Zobacz wÄ…tek - po wymianie silnika nie odpala
NAS Analytics TAG

po wymianie silnika nie odpala

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

po wymianie silnika nie odpala

Postprzez yeay » 5/3/2011, 13:10

Mam taki problem, wymieniałem silnik w mojej rn01 na silnik z rn04 i mam taki problem że nie chce odpalić. Po złożeniu wszystkiego udało mi się odpalić, popracował dajmy na to przez minute spuściłem troche gaz i zgasł. od tej pory parenaście razy próbowałem odpalić i nic. pierwsza rzecz to zalewa świece, iskra nie jest zajebista ale jest. zawory są ok ,sprężanie ok, rozrząd ok, cewki ok, bezpieczniki ok. Nie wiem co może być jeszcze. może ktoś wie co to może być?
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka


Postprzez hugo2003 » 5/3/2011, 15:55

Po 1:
jesli sam stwierdziles ze iskara jest ale taka niepowalajaca to albo naladuj akumulator albo wymien swiece bo slaba bateria moze miec za duzy pobór na krecenie rozruchem +danie pradu na cewki.
albo sprobuj kablami od innego moto lub auta.
w mojej kawie mialem za slaby aku i nie odpalila wstawilem lepszy od brachola praktycznie na sztrzal zagadala...
Zrob jak mowie i potem daj znac .
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez yeay » 5/3/2011, 16:00

Akumulator brałem od znajomego i też nie chciał gadać. może być to wina rozrusznika że kradnie za dużo prądu ?
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez hugo2003 » 5/3/2011, 16:27

Teoretycznie moze byc ale maloprawdopodobne....
Zobacz jaka iskre daje na innych/innej swiecy-ach bo albo gazniki do regulacji albo swiece padniete...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yeay » 5/3/2011, 20:14

świece są ok, sprężanie jest ale teraz patrze że jest słabe ssanie w gaźnikach. może gaźniki są zalane. wlałem po trochu paliwa do cylindrów ale dalej nie odpala
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez hugo2003 » 5/3/2011, 21:00

Na jakiej podstawie twierdzisz ze jest slabe ssanie w gaznikach??moze gdzies Å‚apia lewe powietrze na kroccach ,dolocie itp..???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yeay » 6/3/2011, 14:44

nie zauważyłem żeby gdzieś było miejsce gdzie zasysałby lewe powietrze. Najśmieszniejsze że na początku odpalił a teraz nie chce. ile razy bym nie ładował aku to nie chce gadać. ssanie sprawdziłem przykładając ręke do wlotu gaźników tam gdzie powinien być airbox. jak mi sie uda pożyczyć prostownik z rozruchem to spróbuje od sieci podłączyć, bo nie mam juz żadnego pomysłu
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez sonycbr77 » 6/3/2011, 16:56

samostartu mu psiknij do filtra jak zagada to cos z paliwem
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez hugo2003 » 6/3/2011, 19:12

samostartu bym nie polecal do tego typu silnikow.
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yeay » 9/3/2011, 21:53

Może spróbować pozamieniać kapturki na świecach ? zdjąłem airboxa to czasami wali w tłumik a czasami w gaźnik. Dalej nie mam pojęcia co to może być. Doczytałem się w googlach że może być peknięty cylinder ale jak odkręcałem głowice nic nie zauważyłem
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez 5 » 10/3/2011, 09:38

A może ją podłączyć pod komputer, jak reszta jest dobrze.
5
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/1/2011, 14:46

Postprzez Przemo_rene » 10/3/2011, 10:26

tak sobie odkręciloeś głowicę i nic nie zauwazyłeś... ? :shock: to jeszcze przed jego montażem rozumiem i uszczelke pod głowicą wymieniłeś jak należy...czy złożyłes jak było.... :shock:
a później sie dziwić, że R1 z allegro to padaki jak taki serwis mają...

Po co się zabierałeś za coś o czym nie masz pojecia? ani gaźników nie sprawdziłes po częściach czy są takie same w RN01 jak w RN04, ani ich nie sprawdziłes czy są ustawione dobrze, ani nie kupiłes nawet nowych świec (iskra może być ale pod ciśnieniem nie ma jej - przerabiałem to wiele razy). Wiec co tak na prawdę wymagasz?
Kup nowe świece bez patrzenia co jest z tamtymi. Nie ODPALAJ. Zawieź motocykl do warsztatu i niech ktos ogarniety to zrobi - tj. wyreguluje gaźnik pod nowy piec (możę być potrzebne kupienie gaźników z RN04 jeżeli sa inne bo inaczej bedzie dupa nie jazda)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez yeay » 10/3/2011, 11:20

świece kupiłem nowe, głowice odkręcałem przed montażem bo sprawdzałem jak jest ustawiony rozrząd i luzy na zaworach.No ale ja się na niczym nie znam . gaźniki żeby wyregulować muszę mieć włączony silnik. Nie każdy jest taki zajebisty że wie wszystko, napisałem to żeby się czegoś dowiedzieć a nie czytać teksty typu "po co się za to zabierałeś"
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez Przemo_rene » 10/3/2011, 12:35

do regulacji gaźnika jak ustawienie poziomów paliwa na pływakach czy iglicy nie da się tego zrobić z silnikiem właczonym to chyba oczywiste...Synchro owszem - tylko tak. Ale nie regyulacje
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez adamRS » 10/3/2011, 16:59

Żeby sprawdzić jak jest ustawiony rozrząd i jakie są luzy na zaworach nie trzeba demontować głowicy.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez yeay » 10/3/2011, 18:08

tfu pokrywę zaworów zdejmowałem popieprzyło mi się , sory mój błąd
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez adamRS » 10/3/2011, 19:24

Najpierw radziłbym Ci ustawić poziomy paliwa w gaźnikach i iglice. Do tego jak pisałeś że jest słaba iskra to szukałbym czegoś w elektryce, możliwe że cewki słabe.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez 5 » 11/3/2011, 18:40

A to pierwszą minutę chodził na odkręconym gazie, czy ssaniu?
5
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/1/2011, 14:46

Postprzez yeay » 11/3/2011, 23:24

już rozgryzłem, musze jeszcze raz wyjąć wsyzstko bo ma ładne przedmuchy do komory korbowej, najprawdopodobniej padł jakiś pierścień bo sprężanie oscyluje w granicach 7-8 barów niestety. Myślałem na początku że coś z elektryką ale jednak nie. Szkoda trochę bo myślałem ze się obejdzie bez ponownego wyjmowania pieca.
yeay
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:07
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez toper-utl » 12/3/2011, 11:38

jesli masz takie cisnienie na wszystkich garach i zawory są dobrze ustawione, to nie musisz juz rozkrecac tego silnika tylko szukac następnego.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê