Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 1/3/2011, 19:59

no tak narazie sie zastanawiam ale tras duzych nie chce robic tylko w teren a jak juz to na sm ale np dojechac gdzies 30 km tam i spowrotem dlatego sie pytam czy mozna czy wytrzyma ale widze ze tak
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Dzesiu10 » 1/3/2011, 20:22

wytrzyma , czasami troszke powariujesz i będzie git , hamowanie i przyspieszanie i juź:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Pytanie bo już wszystko przewertowałem.

Postprzez lenar » 4/3/2011, 08:41

Witajcie
Czy do mojego Kata 540 SXC będzie pasować cylinder i tłok z lc4 640?Gościu za 700 zł na nicasilu ma do oddania - i stąd moje pytanie. Czy głowica i zawory,gaźnik itd z 540 to ogarną? Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez barek253 » 5/3/2011, 19:39

jak jade sobie np na 3 biegu i naciskam sprzeglo to czy spadek obrotow powinien byc natychmiastowy?
bo jak ja wciskam to on se schodzi z obrotow ale nie za szybko


jak wyczuc czy sprzeglo jest dobrze naciagniete
aby dobrze wysprzeglalo zebym np nie jezdzil na nie wysprzeglonym do konca?


no i zalalem lagi tak jak serwisowka 585ml
dalem sobie ustawienie zalecane i jeszcze ciut zmiekczylem
ale sa bardzo twarde na dziurach prawie sie wogole nie ruszaja
czy to za duzo oleju przeciez serwis tyle podaje czy co to moze byc olej to 10w
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 5/3/2011, 20:13

co do lagów, dobre twarde zawieszenie prawie nic się nie ugina

co do sprzęgła, za słabo naciągnięte sprawiało by zgrzyty, albo na postoju wrzucasz 1 a moto Ci szarpie i ciągnie do przodu

nie wiem jak twoja ale moja crka na sprzęgle normalnie spokojnie schodzi
ale i tak ją hamulcami zatrzymac trzeba umiec.. to bydle ma tyle krzepy że aż strach


następnie jeżeli wrzucasz 1 i turlasz sie, wciśnij sprzegło i dodaj gazu
jezeli będziesz sie rozpędzał to albo jest za słabo naciągnięte albo okładziny sprzegła są do wymiany :)
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 5/3/2011, 20:32

czyli co lagi sa ok?

jesli naciskam sprzeglo mi tez spokojnie schodzi tylko nie wiem czy to ma byc tak natychmiast czy chwilke se musi spasc z obrotow

co do sprzegla to wszystko mam nowe tarcze i przekladki i sprezyny i dlatego nie chce zeby mi sie zjebalo odrazu
no i robilem tak jak mowisz sprzeglo i gaz i ladnie rosna obroty i nie jedzie moto

a ty bostorn jak masz naciagniete dobrze to dajesz rade jednym palcem naciskac?

o i co jak np za duzo jest naciagniete?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 5/3/2011, 21:09

co do lagów. powinny byc twarde ale powinny najmniejsze nierównosci dobrze wybierac. odpowietrzałeś zawieszenie po złozeniu ? zalałes zły olej. do zawieszen usd zalewa sie olej 5W zawsze. i jak jest za miekko to sie zmienia sprezyny. nie olej.

jak naciskasz sprzęgło to ma nie spasc momentalnei od razu. ale tez nie moze spadac za długo.


sprzegło sie ustawia tak że masz klamke puszczona i masz kilka mm luzu na lince dosłownie tyle co nic. wtedy masz dobrze ustawione sprzęgło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 5/3/2011, 21:29

hm tak odpowietrzalem
dlaczego 10w nie moze byc?
czyli regulacja mi nic nie da juz?
musze to zmienic czy jak?
moge np upuscic z 50 ml?czy nie mozna tak robic
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 5/3/2011, 21:34

bo do zawieszeń usd powinien isc rzadki olej 5W.
no to ustaw sobie na bardziej miekkie. na górze to moze bedzie lepiej wybierał nierównosci.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 5/3/2011, 21:41

a moge upuscic oleju czy sie tak nie robi?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 5/3/2011, 21:45

nie, to ci nic nie da. a jedynie moze pogorszyc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arti16 » 6/3/2011, 10:59

Sprawdź sobie w serwisówce jaki powinien być olej. U mnie do kx szedł 10w a też miałem USD
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez Bostorn » 6/3/2011, 13:03

sprzęgło jak u mnie chodzi? ciężej niz w ktmie, tam była hydraulika, tu jest linka, a po 2 nowy motor, nie mam okazji jeździc ani czasu, więc nie powiem, 2 palce myśle dało by radę ale trzeba mięsnie wyrobic. Rok czasu nie jeździłem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Apollo11 » 6/3/2011, 13:39

Szybkie pytanie, jak powinno chodzic zawieszenie, tzn amor.
Jak docisne amora to ma wracan powoli ogolnie tak spokojnie, czy bardziej szybko i gwaltownie?;d
Apollo11
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
Lokalizacja: apollo

Postprzez barek253 » 6/3/2011, 14:18

to chyba zalezy od tego jakie masz ustawienie
ale raczej jak nie siedzis to spokojnie sie powinno wrocic
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Marcin65432105 » 6/3/2011, 14:23

Szybko i gwałtownie to nie powinien bo wskazywałoby to na zepsuty amor. Amortyzator powinien łagodzić wybicia sprężyny jeżeli sprężyna się ugnie to wiadomo, że z wielką siłą wystrzeli, bez niego nie dało by się jeżdzić- chyba, że na podbój kosmosu xD. Powinien wracać raczej spokojnie i płynnie.
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

pomocy

Postprzez lenar » 6/3/2011, 14:50

Czy ktoś podpowie w sprawie tego cylindra? Bardzo mi zależy... Pozdrawiam
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez henio12323 » 6/3/2011, 14:55

dokładnie tył amor jak i przód maja spokojnie odbijac. jak masz katapulte znaczy ze masz do regeneracji.


lenar ciezko powiedziec. mało kto takie cyrki robił wiec nikt ci nie powie ze 100% pewnoscia.
jc zapraszam na www.ktmracing.fora.pl tu masz forum ktma powinni sie lepiej znać niz my tu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lenar » 6/3/2011, 15:07

Dzięki Heniu, ale wiesz lipa straszna, szukam już z 3 miesiące gdzie się da cylek do 540 z tłokiem ale do tych modeli wręcz to nie realne. Chyba zmuszony będę do regeneracji. :/
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów

Postprzez henio12323 » 6/3/2011, 15:12

wiem domyslam sie. moto w miare nietypowe. nietypowa pojemnosc ;/ a w serwisie pewnie cylek drozszy od nowego motocykla :P moze chłopaki z forum cos doradzą, bo kilku tam czających sprawe jest :D a orientowałes sie ile kosztuje regeneracja ? a druga sprawa , tak sie zastanawiam czy w twoim silniku zeliwo to taka masakra ? lc4ki chyba latały na żeliwku i tam to aż takiego znaczenia nie było :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê