Szalejący obrotomierz w R1 2000 rok
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Szalejący obrotomierz w R1 2000 rok
Witam. Mam problem z obrotomierzem w mojej R1. Podczas jazdy szczególnie na wyższych zakresach obrotów wskazówka odchyla się jak szalona zamiast płynnie pokazywać obroty. Skacze o kilka tysięcy. Po drugie po każdym wyłączeniu zapłonu kluczykiem zeruje mi licznik dzienny kilometrów;/ troszke to kłopotliwe przy planowaniu tankowań;/ Dodam że licznik zeruje też przycisk PASS (od migania światełkami długimi) na wyłączonym silniku i włączonym zapłonie. Podczas jazdy licznik normalnie nalicza i nie zeruje się. Jakiś czas temu moto było przewożone w deszczu bez plastików i z odpiętym zbiornikiem paliwa. Podobno przewód od czujnika paliwa też ma wpływ na obrotomierz. Kontrolka rezerwy zapala się na chwile przy włączeniu zapłonu ale nie działa przy niskim poziomie paliwa;/ Pewnie czeka mnie czyszczenie wtyczek i etc. Napiszcie więc czym doczyścić styki w ciasnych kostkach. Z góry dziękuje i prosze o pomocne wskazówki.
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości