Zobacz wÄ…tek - jede 120 i nagle silnik gasnie;/mial ktos cos takiego kiedy?
NAS Analytics TAG

jede 120 i nagle silnik gasnie;/mial ktos cos takiego kiedy?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jede 120 i nagle silnik gasnie;/mial ktos cos takiego kiedy?

Postprzez qbas118 » 17/3/2007, 16:00

witam, mam takie wytanie, mam kawke gpx600,zdazylo juz mi sie to pare razy wiec postanowilem zapytac,jade ponad setka i nagle silnik mi gasnie i wogole mocy nie czuje w matetce, jak zgasnie to mimo predkosci nie lapie obrotow z powrotrem, zwalnia zwalnia az stane,potem krece krece i czasem po paru minutach zalapie na ssaniu jak pokrece albo po paru minutach jak z gorki zjade tez na ssaniu,ale tak sie wydaje jakby sie zapyachal gaznik albo dysza,z poczatku myslalem ze to wina ze na koncowce paliwa jade i poprostu sie przechylo paliwo podwplywem predkosci i jakos niedochodzi,ale kiedy zdazylo mi sie to przy wiekszej ilosci paliwa to sie pooralem,czy mial ktos kiedys takie cos????? z gory dzieki pzdr
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14


Postprzez jarek20 » 17/3/2007, 16:11

a w miejscu też ci gaśnie jak podkręcisz mu manetką gazu bo jak tak to raczej gaźniki zapchane
Avatar użytkownika
jarek20
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 27/2/2007, 10:27
Lokalizacja: Podkarpackie - Lubaczów


Postprzez bond » 17/3/2007, 18:11

ja miałem podobny problem sprawdź gaźnik przeczyść dysze i przedewszystkim filtr jak jest on zapchany to motor się tak właśnie zachowuje.
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 17/3/2007, 20:12

a zobacz czy jest to tez na innych biegach? Może blokada obrotów..???
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Wombat » 17/3/2007, 20:32

gaźniki do czyszczenia, sprawdz uklad paliwowy punkt po punkcie......
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez jurekgpx » 18/3/2007, 15:59

witaj mialem cos takiego u siebie w gpx 750 powod taskiego zachowania byl prosty ale doszedlem do tego po jakims czasie przewod zasilajacy gazniki byl zalamany i paliwo nie nadazalo naplywac przy wiekszym zapotrzebowaniu na paliwo przy wiekszej predkosci .sprawdz wezyk czy nie jest zalamany
jurekgpx
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez qbas118 » 18/3/2007, 22:53

w miejscu nie gasnie, to sie dzieje tylko czasami,przy wiekszych predkosciach, mi sie tez wydaje ze moze byc cos z tym wezykiem,i z dostarczaniem paliwa
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez gadzina » 19/3/2007, 20:18

Ja miałem taki objaw w suzuki gsx.Po prostu zatkany był otworek w korku zbiornika ten który odpowietrza zbiornik.Paliwa ubywało , powietrza nie przybywało i robiło się podciśnienie.najlepiej to zdjagnozujesz gdy moto ponownie zgaśnie to zatrzymaj się i otwórz zbiornik paliwa , jeżeli usłyszysz syczenie jak byś piwo otwierał to jesteś w domu.Brak powietrza i robi się próżnia.Pozdro.
gadzina
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/3/2007, 19:41

Postprzez qbas118 » 19/3/2007, 20:31

hmmm ciekawa koncepcja,musze tak zrobic w najblizszym czasie, thx ;]
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 29/3/2007, 16:12

tez mam ten problem z podcisnieniem w cbr 125 ;/
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 30/3/2007, 15:18

Zadne gaxniki! Najpierw sprawdz czy to jest podciśnienie. Odkręc korek i pojedz bez korka i sprawdz czy sie tak dzieje. jesli bedzie OK to musisz rozebrac korek paliwa i przeczyscic kanaliki od doprowadzania powietrza.


pozdro.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez qbas118 » 30/3/2007, 15:59

ja niewiem czy mam tam odpowietrzenie przy korku, wiem ze mam na zbiorniku ukryte pod siedzeniem, ostatnio mi sie nie dzieje tak, czasem otworze zbiornik juz do garazu chowam moto to na chwile otworze zeby uslyszec czy "syczy", w sumie az tak mocno to nie, narazie od dwoch tygodni nic sie nie dzieje pzdr
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez Mateusz1605 » 30/3/2007, 18:30

Krystian u Ciebie to nie żaden korek , tylko pewnie zdejmowałeś zbiornik i Ci sie zagięły te przewody od odpowietrzenia jak składałeś .
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 30/3/2007, 20:53

Nie nie. w Cbr to odpowietrzenie jest w korku od baku. i to było zabrudzone i nie ciagło powietrza i robiło sie podciśnienie. teraz jest wszystko OK.
meteusz napisz do mnie na GG.


Pozdrawiam.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 1/4/2007, 20:08

sory ze tutaj pisze, ale może ktos ma tutaj jakies doswiadczenie........
Jak obnizyc światła w cbr 125r? na lagach?
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 1/4/2007, 20:09

sory ze tutaj pisze, ale może ktos ma tutaj jakies doswiadczenie........
Jak obnizyc światła w cbr 125r? na lagach?

I jaki olej do silnika??
jest ona z 2005 roku. obecnie przejechałem 4.000km
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez lmpk » 2/4/2007, 15:30

załóż koło przednie od motorynki :) albo śrubą regulacyjną -z tyłu lampy . tak będzie wygodniej
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez Grubas » 3/4/2007, 17:56

Chyba nie zrozumiałeś lmpk-a. Pierwsze to żart, ale potem chyba dał prawidłową odpowiedź. Za lampą powinieneś mieć śrubę do regulacji. U mnie trzeba włożyć rękę pomiędzy owiewki i zegary.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê