Nie pali R6 2002
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Nie pali R6 2002
Witam mam problem z moją R6 poszedłem dzisiaj polatać i po 10 km z moją maszyną coś się stało mianowicie jadę i lekko mi koło złapało i puściło po 30 metrach znowu i zgasł zatrzymałem się żeby zobaczyć co się stało ale nic nie stwierdziłem chce zapalić motor i nie idzie kręci ale nie chce zapalić co to może być ( rozrząd przeskoczył był wymieniany ) no i czy pompka paliwa powinna za każdym razem wydać dźwięk
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
Pompka paliwa nie pompuje raz za razem, musisz robic przerwy. Zlapalo kolo? Moze silnik przestal pracowac i hamowal biegiem, po czym uruchomil sie i " kolo puscilo". W skrocie motor Ci sie popsul
teraz musisz ustalic czy nie ma iskry- pradu czy paliwa??? Mozesz sprawdzic tez rozrzad ale to taki czarny scenariusz. Zaczyna sie od spraw prostych- tankowanie itp.

-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
więc tak panowie problem jest taki ze nie ma prądu w wtyczce od pompki i nie ma iskry bo też prądu nie ma wszędzie jest bezpieczniki dobre a prąd tam nie dociera gdzie może leżeć problem bo ja już nie wiem i przy akumulatorze jest wtyczka co są klemy podłączone plus i minus i bezpiecznik jaki tam macie prąd może ktoś sprawdzić bo ja mam 1.7
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
sprawdzaj po kolei
czy ma iskre
czy rozrzad jest dobrze ustawiony
czy podaje paliwo
itd
przez internet ciężko zdiagnozować
czy ma iskre
czy rozrzad jest dobrze ustawiony
czy podaje paliwo
itd
przez internet ciężko zdiagnozować
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
z elektroniko elektryki jestem slabiutki wiec ci nie bardzo pomoge, jesli bezpieczniki ok to musisz gmerac i szukac moze cos gdzies sie rozlaczylo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Moze byc wina modulu ale to jakbys upadl a przyczyny szukal we wstrzasach skorupy ziemskiej. Wystarczy czujnik na wale i nie bedzie iskry i nie poda paliwa. Jednak rano jak wlaczasz zaplon to pompka ma sie odezwac przez ok jednej sek. Pozniej juz tam pradu nie ma bo i po co? Jesli nie odzywa sie wogole to modul nie ma tu nic do rzeczy. Modul wlacza pompke i daje prad na cewki kiedy silnik sie kreci i ma impuls od czujnika na wale??? Zaznaczam, ze nie znam sie na tym ale w samochodach tak jest to pewnie w motocyklach tez. Nawet ten czujnik siadzie predzej niz modul.
Szukaj od spraw prostych i omijaj elementy, ktorych sprawdzic nie potrafisz bo narobisz takiego bigosu, ze nikt tego motocykla juz nie zrobi.
Szukaj od spraw prostych i omijaj elementy, ktorych sprawdzic nie potrafisz bo narobisz takiego bigosu, ze nikt tego motocykla juz nie zrobi.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Jesli rozrząd sam z siebie przeskoczył to samo jego ponowne ustawienie nie za wiele da, a na pewno nie na długo. Najpierw nalezy sprawdzic napinacz, na twoim miejscu oddał bym sprzet do mechanika, bo jesli pytasz jak maja byc ustawione tłoki do ustawienia rozrzadu to lepiej sie za to nie bierz.
- toper-utl
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości