SUZUKI GSXR K4 750 - Problem z Rozruchem Na Ciepłym Silniku
Posty: 8
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSXR K4 750 - Problem z Rozruchem Na Ciepłym Silniku
Posiadam Suzuki GSXR K4 750 i mam mały problem.
Motocykl ma przejechane 18000km ,na zimnym odpala bez zająknięcia , po przejażdżce i zgaszeniu motocykla , kręci rozrusznikiem ale opornie i ociężale... Moto nie odpala.... Kręci tak jakby akumulator był totalnie wyczerpany.
Czy ktoś może racjonalnie wskazać jakąś przyczynę , bo zastanawiające jest to ,że nie odpali dopiero po rozgrzaniu motoru.
Po przejażdżce stawiam motocykl na 15-20 minut ,kręci zupełnie normalnie i odpala....
Gdyby alternator nie ładował ,motocykl po całym dniu jeżdżenia nie zapalił by następnego dnia rano.
Co to może być ?? Przegrzewający się akumulator?? Coś z rozrusznikiem??
Bardzo Prosze o jakiekolwiek podpowiedzi

Motocykl ma przejechane 18000km ,na zimnym odpala bez zająknięcia , po przejażdżce i zgaszeniu motocykla , kręci rozrusznikiem ale opornie i ociężale... Moto nie odpala.... Kręci tak jakby akumulator był totalnie wyczerpany.
Czy ktoś może racjonalnie wskazać jakąś przyczynę , bo zastanawiające jest to ,że nie odpali dopiero po rozgrzaniu motoru.
Po przejażdżce stawiam motocykl na 15-20 minut ,kręci zupełnie normalnie i odpala....
Gdyby alternator nie ładował ,motocykl po całym dniu jeżdżenia nie zapalił by następnego dnia rano.
Co to może być ?? Przegrzewający się akumulator?? Coś z rozrusznikiem??
Bardzo Prosze o jakiekolwiek podpowiedzi

-
bboy4 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/11/2008, 11:46
- Lokalizacja: Aleksandrów-Kuj
Kolego nie ten dział,chyba odpowiedni znajdziesz tu
viewforum.php?f=9
viewforum.php?f=9
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
ja bym sprawdził luzy i przeprowadził ogólny serwis, bo chyba go nie było...
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
1. Sprzedałem niedawno swoją R1 i kupiłem K4 - więc jest to świeży nabytek.
2. Na innym akumulatorze nie sprawdzałem jeszcze.
3. Jaki związek mają luzy zaworowe z ociężałością rozruchu rozrusznika i prądem??
W pierwszym poście wyraźnie napisałem , moto nie odpala ponieważ rozrusznik nie ma siły obrócić silnikiem. Po odczkaniu 10 minut , zakręci zupełnie normalnie i odpala natychmiastowo , bez żadnego kręcenia i czekania aż zaskoczy.
2. Na innym akumulatorze nie sprawdzałem jeszcze.
3. Jaki związek mają luzy zaworowe z ociężałością rozruchu rozrusznika i prądem??
W pierwszym poście wyraźnie napisałem , moto nie odpala ponieważ rozrusznik nie ma siły obrócić silnikiem. Po odczkaniu 10 minut , zakręci zupełnie normalnie i odpala natychmiastowo , bez żadnego kręcenia i czekania aż zaskoczy.
-
bboy4 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/11/2008, 11:46
- Lokalizacja: Aleksandrów-Kuj
Nie chcę Cię martwić ale ja miałem dokładnie tak samo gdy panewka mi siadała
Winny może być też sam rozrusznik. Może być zużyty i mieć luzy. Akumulator też podmień inny bo stary może tracić pojemność.

-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości