honda magna vf700 86 rok wersja usa problem z moca, pomocy
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
honda magna vf700 86 rok wersja usa problem z moca, pomocy
koledzy podpowiedzcie cos, mam magna jak w tytule. zrobione synchro, olej, filtry,swiece, przewody i fajki. i nadal nie ma tyle mocy co powinna. z moich odczuc jest tak ze do jakis 3 tys obrotow jest wieksza moc, powyzej 3 tys moc spada no i moto wyciaga tylko 120 km/h i koniec. dodoam ze moto pracuje rowno,zapala na dotyk i nie ma zadnych innych objawow. pomozcie bo juz nie wiem co mam robic. pozdrawiam
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
Można gdybać do rana... pasowałoby żebyś jednak wybrał się z motocyklem na serwis. To może być cokolwiek.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
zawory juz wyregullowane i dalej jest to samo tylko ma wieksze kopyto ale im szybciej jedzie tym miej mocy i dojdzie do 120 i koniec, nie wiem juz co dalej
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
a nie masz zblokowanej wersji przypadkiem? Jakieś zwężki prześwitu na króćcach czy np podnosząca się do połowy przepustnica...
Trzebaby pokombinowac z gaźnikiem - wyczyścić mu dysze, FILTR PALIWA wymienić. Sprawdzić poziom pływaków i czy szczelne... ale...możę kąt wyprzedzenia zapłonu jest nie taki. Możę o ząbek przestawiony rozrząd?
Głupia sprawa ale...ile one lecą fabrycznie? Możę masz strzelone łożyska w kołach i ciężko idą..
Trzebaby pokombinowac z gaźnikiem - wyczyścić mu dysze, FILTR PALIWA wymienić. Sprawdzić poziom pływaków i czy szczelne... ale...możę kąt wyprzedzenia zapłonu jest nie taki. Możę o ząbek przestawiony rozrząd?
Głupia sprawa ale...ile one lecą fabrycznie? Możę masz strzelone łożyska w kołach i ciężko idą..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
na serwisie twierdza ze to napewno nie wina gaznikow, sprawdzili dzis kompresje i jest 10 a w serwisowce jest 10,5 wiec w normie, podpowiadaja mi ze to cos z pradem wiec zamowilem dzis modul zaplonowy, moze to pomoze
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
a dodam ze swiece sa ladne kolor kawa na mleku wiec to raczej nie zle ustawiony rozrzad, wydaje mi sie ze modul zaplonowy a dokladnie sekcja w module odpowiedzialna za wysokie obroty wiec zamowilem modul
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
gazniki wymienione na drugie, i teraz na zimnym silniku chodzi idealnie a jak sie nagrzeje to pierdzieli,macie jakies pomysly?
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
to te drugie gaźniki ustaw porządnie pod motocykl. w książce serwisowej porównaj hmm np budowę swoich gaźników z wersja otwarta jakie dysze były itp.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Wszystko prawie wymieniles i nie idzie??? Masakra. Moze cos z ukladem wydechowym? Przepuszcza taka ilosc spalin, ze ladnie pali i ladnie chodzi ale nie przekroczy 120? W silniku juz chyba nic nie ma wiec jakby wymontowac airbox, podac paliwo z butelki, zdemontowac wydech ( to juz tak w akcie desperacji) cos ja dlawi.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
dzwonili z serwisu w piatek ze mam kupic jedna cewke i impulsator bo moto jak jest zimne tyo chodzi idealnie a jak sie nagrzeje tyo jedna para cylindrow slabnie bo podobno slabnie iskra z jednej cewki wiec dzis zamowilem cewke i impulsatory i zobacze co bedzie dalej
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
cewki zmienilem i juz moto nie gasnie po nagrzaniu, z gaznikami juz sie prawie uporalem ale teraz mam taki problem ze moto do 6 tysiecy obrotow idzie jak wsciekle a puzniej sie dlawi, czy to moze byc wina za duzej dyszy wysokich obrotow? mam teraz zalozona dysze 125 i wczoraj jechalem w nocy to widzialem w lusterkach jak jak jechalo za mna auto ze jak zaczyna mi sie dlawic to idzie za mna jakas chmura albo dymu albo takiej mgielki nie jestem pewien i pali mi jak smok
- boniodaniel
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
- Lokalizacja: Sierpc
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości