie wiem czy w tej cenie znajde coś w dobrym stanie ;/
Suzuki rm 125
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez barek253 » 13/4/2011, 14:44

spokojnie za 8k kupisz w dobrym stanie yzf
chyba wlasnie 4t bedzie najlepsza dla ciebie jak chcesz po asfalcie jezdzic do skokow tez sie nada jest tylko troche ciezsza od 125 2t to nie powinienes miec z nia problemow
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 13/4/2011, 14:45

jak nie chcesz rejestrowac to tylko full cross, yzf, crf, sxf, kxf itp itd ;d

tylko pełne crossy, zawieszenie najtwardsze

kwestia jeszcze regulacji, a że mało wazysz wątpie aby dobijało, raczej będzie dla ciebie za twarde, bo jestes po prostu lekki, o wiele za lekki
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 13/4/2011, 16:12

ee tam ja w kacie mam zawieszenie i skacze sie niexle :D praktycznie skacze tak jak reszta na fullach i nie czuje sie gorszy xd :D kwestia ustawienia :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 13/4/2011, 16:28

mentorsct poprawka jest wr 426 ;)
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mentorsct » 13/4/2011, 19:34

No dobra niech i będzie, pomyliłem się. Ale jak chce tą wr to dla mnie za ciężki sprzęt no i oczywiści stopkę zdemontuj.
Jak dla mnie to powinieneś określić w jakim kierunku bardziej chcesz iść fmx czy supermoto.
Jak fmx to dla mnie tylko i wyłącznie 125 2T full.
Supermoto hmm 450 exc.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez oneal » 14/4/2011, 10:02

Większy nacisk kładę na fmx .
A czy 125 2T nie nadaje sie na sm ?
I czy duża róznica w przyśpieszeniu jest między exc 125 i sx 125 ?
Suzuki rm 125
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez henio12323 » 14/4/2011, 10:10

125 w 2T nadaje sie na SM pod warunkiem że dasz rade remontowac często sprzęt. 2T nie bardzo lubi jazdy po asfalcie. oczywiscie jazda po torze SM to nie jazda po asfalcie na codzien. wiec jak masz zamiar jeździc tylko po torach SM to 125 tez moze byc ok do nauki. choc do SM lepiej nadaja sie 4T i wiekszych pojemnosciach. pozatym nie zrobisz motocykla do wszystkiego. nie mozesz miec jednego motocykla którym bedziesz latał jako SM i tym samym latac w FMXie. i nawet na torze crossowym. bo jak chcesz sie zajac jedna z tych dyscyplin moto musi byc całkiem inaczej przygotowane.

hmm teoretycznie na asfalcie EXC powinien byc szybszy. bo ma z dołu wiecej momentu obrotowego no i ma dłuzsze biegi którymi nie trzeba tak mielić jak w przypadku krótkich przełozen SXa. z kolei na torze na przyspieszenie SX wygra bo krótka skrzynia pozwala lepiej dobrac przełozenie do podłoza itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez oneal » 14/4/2011, 20:04

Sm moge se odpuścić ale fmx na 1 miejscu
A takie jeszcze jedno pytanie bo nie chce rozpocząć nowego tematu :
Chce kupić motocykl dla brata jest mniej więcej moich rozmiarów i ma 14 lat
85 jest dla niego zamało i nie wiem co mu kupić jezdzil na wr 426 i dobrze sobie radził i kupić mu 125 2t czy 250 4t ? do jazdy takiej amatorskiej po lesie i do skoków
Suzuki rm 125
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez henio12323 » 14/4/2011, 20:19

w tym wieku 85 wystarczy. jeździc to i ja moge na CR 1000 (po prostej na półgazie), jestem przekonany że dobrze 85 nie ogarnie przez sezon :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez oneal » 14/4/2011, 20:28

ale 85 jest już za słabe jeździł yz 85 przez 3 lata
Suzuki rm 125
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez henio12323 » 14/4/2011, 20:50

to w takim razie czas na 125 ccm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 15/4/2011, 10:26

To kupcie sobie 2 maszyny 250 4 T i 125 2 T :P jeden zrobić na supermoto a jeden do freestyle :p
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê