HONDA CBR 600 F3 PALI SWIECE !!!! CHŁOPAKI POMOCY!!!
Posty: 15
• Strona 1 z 1
HONDA CBR 600 F3 PALI SWIECE !!!! CHŁOPAKI POMOCY!!!
Witam dodaje jeszcze raz ten sam temat ponieważ nikt mi nic niestaty nie odpowiedział;/ tekst poprzedniego tematu: Witam, opisze historie mojej hondy, jakieś poł roku temu poluzniła mi sie głowica postawilem motor do "mechanika" i honda stała na dworze (w połowie rozebrana przez jakiś miesiąc) kupiłem uszczelke planowanie glowicy i wogole, motor złozyli i nie chcial odpalic to ciągleli samochodem motor złapał i zrobił wielkie buummm rozrząd przeskoczył rozje... silnik motor zabrałem do konkretnego mechanika zrobil wszysko honda była sprawna nastepnie postawiłem ją do garażu poniewaz nie było sezonu no i stała z 3 miesące w wilgotnym garażu odpaliłem ją kilka razy i na tym sie skonczyło teraz za każdym razem jak załoze nowe swiece to po 3 minutach je pali tzn iskra nie jest na swoim miejscu tylko w srodku co może byc przyczyną? mam już dosc tego motoru wsadziłem juz w niego 1500 zł i nadal nie chodzi POMOCY!!! możliwe ze cewki poszły w wilgoci ? Mój elektormechanik nie wie co jest grane nigdy się z takim czyms nie spotkał, POMOCY !!!
- mariusz1906
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2011, 21:18
Na wszystkich baniakach pali te swiece? Za to odpowiedzialne sa cewki ale zeby w 3 minuty??? Troche to dziwne.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
moze sa poprostu zawilgocone/zalane i poprostu w swiecach robi sie zwykle przebicie??? wygrzej swiece np nad palnikiem w kuchni wkrec w silnik odpal i nakrec kilkanascie km-ow moze to pomoze !!!! bo odpalanie i praca silnika na biegu jalowym to nie to samo co krecenie go pod obciazeniem.... napisz potem co i jak ... POWODZENIA!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Pali mi na wszystkich garkach... Wykręcałem już grzałem palnikiem do czerwoności następinie oczyszczałem niby juz na swoim miejscu iskra była ale to już nie było to samo wkręciłem wszystkie 4 sztuki i próbowałem palic zaczeło szczelac z wydechu tak jak wczesniej i aż szyby się trzęsły tak 3 razy z wielkim ogniem więc odpusciłem, już i zamówiłem kolejny kąplet swiec wraz z cewkami i regulatorem napięcia ale wkręcam już użwki bo na nowe nie wyrobie jak będzie tak dalej dopiero jak sie uspokoi to nowe wrzuce, mój kolega wie co to jest lecz nie chce mi powiedziec poniewaz chce odkupic ten motocykl ode mnie za grosze i mówi ze zrobi sobie jego zdaniem jest to pierdoła i potrzeba 4 przyżadów żeby to sprawdzic co to jest ale ja nie mam pojęcia a on dalej mnie męczy zebym sprzedał a tyle już w niego włożyłem ze szkoda mi żeby nie był na chodzie
- mariusz1906
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2011, 21:18
Faktycznie tak na odleglosc ciezko cos wymyslec. Dziwie sie, ze z naprawy wypuscili cie takim motocyklem. Oni maja dobre uzywane swiece bo ludzie wymieniaja profilaktycznie wiec moga probowac. Ale jak zakladasz dobre swiece, motocykl chodzi 3 minuty i zaczyna strzelac w wydech? Wszystkie 4 swiece uszkodzone? Sprawy mechaniczne chyba mozna wykluczyc. Musisz sprawdzic cewki miernikiem, prad ladowania, numery cewek czy na pewno twoje?
Moja stoi cala zime w zimnym wilgotnym blaszaku i chodzi jak zloto. Japonczyki raczej nie sa takie wrazliwe.
Moja stoi cala zime w zimnym wilgotnym blaszaku i chodzi jak zloto. Japonczyki raczej nie sa takie wrazliwe.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Wydech szczelny, synchro no powiem ze raczej nie bo gdy go odebrałem pierwszym razem było wszystko ok postawiłem stał i pozniej nie chcial odpalic wiec kręciłem pod prostownikiem bo aku lipny no i jak juz waliło z wydechu to spowrotem do mechanika tego bo i tak sprzęgło robiłem więc zmienił swiece i spaliło wszystkie 4 swiece najpierw jedną wymeinił na inną i pozniej przez minute spalił wszystkie 4 wiec zabrałem go od niego bo on by już tego nie zrobił, cewki moje są bo chodził motor jak zabrałem pierwszym razem, cewki i regulator napięcia już zamówiłem może jutro bedzie to zobacze czy to to
- mariusz1906
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2011, 21:18
Szkoda, ze dopiero teraz napisales, ze odpalales moto na prostowniku. Jak masz tak dalej robic to nawet nie montuj nowych czesci bo szkoda. Sprawdz wogole ladowanie jakie jest bo motocykle tego nie lubia. Rano na ssaniu i nigdy z gazem, mozesz dolaczyc aq od samochodu ale nigdy nie pal na prostowniku. To takie madrosci z autopsji, ktore utkwily mi w glowie.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
No tak dalej napewno robił nie będe ale robiłem tak pare razy i było ok tylko teraz cos nie tak a przypomniało mi sie dzisiaj dopiero o tym że tak tym razem zrobiłem bo już za dużo z tym motocyklem nerwów przeszedłem ale czas na cbr 900rr a co do napiecia to regulator i tak wymienam tak że na tym napięcie i tak nie ma znaczenia bo i tak już drugi w drodze do mnie jest tak jak i cewki. Myslisz ze po wymianie tego bedzie ok?
- mariusz1906
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2011, 21:18
To wszystko co mi przychodzi do glowy, skoro nikt nic nie dodaje to pewnie innym tez nic do glowy nie przychodzi. Nie mysle tylko mam nadzieje, ze bedzie ok. Jakbym wiedzial, ze paliles od prostownika to bym wogole nie pisal. Jak czytam o paleniu od prostownikow czy na zaciag za samochodem to rece opadaja i nie ma jak pisac.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Temat wielokrotnie wałkowany. Użyj szukajki.
1. Gaźniki do sprawdzenia czy nie leją za dużo paliwa.
2. Świece muszą uzyskać temperaturę samooczyszczenia aby się nie uszkodziły.
W zasadzie powinieneś jechać do ostatniego mechanika - niech w ramach gwarancji sprawdzi czy wszystko zrobił jak należy.
1. Gaźniki do sprawdzenia czy nie leją za dużo paliwa.
2. Świece muszą uzyskać temperaturę samooczyszczenia aby się nie uszkodziły.
W zasadzie powinieneś jechać do ostatniego mechanika - niech w ramach gwarancji sprawdzi czy wszystko zrobił jak należy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Dzisiaj w koncu dosiadłem moją suczke
chodzi jak zegarek... a co do zegarka to cos mi dziwnie cyka chyba zawory:/ wymiana regulatora napięcia oraz cewek i po problemie
Dzięki wszytkim za pomoc 



- mariusz1906
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/3/2011, 21:18
http://www.ngk.de/pl/technika-w-szczego ... uszkodzen/
przykład na samym dole.
P.S. Czyli po uruchomieniu silnik powinien złapać normalną temperaturę pracy, odpalanie na chwilę i gaszenie powoduje uszkodzenie świec, nie tylko w motocyklach.
przykład na samym dole.
P.S. Czyli po uruchomieniu silnik powinien złapać normalną temperaturę pracy, odpalanie na chwilę i gaszenie powoduje uszkodzenie świec, nie tylko w motocyklach.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości