Zobacz wÄ…tek - GSR 600 2007r - nie pali (nie slychac pompy wtryskowej)
NAS Analytics TAG

GSR 600 2007r - nie pali (nie slychac pompy wtryskowej)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSR 600 2007r - nie pali (nie slychac pompy wtryskowej)

Postprzez vtiii » 14/3/2011, 11:19

Witam,
Odpalalem po zimie GSRa, po kilku kreceniach odpalil, ale po 6,7 sekundach w momencie puszczenia sprzegla (nie byl na biegu) zgasl. Proba kolejnego odpalenia zakonczyla sie niepowodzeniem bo nie slychac wlaczenia pompy wtryskowej. POMOCY! Co moze byc przyczyna? Dodam ze sprawdzilem bezpieczniki i sa ok.
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka


Postprzez vtiii » 14/3/2011, 13:34

Tak, wszystko w normie. Efekt jest taki jakbym chcial zapalic moto bez przelaczenia startera, ktory uaktywnia pompe. Czyli kontrolki sie swieca i cisza.
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka


Postprzez Przemo_rene » 14/3/2011, 15:44

w obwodzie czujnika sprzęgła w klamce, czujnika stopki bocznej, czujnika luzu (musi się świecić kontrolka luzu i gasnąć całkowicie po wbici beigu), oraz w prawych przełącznikach szukaj zwary. Jest jeszcze jeden bezpiecznik - przy przekaźniku rozrusznika - 30A w takiej kostce siedzi sam lub ma kompana zapasowego. - sprawdź go.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez vtiii » 15/3/2011, 20:29

Probowalem odczytac blad (zwierajac bialo-czarny z bialo-czerwonym w bialej kostce wg instrukcji) ale nic nie wyswietlilo, prawdopodobnie dlatego ze kontrolka FI zapala sie i gasnie przy przekreceniu kluczyka - czyli tak jak normalnie. Natomiast sprawdzilem przekaznik rozrusznika i nie dochodzi do niego napiecie (sam przekaznik dziala bo podlaczylem zewnetrzne 12V). Stopki narazie nie sprawdzalem bo bieg neutralny dziala (swieci sie N) wiec nie powinien miec wplywy na odpalanie. Wie ktos gdzie jest czujnik/przekaznik sprzegla? Ewentualnie inne sugestie? Z gory dzieki
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez Przemo_rene » 15/3/2011, 21:14

czujnik sprzegła jest na klamce - łątwo to zobaczysz. Taki stycznik. Na przyszłość, żeby odczytać kod błedu nie możesz wyłączyć motocykla (kluczykiem) bo inaczej sie bląd kasuje. Tak wiec jak sie kiedyś pokaże to wyłącz killswitchem i wtedy odczytuj.
Jeżeli kręci rozrusznikiem ale pompa nie nabija to możę jej przekaźnik. Jezeli jednak ani pompa nie nabija ani nie możesz zakręcić rozrusznikiem a napiecie na akumulatorze jest dobre (spoczynek 12,7-12,8V, a po stacyjce 12,5-12,2V) to hmm... jest jeszcze czujnik TIP over z tyłu na baku ale on by sie właczył jakbyś ppołożył motocykl i mógłby wtedy wymagaqc resetu...

Powiedz mi ale czy na wyświetlaczu po kliknieciu w killswitcha coś sie zmienia czy tylko cały czas CHEC? Czy może przełącza po kliknieciu na RUN zaczyna pokazywać na wyświetlaczu --- lub temperature?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez vtiii » 15/3/2011, 21:38

Caly czas CHECK (dokladnie mowiac CHECK zapala sie po ok 1, moze 2sekundach). Po przelaczeniu killswitcha w pozycje run nic sie nie dzieje, a powinien wtedy odezwac sie przekaznik ten kolo glownego bezpiecznika i puscic prad na pompe.
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez Raczek_6 » 15/3/2011, 23:19

A immobiliser działa ? SIPS czy jakoś tak ?
Może akumulator ma zbyt niskie napięcie ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez vtiii » 16/3/2011, 10:22

Immobiliser dziala. Akumlator ok.
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez Przemo_rene » 16/3/2011, 15:23

przekaźnik pompy paliwa sprawdź - wg. serwisówki oraz czy styki są całe, niewypięta kostka...trzeba także killswitcha rozebrać - zobacz czy się napiecia zmieniają na jego stykach jak przekręcasz kluczyk oraz jak przestawiasz go do pozycji RUN. Sprawdź jeszcze ten czujnik Tipover z tyłu baku - wyciągnij go i poruszaj nim (bedzie słychać jakby coś się przewalało w srodku-jeżeli tak to dobrze, jeżeli nie to się mógł skleić...ale to by kod błędu pokazywał) ..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez vtiii » 16/3/2011, 18:56

OK wezme sie za ta pompe. Jesli przelacznik sprzegla przy manetce dziala poprawnie (zwiera i rozwiera) to musze sprawdzic stopke? Bo chyba na wcisnietym sprzegle i tak mozna zapalic motocykl mimo rozlozonej stopki.
PS. Z tego co pamietam to chyba odpoczatku mi nie dzialala poprawnie (tzn moglem ja rozlozyc i motocykl nie gasl).
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez sonycbr77 » 16/3/2011, 21:33

w moim odpala przy rozlozonej stopce dopiero jak wrzuce bieg przy rozlozonej to gasnie, potuszaj biegami moze
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez vtiii » 24/3/2011, 22:20

Znalazlem wkoncu usterke: przekaznik stopki/kierunkowskazow. Niby dzialal ale ostatecznie nie zwieral i brak pradu na pompie. Ma ktos dostep do czesci lub chody w Suzuki? Symbol FE218JR. Z gory dzieki za pomoc.
vtiii
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14/3/2011, 11:14
Lokalizacja: Wieliczka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości




na górê