Zobacz wątek - Gaźniki od gpz 500 do 305
NAS Analytics TAG

Gaźniki od gpz 500 do 305

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaźniki od gpz 500 do 305

Postprzez lewiasty » 6/3/2011, 19:42

Witam. Posiadam dość nieczęsto spotykany model kawasaki gpz 305. Niestety spękały mi membrany w gaźnikach, przez co ciężko wkręca się na obroty. Czy mogę zastąpić gaźniki fabryczne tymi od modelu gpz 500? Wiem, że różnica w dyszach paliwowych może spowodować zalewanie i dławienie, ale może dobrze dobrane filtry stożkowe, mała dawka paliwa pozwoliłyby na normalną jazdę? Proszę o pomoc
lewiasty
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/3/2011, 19:39


Postprzez Dr_Acula » 8/3/2011, 19:45

A próbowałeś od czegoś dopasować membrany? Jeżeli gaźniki ogólnie są w dobrym stanie, iglice nie powycierane itd to może warto poszukać od gaźników z jakiego modelu podejdą membranki? No chyba, że części są aż tak nietypowe, że z niczego nie będą pasować.

Jak z powyższym nie da rady musiałbyś sprawdzić w jakiejś serwisówce jakie są wymiary i skok gwintu mocowania dysz w gaźniku z 500 i porównać ze swoim - może da się przełożyć dysze do nowego gaźnika?

Najlepiej niech się wypowie ktoś od Kawy bo ja niewiele mogę pomóc ;).
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division


Postprzez lewiasty » 20/3/2011, 21:22

Odświeżam temat. Sezon prawie w pełni, a kawasaki sobie leży w garażyku i nie wie czy chce narządy od mocniejszego brata. Ponawiam pytanie- czy ktoś wkładał kiedykolwiek gaźniki od motocykla o pojemności większej o niespełna 200cm3? Ciekawi mnie reakcja silnika 305 na gaźniki z 500. Czego się mogę spodziewać? Oprócz ewentualnego zalewania silnika, nie-wkręcania na obroty itd. Nie jest to mój pierwszy motocykl, niejeden silnik rozebrałem...ale nie potrafię przewidzieć co się stanie. Pomóżta!:)
lewiasty
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/3/2011, 19:39

Postprzez regis440 » 21/3/2011, 00:00

tego co mozna poszukac w necie , Ty u siebie masz chyba gazniki keihin cv32 czyli 32mm przelotu, w gpz 500 sa cvk 34 czyli wieksze, pewnie da sie dopasować, ale bez dobierania dysz pewnie sie nie obejdzie

cv32 sa też w innych motocyklach( np niektore ninja 250, 4 cylindrowcach gpx600, ), wiec mozna je kupić i tylko przełożyć dysze i iglice ze starych
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez lewiasty » 27/3/2011, 20:01

Właśnie takiej informacji oczekiwałem;) dzięki wielkie,kolego. Postaram się dobrać coś od gpx 600 (rozczłonkować na dwie części;))
lewiasty
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/3/2011, 19:39



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości




na górê