KTM 125 EXC
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
KTM 125 EXC
Witam!
Zamierzam kupić KTM 125. Zastanawiam się nad kilkoma sprawami no i przywiało mnie własnie na Wasze forum i własnie tu chciałbym uzyskac odpowiedzi na moje pytania.
Jeździłem na skuterku, później przesiadłem się na Yamahe TZR 50 ccm, a teraz chciałbym kupic crossa. Interesuje mnie 125, ale musi mieć możliwość rejestracj. A z tego co się orientuję tylko KTM 125 exc i honda cr sprowadzana z Włoch mają możliwośc rejestracji i swobodnego poruszania się w ruchu ulicznym. Nasuwa się też myśl, czy po 9 konnej TZR dam radę na 40 konnym crossie? Mam 15 lat i 65 kg wagi... Nie będzie to dla mnie za moncy sprzęt? Jeśli nawet nie i zdecyduję się na kupno crossa to jak jest z eksploatacją? Słyszałem, że czasem trzeba robić remont co 20 moto godzin. Czy to prawda? Słyszałem też o wiele bardziej pozytywne opinie - ludzie pisali, że robią remont za około 1000 zł po kazdym sezonie. No a 20 motogodzin to w wakacje bym pewnie w 5 dni zrobil...
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
Zamierzam kupić KTM 125. Zastanawiam się nad kilkoma sprawami no i przywiało mnie własnie na Wasze forum i własnie tu chciałbym uzyskac odpowiedzi na moje pytania.
Jeździłem na skuterku, później przesiadłem się na Yamahe TZR 50 ccm, a teraz chciałbym kupic crossa. Interesuje mnie 125, ale musi mieć możliwość rejestracj. A z tego co się orientuję tylko KTM 125 exc i honda cr sprowadzana z Włoch mają możliwośc rejestracji i swobodnego poruszania się w ruchu ulicznym. Nasuwa się też myśl, czy po 9 konnej TZR dam radę na 40 konnym crossie? Mam 15 lat i 65 kg wagi... Nie będzie to dla mnie za moncy sprzęt? Jeśli nawet nie i zdecyduję się na kupno crossa to jak jest z eksploatacją? Słyszałem, że czasem trzeba robić remont co 20 moto godzin. Czy to prawda? Słyszałem też o wiele bardziej pozytywne opinie - ludzie pisali, że robią remont za około 1000 zł po kazdym sezonie. No a 20 motogodzin to w wakacje bym pewnie w 5 dni zrobil...
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
- Iwson
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21/3/2007, 15:42
Co do godzin to musisz miec typowego full krosa typowego do jakiś zawodów albo do czegoś takiego żeby ci się tak psuł a tak jak ty chcesz jezdzic zeby się nie psuł i dało się zarejestrowac to polecałbym jakies enduro kturym spokojnie zrobisz z 10/15 tys km
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
Przede wszystkim KTM EXC 125 to nie cross, tylko ENDURO. Kup lepiej sobie Yamahę DT 125 - EXC to wyczynowy sprzęt i jeśli nie będziesz o niego dbał to będziesz musiał inwestować, a prawdopodobnie nie wykorzystasz drzemiącego w nim potencjału.
Remonty robi się w zależności od preserencji szoferującego.
Remonty robi się w zależności od preserencji szoferującego.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Albo honde MTX tylko że bedą raczej stare roczniki i z częsciami ciężko ja osobiście polecam DT 125 nie dlatego że mam DT 80 ale dlatego że wiele się naczytałem o ich niezawodności i przyjemności z jazdy nią
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
Ja też polecam DT 125.KTM będzie sie za często psuł i po sezonie,dwóch będziesz chciał sprzedawać.DT jest naprawde nie zawodna i napewno bardzoooo żadko sie psuje,a to chyba ważne i części też łatwo dostępne.Sam mysle o zakupie DT 125:) Co do DR125,to jest to za słabe w teren np. nie pośmigasz tak jak na DT:)
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Ja bym odradzał DR z 2 powodów pierwszy to jest ona chłodzona powietrzem co w ciężkim terenie i przy częstych postojach może skutkowac w lecie częstym przegrzewaniem się silnika co skracało by jego żywotnośc
Po 2: 125 i czterosuwowy silnik daje o połowe mniej mocy co 125 w dwusuwie
Po 2: 125 i czterosuwowy silnik daje o połowe mniej mocy co 125 w dwusuwie
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
Narazie pomyśl nad Dt125, mam obecnie ten motor, nie tak drogi napewno jak KTM a w pełni odblokowana Dt da ci wielką frajdę w takim wieku, KTM o mocy 40KM to już dosć duże wyzwanie, mozesz sie na wstępie zniechecić 

-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wg mnie DT 125X na początek to zbyt dużyy wydatek,bo to jest cholernie drogie.Ale jak masz dużoo kasy to pożycz,bo brakuje mi do DT 125 troche 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Kupię roczny z Niemiec i wcale nie będzie tak drogo, co do tego, że 40 konny KTM to za dużo to się zgadzam... nie chcę, zeby mnie z niego zwiało:) Muszę otwarcie przyznać, że dzięki temu forum ukierunkowałem się w stosunku DT 125X i właśnie dziś go zamówiłem i w przyszłym tyg. powinienem mieć!:) Dzięki chłopaki!:D
- Iwson
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21/3/2007, 15:42
Parę słów doświadczonych forumowiczów i kolesia spłukaliśmy o parę kołów w du** na nowe moto
którego wcale na początku nie chciał 


http://bikepics.com/members/SensitivE91/98xtz750/ | Yamaha XTZ 750
-
SensitivE91 - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
- Lokalizacja: Lublin
Ehh.. ja raczej jak bede kupywac jakos teraz to raczej wybiore KTM 125 exc
moze i sie psuje, ale jak sie nie dba 


Hello
- Patyczakross
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 20/1/2009, 14:15
- Lokalizacja: Szczecinek
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości