[Aktualności] Suzuki wzywa 73 000 motocykli - akcja..
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ratunku, biją mnie Niemcy!Komentatorzy napisał(a):73 426 sztuk... łooo paaaanieee :/:/ Dobrze, że sie chociaż przyznali, a nie tak jak inna, niemiecka marka, że "akcja techniczna" :]<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):jasne ale chyba nie doczytales czego dotyczy akcja w niemieckiem marce, o ile sie nie mysle to nie ma tam nic wadliwego co w jakikolwiek sposob wplywa na uzytkowanie pojazdu i faktycznie ciezko to nazwac akcja serwisowa. Przeczytaj i komentuj nie odwrotnie.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, a jak mi element zawieszenia tylnego zardzewieje, a przez to "zaspawa się", to rzeczywiście nie ma wpływu na użytkowanie? Co z tego, że zawias nie będzie działał tak jak powinien, a na zakręcie może zacząć/skończyć się uginać przez co wylece z winkla i spadne w przepaść, bo akurat będę na wycieczce w Hiszpanii. Rzeczywiście ciężko nazwać to akcją serwisową i rzeczywiście nie wpływa na uzytkowanie i bezpieczenstwo. Czyżbyś posiadał BMW i był ślepo w nie zapatrzony?<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):to z zespawaniem to twoja teoria spisku? poza tym czybys posiadal Suzuki i chwalil jaki to wpanialy producent bo zrobil akcje bo spieprzyl 73.000 motorow? nie no wymiekam. Ten czarny sceniaruisz w Hiszpani to tez niezly ci powiem, zespawany amor i uzytkownik nie czuje ze nie ma zawieszenia i za....dala po winklach w gorach, nie no wymiekam po raz drugi. Jestes moim idolem!
<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Czytam ta bzdure i sie nadziwic nie moge. Po pierwsze to motocykli, motor to masz pod pokrywa silnika w samochodzie.
Pozatym nie spieprzyl, chociazby potwierdzaja to testy ogolnoswiatowe. Kolejna istotna kwestia - kazda maszyna ma kilku, kilkunastu, kilkuset podwykonawcow czesci i w kazdym przypadku moze cos pojsc nie tak.
Wazne jest to by producent poczul sie do odpowiedzialnosci i chwala mu za to iz informuje swoich klientow o powstalym problemie.
A co do zespawanego amora jezeli stanie Ci sie to nagle to nie wyczujesz tego na gladkim asfalcie przy srednich predkosciach, problem powstanie w momencie kiedy bedzie juz zbyt pozno.<br><hr>dread<br>Komentatorzy napisał(a):czy was wszystkich ogarnela jakas zbiorowa paranoja? Po pierwsze zanim amor by sie zespawal to by zardzewial co zapewne kazdy by juz zauwazyl i stalby sie tak twardy ze kazdy by to znow zauwazyl wogole jesli by sie zaspawal, po drugie jesli producent ma podwykonawcow to znaczy ze czesci od nich przechodza niezliczone ilosci testow przed wdozeniem na roznego roadzaju potencjalne usterki wiec jesli suzuki tego nie zrobilo to znaczy ze spie....li kwestie, po trzecie piszac motorow zrozumiales wiec czepiasz sie kolejny fanie Suzuki, a moze ten sam pod innym pseudo? <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nie, ja jestem tylko pod moim pseudo. ale Ty za to już przestałeś dla mnie wyglądać jak fan BMW. wyglądasz jak dealer BMW. resztę argumentacji masz w linku w moim komentarzu wyżej.<br><hr>misiasty<br>
(ps. nie jestem moto fanem, nie mam ani BMW ani Suzuki. Jeżdżę CeZetą)<br><hr>CZech
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do sporu o motor -motocykl.Pod maską samochodu jest silnik ,a i moze byc motor ,bo jest to integralny element służący do napędu pojazdu.Komentatorzy napisał(a):73 426 sztuk... łooo paaaanieee :/:/ Dobrze, że sie chociaż przyznali, a nie tak jak inna, niemiecka marka, że "akcja techniczna" :]<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):jasne ale chyba nie doczytales czego dotyczy akcja w niemieckiem marce, o ile sie nie mysle to nie ma tam nic wadliwego co w jakikolwiek sposob wplywa na uzytkowanie pojazdu i faktycznie ciezko to nazwac akcja serwisowa. Przeczytaj i komentuj nie odwrotnie.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, a jak mi element zawieszenia tylnego zardzewieje, a przez to "zaspawa się", to rzeczywiście nie ma wpływu na użytkowanie? Co z tego, że zawias nie będzie działał tak jak powinien, a na zakręcie może zacząć/skończyć się uginać przez co wylece z winkla i spadne w przepaść, bo akurat będę na wycieczce w Hiszpanii. Rzeczywiście ciężko nazwać to akcją serwisową i rzeczywiście nie wpływa na uzytkowanie i bezpieczenstwo. Czyżbyś posiadał BMW i był ślepo w nie zapatrzony?<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):to z zespawaniem to twoja teoria spisku? poza tym czybys posiadal Suzuki i chwalil jaki to wpanialy producent bo zrobil akcje bo spieprzyl 73.000 motorow? nie no wymiekam. Ten czarny sceniaruisz w Hiszpani to tez niezly ci powiem, zespawany amor i uzytkownik nie czuje ze nie ma zawieszenia i za....dala po winklach w gorach, nie no wymiekam po raz drugi. Jestes moim idolem!
<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Czytam ta bzdure i sie nadziwic nie moge. Po pierwsze to motocykli, motor to masz pod pokrywa silnika w samochodzie.
Pozatym nie spieprzyl, chociazby potwierdzaja to testy ogolnoswiatowe. Kolejna istotna kwestia - kazda maszyna ma kilku, kilkunastu, kilkuset podwykonawcow czesci i w kazdym przypadku moze cos pojsc nie tak.
Wazne jest to by producent poczul sie do odpowiedzialnosci i chwala mu za to iz informuje swoich klientow o powstalym problemie.
A co do zespawanego amora jezeli stanie Ci sie to nagle to nie wyczujesz tego na gladkim asfalcie przy srednich predkosciach, problem powstanie w momencie kiedy bedzie juz zbyt pozno.<br><hr>dread<br>Komentatorzy napisał(a):Polecam słownik języka polskiego.
Jak już jesteśmy tacy dokładni to pod pokrywą silnika w samochodzie zazwyczaj mamy silnik. Motor to co najwyżej w meleksie.
A potocznie o motocyklu - motor, i jest to użycie poprawne.
A po drugie - jeżeli tobie "nagle na gładkim asfalcie przy średnich prędkościach" zdąży się zapiec amortyzator, to chyba ten swój "motor" pchasz a nie jedziesz na nim.<br><hr>CZech<br>
W motocyklu może byc tylko silnik.Potoczne okreslanie w tym przypadku tylko zwraca uwage ze nie jestesmy motocyklistą tylko motorzystą?
Proszę dbajmy o naszą klasę społeczną i niepozwalajmy aby potoczny jezyk zatarł jakze istotne różnice miedzy kierowcami ciągnika a motocykla:D<br><hr>Wieś Mac
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Polsce to powinni się uwinąć z tą akcją w dwa dni przy tej ilosci sprzedanych motocykli na rynku;)
<br><hr>itd
<br><hr>itd
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeszcze niedawno tak wszyscy nasmiewali sie z nowego zx10r(wycofanie z rynku USA i opoznienie sprzedazy w europie), a to nowy model i nie zdazył jeszcze trafic do sprzedazy. A prosze- noga moze powinac sie kazdej firmie, ostatnio bmw, teraz suzuki. 73 000 motocykli - ta czesc mojego komentarza dedykuje panu który jeszcze niedawno pisał ze najlepsze kawasaki to gsxr-1000:) Wiec, po co pisac jaka to ta czy tamta marka to kupa gowna, suzuki stukipuki, kawasaki jebnij gdzies tam, czy inne głupie rymowanki które wypisuje zwykli internetowi hejterzy jezdzacy (w wolnych chwilach kiedy nie ogladaja youtube) hulajnogami. <br><hr>bartek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to teraz udowodnij ze w K1200S (badz wszystkich jego nastepcach) ktory jest produkowany od 2004 roku stalo sie cos takiego? this could nie znaczy za wiele! w przypadku suzuki sie to dzieje a tu moze sie stac a nie musi i nikt nigdy nie slyszal zeby sie stalo, widzisz juz teraz roznice miedzy akcja servisowa a techniczna? techniczna to taka troche na wyrost. No ale na bank ci sie to stanie na winklach w Hiszpani i spadniesz w przepasc bo safercar.gov tak stwierdzil hehe.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):73 426 sztuk... łooo paaaanieee :/:/ Dobrze, że sie chociaż przyznali, a nie tak jak inna, niemiecka marka, że "akcja techniczna" :]<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):jasne ale chyba nie doczytales czego dotyczy akcja w niemieckiem marce, o ile sie nie mysle to nie ma tam nic wadliwego co w jakikolwiek sposob wplywa na uzytkowanie pojazdu i faktycznie ciezko to nazwac akcja serwisowa. Przeczytaj i komentuj nie odwrotnie.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, a jak mi element zawieszenia tylnego zardzewieje, a przez to "zaspawa się", to rzeczywiście nie ma wpływu na użytkowanie? Co z tego, że zawias nie będzie działał tak jak powinien, a na zakręcie może zacząć/skończyć się uginać przez co wylece z winkla i spadne w przepaść, bo akurat będę na wycieczce w Hiszpanii. Rzeczywiście ciężko nazwać to akcją serwisową i rzeczywiście nie wpływa na uzytkowanie i bezpieczenstwo. Czyżbyś posiadał BMW i był ślepo w nie zapatrzony?<br><hr>misiasty<br>Komentatorzy napisał(a):to z zespawaniem to twoja teoria spisku? poza tym czybys posiadal Suzuki i chwalil jaki to wpanialy producent bo zrobil akcje bo spieprzyl 73.000 motorow? nie no wymiekam. Ten czarny sceniaruisz w Hiszpani to tez niezly ci powiem, zespawany amor i uzytkownik nie czuje ze nie ma zawieszenia i za....dala po winklach w gorach, nie no wymiekam po raz drugi. Jestes moim idolem!
<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Czytam ta bzdure i sie nadziwic nie moge. Po pierwsze to motocykli, motor to masz pod pokrywa silnika w samochodzie.
Pozatym nie spieprzyl, chociazby potwierdzaja to testy ogolnoswiatowe. Kolejna istotna kwestia - kazda maszyna ma kilku, kilkunastu, kilkuset podwykonawcow czesci i w kazdym przypadku moze cos pojsc nie tak.
Wazne jest to by producent poczul sie do odpowiedzialnosci i chwala mu za to iz informuje swoich klientow o powstalym problemie.
A co do zespawanego amora jezeli stanie Ci sie to nagle to nie wyczujesz tego na gladkim asfalcie przy srednich predkosciach, problem powstanie w momencie kiedy bedzie juz zbyt pozno.<br><hr>dread<br>Komentatorzy napisał(a):czy was wszystkich ogarnela jakas zbiorowa paranoja? Po pierwsze zanim amor by sie zespawal to by zardzewial co zapewne kazdy by juz zauwazyl i stalby sie tak twardy ze kazdy by to znow zauwazyl wogole jesli by sie zaspawal, po drugie jesli producent ma podwykonawcow to znaczy ze czesci od nich przechodza niezliczone ilosci testow przed wdozeniem na roznego roadzaju potencjalne usterki wiec jesli suzuki tego nie zrobilo to znaczy ze spie....li kwestie, po trzecie piszac motorow zrozumiales wiec czepiasz sie kolejny fanie Suzuki, a moze ten sam pod innym pseudo? <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nie, ja jestem tylko pod moim pseudo. ale Ty za to już przestałeś dla mnie wyglądać jak fan BMW. wyglądasz jak dealer BMW. resztę argumentacji masz w linku w moim komentarzu wyżej.<br><hr>misiasty<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj kolejgo popieram twoja wypowiedz w 100% nawet i w 200!!!!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Jeszcze niedawno tak wszyscy nasmiewali sie z nowego zx10r(wycofanie z rynku USA i opoznienie sprzedazy w europie), a to nowy model i nie zdazył jeszcze trafic do sprzedazy. A prosze- noga moze powinac sie kazdej firmie, ostatnio bmw, teraz suzuki. 73 000 motocykli - ta czesc mojego komentarza dedykuje panu który jeszcze niedawno pisał ze najlepsze kawasaki to gsxr-1000:) Wiec, po co pisac jaka to ta czy tamta marka to kupa gowna, suzuki stukipuki, kawasaki jebnij gdzies tam, czy inne głupie rymowanki które wypisuje zwykli internetowi hejterzy jezdzacy (w wolnych chwilach kiedy nie ogladaja youtube) hulajnogami. <br><hr>bartek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akcja wymiany regulatorów ruszyła, właśnie dostałem pismo od Suzuki, żeby się udać do najbliższego dealera.<br><hr>Janusz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości